Vad irriterar ni er på nu?

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
På TV, i radio, tidningar eller så.


För min egen del stör jag mig ganska friskt på den där killen i reklamen om digital-tv. Ni vet han som sitter med farsan och snackar om riktig digital-tv med parabol och samtidigt är toktäppt låter det som. Hatar ungar som är så... Va tokglad när det verka som de sluta köra den reklamen. Men så kom den tillbaka... :fatta!
 

MikkE

Guest
FreddaAbborre skrev:
På TV, i radio, tidningar eller så.


För min egen del stör jag mig ganska friskt på den där killen i reklamen om digital-tv. Ni vet han som sitter med farsan och snackar om riktig digital-tv med parabol och samtidigt är toktäppt låter det som. Hatar ungar som är så... Va tokglad när det verka som de sluta köra den reklamen. Men så kom den tillbaka... :fatta!
Hahaha. Han är gryyym! Såg han senast igår.

Dock HAAAAAAAAATAR jag Jamba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
FreddaAbborre skrev:
På TV, i radio, tidningar eller så.


För min egen del stör jag mig ganska friskt på den där killen i reklamen om digital-tv. Ni vet han som sitter med farsan och snackar om riktig digital-tv med parabol och samtidigt är toktäppt låter det som. Hatar ungar som är så... Va tokglad när det verka som de sluta köra den reklamen. Men så kom den tillbaka... :fatta!

Du jag inte bara stör mig, jag hatar den. Utan parabol med parabol med parabol utan parabol med parabol...

Edit: Irriterande är när cd-skivor hoppar, jag blir helt tokig o vill bryta sönder dom.
 

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
Det irriterar mig när rubrikskapare slår knut på sig själva:

Katastrofdödschockolycka i Karesuando, 1 hund skadad.
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Robban W skrev:
Du jag inte bara stör mig, jag hatar den. Utan parabol med parabol med parabol utan parabol med parabol...

Edit: Irriterande är när cd-skivor hoppar, jag blir helt tokig o vill bryta sönder dom.


Kan man inte starta en namninsamling och hoppas de tar bort den reklamen?!


Men håller med mikke om att de fyra jamba per reklampaus är lätt irriterande
 

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Vet ni vem som är irriterande? Radio Citys jävla puckonörd Håkan eller vad han heter. Han som pratar som om han skitit sig själv i munnen och harklat ur det med punghår. :huvet :brinnerup
 

Paradoxy

Guest
Jamba och tönten som sitter bakom mig och är jobbig
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
ALLA SKÅNINGAR SOM INVADERAT RADIO Å TVKANALER... så man måste lyssna på¨deras wannabe-sätta-gröten-i-halsen-å-låta-som-en-dålig-dansk-prat...
värre gutturala läten får man leta efter :mad: :4skrika

"svälj gröten danskjävel" som en vis man sade
 

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
heimdal skrev:
ALLA SKÅNINGAR SOM INVADERAT RADIO Å TVKANALER... så man måste lyssna på¨deras wannabe-sätta-gröten-i-halsen-å-låta-som-en-dålig-dansk-prat...
värre gutturala läten får man leta efter :mad: :4skrika

"svälj gröten danskjävel" som en vis man sade

:finger

Tur att jag inte talar renodlad skånska då...
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
SSB skrev:
Det irriterar mig när rubrikskapare slår knut på sig själva:

Katastrofdödschockolycka i Karesuando, 1 hund skadad.
Eeeeexakt, patetiskt är vad det är..
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
heimdal skrev:
ALLA SKÅNINGAR SOM INVADERAT RADIO Å TVKANALER... så man måste lyssna på¨deras wannabe-sätta-gröten-i-halsen-å-låta-som-en-dålig-dansk-prat...
värre gutturala läten får man leta efter :mad: :4skrika

"svälj gröten danskjävel" som en vis man sade
Och dom som inte kan säga "r"... Om man säger så här, hade jag inte haft armar hade jag inte jobbat som snickare.. Det verkar som det skall vara skorrande dårar i radio.. Vad fan är det om igentligen..
 

Socrates

Guest
Tycker den där reklamen om Santa Lucia från Galbani (Eller vad den där osten heter) är FÖRBANNAT irriterande. Det är den kvinnliga rösten i reklamen jag inte klarar av...måste trycka på mute varje gång den dyker upp.....grrrrrr

Och sen har vi ju Jysk reklamen. Det står ett par och lastar in en madrass (Har jag för mig) på flaket på en lastbil. Bakom dem så är det en kö med bilar där den främre tutar Jysk Jingeln...gubben som sitter i den bilen ser ut att onanera när han "tutar"...kolla det nästa gång...sketa sköj.
 

Bertborge

"kan rekomendera en knippe våt persilja"
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
en går hjävligt fort......
Socrates skrev:
Tycker den där reklamen om Santa Lucia från Galbani (Eller vad den där osten heter) är FÖRBANNAT irriterande. Det är den kvinnliga rösten i reklamen jag inte klarar av...måste trycka på mute varje gång den dyker upp.....grrrrrr

Och sen har vi ju Jysk reklamen. Det står ett par och lastar in en madrass (Har jag för mig) på flaket på en lastbil. Bakom dem så är det en kö med bilar där den främre tutar Jysk Jingeln...gubben som sitter i den bilen ser ut att onanera när han "tutar"...kolla det nästa gång...sketa sköj.

(WORD)

senn hatar jag den där hjävla "kontakt nr reklamen"
- jag vill ha en tjej, fatar inte internet, gillar inte krogen mm...... visas också på MTV.


ps. Skottpengar på JAMBA. ds.
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
korvgubbe skrev:
Word!

Hatar:

"- Päääträää hiiipphååb!! ..Som Späälar dä fetaste tålvorna!"


Frank i P3 ska vi inte prata om .. där är det enbart massa uttalshandikappade rödvins-halvalkoholiserade-misslyckade-konstnär-å-poet-offer
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
p3hiphop är ju bra, va snackar ni om egentligen? Om man ska irritera sig på nått p3 musikprogram så är det ju troligtvis att mats nileskär i p3soul har världens vidrigaste röst. Han bara väser fram orden som att han vore en kåt skallerorm.

vad som stör mig mest i hela världen är folk som säger: Dagens I-landsproblem. Varenda gång nån skriver det här på sporthoj så måste jag slå sönder nånting i ren ilska här hemma.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
honkiie skrev:
p3hiphop är ju bra, va snackar ni om egentligen? Om man ska irritera sig på nått p3 musikprogram så är det ju troligtvis att mats nileskär i p3soul har världens vidrigaste röst. Han bara väser fram orden som att han vore en kåt skallerorm.

vad som stör mig mest i hela världen är folk som säger: Dagens I-landsproblem. Varenda gång nån skriver det här på sporthoj så måste jag slå sönder nånting i ren ilska här hemma.

Mats är cool!

Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem Dagens I-landsproblem
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top