Alx
Numera tävlingsledare
- Gick med
- 8 Nov 2004
- Hoj
- Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Tänkte att i den här tråden kan man skriva om bilar eller annat som man kört på jobbet. Man brukar ju provköra jobbets bilar lite mer än andra bilar som man lånar. Det är helt okej att utvärdera körningar i rullmaskin och annat också.
Jag tänkte börja med bilen jag kör på jobbet, Opel Combo, en otroligt ful och tråkig bil, även känd som brödbilen! Bromsarna är helkassa, tar inte alls, tar inte alls, tvärnit! Den är tråkig, högljud, obekväm, ful och inte alls underbar. Skramlar otroligt mycket redan vid 40 km/h över vägbulorna
Det ända jag kört som var tråkigare var en Opel Corsa, men det är ju i princip samma bil, fast slöare, trodde inte det var möjligt.
Så, lite utvärderingar av sånt ni kör på jobbet tack!
Jag tänkte börja med bilen jag kör på jobbet, Opel Combo, en otroligt ful och tråkig bil, även känd som brödbilen! Bromsarna är helkassa, tar inte alls, tar inte alls, tvärnit! Den är tråkig, högljud, obekväm, ful och inte alls underbar. Skramlar otroligt mycket redan vid 40 km/h över vägbulorna
Det ända jag kört som var tråkigare var en Opel Corsa, men det är ju i princip samma bil, fast slöare, trodde inte det var möjligt.
Så, lite utvärderingar av sånt ni kör på jobbet tack!