UrbanTiger skrev:Ska det vara kockos på negerbollen eller ska det vara pärlsocker
Om man måste välja så väljer jag kockos. Men jag brukar alltis hinna äta upp smeten innan det blir några bollarUrbanTiger skrev:Ska det vara kockos på negerbollen eller ska det vara pärlsocker
Negerboll som blivit sur? =>
Heinrich skrev:När polaren var i USA kom fika på tal. När hans jänkarpolare frågade om han brukade äta något till kaffet kom det briljanta svaret: "We usually eat niggerballs"
UrbanTiger skrev:Heter det kokos eller kockos
Fan vilket konstigt ord. Uttal/stavning, fattar inte
Hörde ni konditorns svar till varför dom inte hette chokladbollar? Hon sa att det var för lite choklad i bollarna för att man skulle få kalla det för chokladbollar ...Undrar hur mycket neger det var i ?R1 racer skrev:Branco bulle vet du väl Alex!
He he det var konditoriet i Sjöbo som kallade bollarna för neger bollar tills där var någon som tyckte det va osmakligt o rasistiskt
Så blev det Branco bollen,står för Bröderna Anderssons conditori (bollen) skulle jag tro.
duckie skrev:Pärlsocker.
Allt annat är en styggelse.
NoicE skrev:negerbollar i burk, när jag gjorde det så orkade jag aldrig gøra bollar, men jag kallade det før negerbollar i alla fall
Gustav1 skrev:Efter en stund mår man så där härligt dåligt.
NoicE skrev:haha, jag åt det efter jag tränat i ett par års tid, grymt bra!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|