Vad irriterar ni er på nu?

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
2fast4hjo skrev:

åå fy fan de bara ryser i kroppen när man hör det där.. kommer ihåg att jag hörde det där på wimans första gången för fleeera år sen å de va det ju roligt men nu får dom ta å ge sig :mad:

sen så hatar jag RIX FM :6surkart samma förbannade låt jävlar hela tiden.. å ibland säger dom att dom har en ny låt från nån å sen när dom spelar den så är den flera månader gammal..

sen hatar jag alla stockholmare som tränger sig i liftkön på vintrarna :fatta!
 

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Ort
piteå
Hoj
Harley bygge
Svanen skrev:
Är det inte så? :7peta


nänä nu är du ute och cyklar. om du har vägarna förbi
norrland nån gång så kan jag visa dig att det inte stämmer.
vi kan ta det som en guidad tur :mattias

du kan ju sätta dig på 125an så är du väll framme nästa år :7peta
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
FreddaAbborre skrev:
På TV, i radio, tidningar eller så.


För min egen del stör jag mig ganska friskt på den där killen i reklamen om digital-tv. Ni vet han som sitter med farsan och snackar om riktig digital-tv med parabol och samtidigt är toktäppt låter det som. Hatar ungar som är så... Va tokglad när det verka som de sluta köra den reklamen. Men så kom den tillbaka... :fatta!

haha vaddå....äntligen en bra reklam man kommer ihåg.
Den é ju grym!!
 

ICEMANnen

Koi-karpar är fina fisken
Gick med
21 Feb 2004
Ort
mest hemma
Hoj
None whatsoever
radio city i karlskoga är så fruktansvärt jobbigt o lyssna på, samma snubbe som gör allt ,reklam som programledning, sen e han så inihelvete kåt på Refreshments,nån sketen grupp från Gävle som spelar 50 tals musik, det går nästan för honom när han presenterar dem, JÄVLA MUPP ! :mad:
för övrigt hatar jag ALLT med radio rix utom Gert, han e cool :tummenupp
 

Empa

Oerfaren
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
En liten YZF
Hatar också jamba helvetet. Enda som är roligt med det är grodfans pyttelilla snopp. När man ser den tänker man, tur du inte kan föröka dig din jävel.
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Empa skrev:
Hatar också jamba helvetet. Enda som är roligt med det är grodfans pyttelilla snopp. När man ser den tänker man, tur du inte kan föröka dig din jävel.


han kanske kan adoptera nån :hihi
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Hultan skrev:
Och dom som inte kan säga "r"... Om man säger så här, hade jag inte haft armar hade jag inte jobbat som snickare.. Det verkar som det skall vara skorrande dårar i radio.. Vad fan är det om igentligen..

Ok, du diggar inte folk som inte kan säga "r", men individer som inte kan stava då?
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
abstruse skrev:
Ok, du diggar inte folk som inte kan säga "r", men individer som inte kan stava då?
Inget fel på dom men dom kan väl välja ett jobb som inte innebär att man skall prata...

Inte deras fel att dom har talfel, men som jag sa: "Hade jag inte haft armar hade jag inte jobbat som snickare.. "

Btw, vad har stava med detta att göra? Har jag gjort ett litet gramatiskt fel eller stavfel nånstans eller? Inte så att jag är känd för att stava speciellt dåligt.. Men alla kan göra slarvfel på nätet typ.. Har väl inget med talfel att göra?
 
Last edited:

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Råkade ut för en oerhört irriterande grej idag..

Var på väg till bankomaten när en kille kommer upp jämsides, på väg till samma bankomat. Han börjar dryga ut stegen så att han precis i sista sekund kommer först till automaten. Väl där börjar eländet fippla längst ner i ryggsäcken för att hitta plånboken och sent om sider få fram sitt kort. Kändes som en hel evighet innan han var klar. Jag som redan hade plånbok och kort i beredskap fick stå där bakom och vänta, jag hade förmodligen hunnit hämta ut pengar och försvinna från platsen innan han var redo. :huvet

Vet iofs inte vilket jag är mest irriterad på, det dumhuvudet eller det faktum
att jag snällt stog kvar bakom utan att säga ett ord. :kocko
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Skrutten skrev:
Råkade ut för en oerhört irriterande grej idag..

Var på väg till bankomaten när en kille kommer upp jämsides, på väg till samma bankomat. Han börjar dryga ut stegen så att han precis i sista sekund kommer först till automaten. Väl där börjar eländet fippla längst ner i ryggsäcken för att hitta plånboken och sent om sider få fram sitt kort. Kändes som en hel evighet innan han var klar. Jag som redan hade plånbok och kort i beredskap fick stå där bakom och vänta, jag hade förmodligen hunnit hämta ut pengar och försvinna från platsen innan han var redo. :huvet

Vet iofs inte vilket jag är mest irriterad på, det dumhuvudet eller det faktum
att jag snällt stog kvar bakom utan att säga ett ord. :kocko

För alltid minnas denna dag skola dig dylikt åter hända, ty uti vredesmod och furia utan nåder skola dryga stegare med ryggsäcksfippel nedgöras :mattias
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
flugan skrev:
För alltid minnas denna dag skola dig dylikt åter hända, ty uti vredesmod och furia utan nåder skola dryga stegare med ryggsäcksfippel nedgöras :mattias

okeeeeeej :tummenupp
va tvungen å läsa dedär 2 gånger
 

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Täby
Hoj
CBR 1000 RR
Jag är mest irriterad på mig själv som inte kan behålla körtkortet, inte ens i 2 veckor.

Reb0
 

Paradoxy

Guest
RebelZero skrev:
Jag är mest irriterad på mig själv som inte kan behålla körtkortet, inte ens i 2 veckor.

Reb0


Mm, jag är också rätt irriterad på att du inte kan behålla det i två veckor ens.



:hihi
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Jag irriterar mig som fan på folk som alltid ska skriva t.ex blocket annonser med endast STORA BOKSTÄVER. :mad: :mad:
 

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Jag stör mig på följande saker:
Evaemma - "krönikör" i aftonbladet, skriver skitirriterande krönikor och ser tillockmed irriterande ut.
Jan guillio - En del filmer är bra men han som person är bara för mycket.
ALLA dokusåpor - Need i say more?
Fame factory - Se ovan.
Nanny
Lahle (sångerskan)
Folk som är sellouts.
Alla reklamer för Skit som man ska ladda hem till mobilen.
Krystade politiker som alltid ska stryka medhårs.
Miljöpartiet.
Hela p3 (utom möjligen p3live och morgonpasset) dom har fan satt på en cd-skiva med allt skit och loopar den hela tiden!! Man kan höra en bra låt i veckan om man har tur.
Mariah Carey - Jobbig, äcklig.
Teledejtkillen eller föresten, alla teledejtreklamer!
Popupannonser - Trots firefox får jag dom från och till.
Folk som inte blinkar ut ur rondeller eller folk som inte blinkar över huvud taget.
Folk som envisas med att köra om hur fan det än ser ut(silver-ryggar i dyra kombibilar m. takbox är över-representerade) så man får kasta sig åt sidan när man möter nån jävel på fel sida i en skymd kurva.
Eparaggare.
Mopedister som tycker moppen låter skitfränt utan avgassystem när man ska ligga och sova efter tidigt pass på jobbet eller när man ska sova innan ett pass och dom kommer hem 04:00 en vardag.
Alla snorungar som åker minimoto/minicross/mincustom överallt, alltid under 15.
Folk som sladdar sönder joggingspåren med crosscyklar för att dom är så jävla snåla att dom inte tar sig till crossbanan.
Puh! Det finns mer men jag nöjer mig tills vidare.
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top