Vad kallar DU en äkta 08'a?

fart freak

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Ort
Värmdö
Hoj
VTR Firestorm
LazBoy skrev:
:lol :lol
Nån sa: "Never argue with an idiot. He will drag you down to his level, and then beat you with experience"
Så jag tror jag tillämpar det här.. :rolleyes:

Sorry, kunde inte låta bli med ett sång "cheap shot" :pannkyss
 

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Sthlm eller i en stuga nära vattnet.
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
LazBoy skrev:
Dumt och dumt. Enligt egen erfarenhet så brukar det, istortsett, bara vara stockholmare som faktiskt tycker att stockholmare är ett vettigt folk. Ja, jag generaliserar och det är alltsom oftast inte rätt att dra alla över en kam, men det är kul med fördomar. Och om du inte kan ta den här tråden med en endaste nypa salt och inse att det kanske finns lite humor och ironi bakom, så är det inte riktigt mitt problem, eller? :rolleyes:

Humor? Nja...mest dumt, men det är ju min enkla åsikt.
Frågan är väl om du kunde ta mitt inlägg med en (endaste?) nypa salt... eller sved det till?

Den här undrar jag över:

LazBoy skrev:
Enligt egen erfarenhet så brukar det, istortsett, bara vara stockholmare som faktiskt tycker att stockholmare är ett vettigt folk.

Var det där verkligen genomtänkt?
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
LazBoy skrev:
Dumt och dumt. Enligt egen erfarenhet så brukar det, istortsett, bara vara stockholmare som faktiskt tycker att stockholmare är ett vettigt folk. Ja, jag generaliserar och det är alltsom oftast inte rätt att dra alla över en kam, men det är kul med fördomar. Och om du inte kan ta den här tråden med en endaste nypa salt och inse att det kanske finns lite humor och ironi bakom, så är det inte riktigt mitt problem, eller? :rolleyes:

Ja jag säger det samma om bönder. Och ALLA skåningar är bönder. (Samma sorts humor här)
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Givetvis ska man inte dra alla över en kam och när det bor så mycket folk som det gör uppe i huvudstaden så finns där alla kategorier. Sen att man kanske hör mest av de knepigare är en annan femma :)
Jag tycker västeråsarna är värre isåfall, de lider av nån form av mindervärdskomplex och tror att de är en förort till sthlm. Kanske inte otrevliga direkt men det är alldeles för stelt där borta iaf. Då är Örebro mycket bättre, trevligare folk i allmänhet men då får man ta dialekten för vad den är också.

/e.tuna bo från start
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
prulle skrev:
Ja jag säger det samma om bönder. Och ALLA skåningar är bönder. (Samma sorts humor här)


Bara för att han snackar skit om dig behöver du väl inte hoppa på bönder.. :mad: Säg förlåt med en gång!!!


Skåningar får mobba hur mycke du vill... :D Jävla halv danskar :rolleyes:

:lol
 

LazBoy

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda VTR 1000F Firestorm -98
Solan skrev:
Humor? Nja...mest dumt, men det är ju min enkla åsikt.
Frågan är väl om du kunde ta mitt inlägg med en (endaste?) nypa salt... eller sved det till?

Well.. Om jag läste ditt inlägg någorlunda rätt, så lät det inte som du var ironisk utan snarare som du surnade till när jag började driva lite med 08'orna.. :rolleyes:

Solan skrev:
Var det där verkligen genomtänkt?
Genomtänkt och genomtänkt. Det kallas fördommar. Som jag sa, fördomar är ganska kul. Men men, det äs ju som man säger. Smaken är som baken.. :tungan

Mögel skrev:
Skåningar får mobba hur mycke du vill... :D Jävla halv danskar :rolleyes:

:lol
Precis! Sälj skiten.. :D :hihi
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Mögel skrev:
Jävla halv danskar

Ja se på dom jävla danskarna först startar dom nästan krig med muslimerna sen är dom almänt dryga! Tur att dom har sitt öl annars had dom vart körda!

(Bode ett år i ystad men de här inte hit:tungan )
 

goodfella

I´m above the law
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sodertalje
Hoj
Honda
Jag såg "Den sista färden" igår. Om man har varit i Katrineholm så kan man dra en hel del paralleller...
En kille har en syrra som också är hans morsa och så är han bror till sig själv tex. Sånt kallar jag Katrineholm/Inavel.
 

LazBoy

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda VTR 1000F Firestorm -98
goodfella skrev:
Jag såg "Den sista färden" igår. Om man har varit i Katrineholm så kan man dra en hel del paralleller...
En kille har en syrra som också är hans morsa och så är han bror till sig själv tex. Sånt kallar jag Katrineholm/Inavel.

Vafan! Snacka inte skit om min familj! :gnissla
 

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Sthlm eller i en stuga nära vattnet.
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
LazBoy skrev:
Well.. Om jag läste ditt inlägg någorlunda rätt, så lät det inte som du var ironisk utan snarare som du surnade till när jag började driva lite med 08'orna.. :rolleyes:

Genomtänkt och genomtänkt. Det kallas fördommar. Som jag sa, fördomar är ganska kul. Men men, det äs ju som man säger. Smaken är som baken.. :tungan

Mitt inlägg var roligt...ditt var bara..ja, dumt. Kontentan av detta är då att Katrineholmare är dumma och inte har någon humor, enligt ditt sätt att tänka.
 

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
goodfella skrev:
Jag såg "Den sista färden" igår. Om man har varit i Katrineholm så kan man dra en hel del paralleller...
En kille har en syrra som också är hans morsa och så är han bror till sig själv tex. Sånt kallar jag Katrineholm/Inavel.

:skrattaåt :klappar :skrattaåt
 

LazBoy

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda VTR 1000F Firestorm -98
Solan skrev:
Mitt inlägg var roligt...ditt var bara..ja, dumt. Kontentan av detta är då att Katrineholmare är dumma och inte har någon humor, enligt ditt sätt att tänka.
Haha :D
Vi kanske borde lägg upp en poll? Vems inlägg innehöll mest humor och ironi? :hihi
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top