Vad irriterar ni er på nu?

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
honkiie skrev:
p3hiphop är ju bra, va snackar ni om egentligen? Om man ska irritera sig på nått p3 musikprogram så är det ju troligtvis att mats nileskär i p3soul har världens vidrigaste röst. Han bara väser fram orden som att han vore en kåt skallerorm.

vad som stör mig mest i hela världen är folk som säger: Dagens I-landsproblem. Varenda gång nån skriver det här på sporthoj så måste jag slå sönder nånting i ren ilska här hemma.

Hahahahaha :rofl
 

R1Björne

grim
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge, Stockholm, Sweden
Hoj
kotte
anoying...

Kunde irritera mig som fan på norskan som kör vädret på tv4 i början, när hon flaxa med armarna och pratade mer norska än svenska :mad:

Tur att hon är tilltalande utseendemässigt :) Finns det dialektfilter tro :confused:
 

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Upplands Väsby.
Hoj
En egen kinamoto.
jag irriterar mig som fan på kunder som är kvar i butiken efter stängning. Om man frågar dom om dom vill ha hjälp och dom säger nej vi tittar bara. efter 5 minuter går man fram igen och påpekar att vi stängde för 10 minuter sedan. Att dom fortfarande tar 10 minuter på sig för att gå ut ur butiken. gaaaah jag blir galen :)



/Annicka
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag stör mig som fan på Peter Eriksson i P3's Morgonpasset. När killen säger "hej hallå allihopa" för elfte gången på lika många minuter kan jag inte hålla mig längre utan flyger upp och dödar klockradion. Jag har slutat räkna antalet förstörda morgnar den mannen är ansvarig för. :gnissla
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Jag fullkomligt hatar creme fraiche reklamen med fåntratten som steker svamp och sen säger "det är lätt o vara mästerkock" :mad: Då är det nära att tv:n får sig en rak höger, hitills har jag dock bytt kanal varje gång. :4skrika
 

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Ort
piteå
Hoj
Harley bygge
tycker det är irriterande när programledare m.m ska hålla på
och driva med norrlänningar och att vi har typ 1 mil till närmsta hus :gnissla
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Finns bara en sak jag är riktigt iriterad på och det är DUMMA JÄVLA AMERIKANARE OCH DERAS SKÄLLVGODA SKIT PROGRAM SOM DE PROMT MÅSTE VISA PÅ SVENSK TV :4skrika
 

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Annicka skrev:
jag irriterar mig som fan på kunder som är kvar i butiken efter stängning. Om man frågar dom om dom vill ha hjälp och dom säger nej vi tittar bara. efter 5 minuter går man fram igen och påpekar att vi stängde för 10 minuter sedan. Att dom fortfarande tar 10 minuter på sig för att gå ut ur butiken. gaaaah jag blir galen :)



/Annicka

Haha... Den där känner man igen. Kunder som ALLTID ska komma när det är 1 minut kvar till stängning. :mad: :kocko

Som tur är nu när jag ibland jobbar som väktare på systembolaget så stänger man PRICK 14:00. Så kommer alltid någon förvirrad jävel och tror dom ska komma in. Men icke sa nicke. Så står dom utanför och lyfter på axlarna och undrar vad JAG håller på med. Haha... Jerks... :fatta!
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
M.G.F skrev:
Haha... Den där känner man igen. Kunder som ALLTID ska komma när det är 1 minut kvar till stängning. :mad: :kocko

Som tur är nu när jag ibland jobbar som väktare på systembolaget så stänger man PRICK 14:00. Så kommer alltid någon förvirrad jävel och tror dom ska komma in. Men icke sa nicke. Så står dom utanför och lyfter på axlarna och undrar vad JAG håller på med. Haha... Jerks... :fatta!

Jag irriterar mig på systembolagets sovjetfasoner på lördagarna, ge fan i att stänga mitt på blanka förmiddagen! Det heter lördagsöppet, INTE halvlördagsöppet! Skärpning! :gnissla
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Medin skrev:
Finns bara en sak jag är riktigt iriterad på och det är DUMMA JÄVLA AMERIKANARE OCH DERAS SKÄLLVGODA SKIT PROGRAM SOM DE PROMT MÅSTE VISA PÅ SVENSK TV :4skrika

Grabben, du har inte fattat saken. Det är humor program! Som polisvideorna de visade på ZTV förut.. Oj oj oj.. Det var riktigt kul!
 

zhapod

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
linköping
Hoj
TZR125 -89
jag irriterar mig på vissa av mina klasskamrater. TV unviker jag, men om jag måste välja något så är det alla tjockisprogram. Jag antar att de tilltalar den självgoda medelklassen.
 

Pijt

Ny medlem
Gick med
6 May 2005
Ort
Sthlm
Hoj
748
Fattar inte varför man klagar på p3. ALLA p3:s program/programledare är i en sjukt mycket bättre liga än Rix morgon zoo...med Roger, Titti och Fylking. Det är det ända som spelas på morgon på jobbet...fattar inte hur man kan stå och lyssna på samma skitmusik varje dag. Titti tar ju årtiondets Fiskmåspris...
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
För det första: klaga på Frank och jag måste anse dig vara definitionsmässigt intellektuell idiot.

Jag retar mig på de nya bussarna. Det är fantastiskt att man sitter i de gamla bussarnas skitiga obekväma säten och lyssna på missljud, men i de nya bussarna har de ställt ner AC:en så att man fryser halvt ihjäl. Och idag hade busschauffören på radio på hög volym samtidigt som han körde ryckigt. Han hade lätt förtjänat en lynchning.
 

MikkE

Guest
Hatar också när 'Bollnäs-Martin' på Bandit 106.3 säger: "Det är för tidigt på Bandit".. Hela jävla tiden får man höra det, jag kräks!
 

MikkE

Guest
Medin skrev:
Finns bara en sak jag är riktigt iriterad på och det är DUMMA JÄVLA AMERIKANARE OCH DERAS SKÄLLVGODA SKIT PROGRAM SOM DE PROMT MÅSTE VISA PÅ SVENSK TV :4skrika
Dude, du är iaf inte ensam att tycka det!
 

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Ort
Skaraborg - Kvänum
Hoj
Ingen just nu
grömpa skrev:
tycker det är irriterande när programledare m.m ska hålla på
och driva med norrlänningar och att vi har typ 1 mil till närmsta hus :gnissla


Är det inte så? :7peta


Jag irriterar mig på den dära förbannade grodjäveln :4skrika
Gaaaaaaah..

Och radio, överhuvudtaget...
Samma jävla musik dygnet runt, förutom P3Hiphop :hihi
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top