Vad jobbar ni med ?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
har jobbat extra på terminalen i söderfors när ni hade som mest att göra o lite folk och vi hade dåligt att göra,jobbade bla med staffan bodström o det gänget,han var imponerad o ville anställa oss på fläcken mig o kompisen som var med,haha
vete katten om arborrverket är så tufft men reält hoppas de kan sätta på ett litet modernare styrsystem snart bara

Ja just, vi har lånat lite folk till diverse jobb här. Ljudning bla.
När bordet på maskinen är nedsänkt i golvet med en yta av en liten stuga så är det tufft. :fakta

Perfekt för hemmajobb. Om man t ex. vill planfräsa taket på sin Dodge Ram eller dylikt.

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Jobbar med att tillverka bla grilloljor samt andra livsmedel.Tyvärr inget som är gott och provsmaka.Vi började förpacka sik och löjrom nu i veckan .Men det var inte gott det heller.De kunde åtminstone få för sej att brygga öl

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Jag jobbar på Volvo lastvagnar.
Håller på med interiör och exteriör ljud o vibrations provning på komplett vagn.

Jag är stationerad på Volvos provbana Hällered men är även på Volvo Lundby Göteborg och jobbar ibland. Detta då jag är egenskapsansvarig map ljud för några projekt och att själva ljudlabbet är placerat där.

Har ett bra jobb på ett bra företag. Tycker jag.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag jobbar på Volvo lastvagnar.
Håller på med interiör och exteriör ljud o vibrations provning på komplett vagn.

Jag är stationerad på Volvos provbana Hällered men är även på Volvo Lundby Göteborg och jobbar ibland. Detta då jag är egenskapsansvarig map ljud för några projekt och att själva ljudlabbet är placerat där.
Har ett bra jobb på ett bra företag. Tycker jag.

Vet din chef om att du bara jobbar ibland? ;)

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Saaataaaan grappen, vi sänstemän joppar alltid vettu. Para olika plats, tå o tå vettu.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC