Vad kallar DU en äkta 08'a?

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
LazBoy skrev:
Precis! Sälj skiten.. :D :hihi


Nja inte sälja, Kanske kasta ut alla skåningar och ta dit några riktiga svenskar istället... :)




Är du skåning så ta inte illa upp, Jag menar inget illa jag bara skojar, Jag har faktist kompisar som är skåningar.. :hihi
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
roligt grej jag uppmärksamma när jag tillfälligt bodde nere i tok holm.
de va asskoj o åka tunnelbana o kolla på alla olika sorters människor de finns..

de roligaste var när dom sprang efter tunnelbane tåget o sen blir skitsur för att dom missa det o måste vänta 10 min typ :3freak
 

Fredde

Whatever!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
08
Hoj
KTM 990SM
ozeo skrev:
roligt grej jag uppmärksamma när jag tillfälligt bodde nere i tok holm.
de va asskoj o åka tunnelbana o kolla på alla olika sorters människor de finns..

de roligaste var när dom sprang efter tunnelbane tåget o sen blir skitsur för att dom missa det o måste vänta 10 min typ :3freak

klart att man blir sne...hur kul är det att vänta i 10min??
 

Carcass

Smurfjäveln
Gick med
14 May 2003
Ort
V-ås
Hoj
Kawa KX250F -04
Dee_cati skrev:
Jag tycker västeråsarna är värre isåfall, de lider av nån form av mindervärdskomplex och tror att de är en förort till sthlm. Kanske inte otrevliga direkt men det är alldeles för stelt där borta iaf.
Som inflyttad kan jag bara hålla med...
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
ozeo skrev:
roligt grej jag uppmärksamma när jag tillfälligt bodde nere i tok holm.
de va asskoj o åka tunnelbana o kolla på alla olika sorters människor de finns..

de roligaste var när dom sprang efter tunnelbane tåget o sen blir skitsur för att dom missa det o måste vänta 10 min typ :3freak

Det é ju bra störigt.. :huvet
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Hets mot folkgrupp... Akta er så vi inte bränner ner folkets park i vad det nu än är för stad ni sitter och surar i, vad ska ni ta er till då?
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Sen kan man göra som några i min klass och kalla sumpan för landet.. Allt utanför slusarna är bönder enligt dom. Själv bor jag i skärgårdens huvudstad waxholm.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Solan skrev:
"Bara för att jag inte bor i Katrineholm så har jag inte så mycket till övers för dom heller."
Se du vad dumt det ser ut? Eller så kanske du inte gör det. :rolleyes:
Kalla oss vad du vill, bara du håller dig härifrån (även när du växer upp och inser att inavel var ett större problem än du trodde i din by).

:yoparty

prulle skrev:
Sen kan man göra som några i min klass och kalla sumpan för landet.. Allt utanför slusarna är bönder enligt dom. Själv bor jag i skärgårdens huvudstad waxholm.

Jag bodde utanför vaxholm i nästan 10 år.. Det suger ungefär lika mycket som resten av stockholmsområdet och sverige i övrigt med för den delen..
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top