Vad kan driva dig till fullständigt nervsammanbrott?

Kapten Krok

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2014
Hoj
BMW S 1000 RR
...När folk aldrig använder blinkers, och så dom som ligger i arslet på en på en enfilig väg med räcken på ena sidan och utan vägren på andra sidan och så har man 5-6 bilar framför sig och ligger med i samma fart och då tror dumskallen bakom på fullt allvar att om man ligger på kofångaren så går det fortare :gnissla

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
-Det är spritens fel att ni låter era barn svälta, det är spritens fel att ni slår era hustrur, det är spritens fel att ni skjuter på era svärmödrar, och det är spritens fel att ni missar!

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Min före detta fru och min gamla mor... :näsblod

När ska jag hitta en vettig kvinna...? Var är ni?? :lol

Vad ska du med en vettig kvinna till? :va :dummer

Är det inte bättre med en som förstår att en kille behöver minst en sporthoj, och är nöjd med att få följa med på bönpallen ibland, och blir skitlycklig om hon får din gamla hoj? :tummenupp Den sorten kallas inte för "vettig".... :rofl

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Få saker tär så mycket på mitt tålamod som att med bilen fastna bakom en långsam bilist på en blöt och smutsig väg, och få vindrutan totalt nerskitad. :mad: :mad: :mad: Och sen tar spolarvätskan slut. :huvet :huvet :huvet

Riktigt hatar att få rutan nedstänkt. :gnissla

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
Få saker tär så mycket på mitt tålamod som att med bilen fastna bakom en långsam bilist på en blöt och smutsig väg, och få vindrutan totalt nerskitad. :mad: :mad: :mad: Och sen tar spolarvätskan slut. :huvet :huvet :huvet

Riktigt hatar att få rutan nedstänkt. :gnissla

Har du hört talas om säkerhetsavstånd!?:gnissla

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Martyrer. Äkta levande jävla martyrer. Som sitter och tycker synd om sig själva för att dom inte får som dom vill.

Försöker skuldbelägga andra. För att få sitt ego tillfredställt. :fakta :gnissla

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
I morse började jag nästan gråta av ilska pga att jag inte fick ihop en manschettknapp. Jag var obehagligt arg.

Samma känsla som när det är 30 grader varmt och skinnstället klibbat fast. :gråta

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ajfan. Låter nästan värre än dusten du hade med spännbandet.

I morse började jag nästan gråta av ilska pga att jag inte fick ihop en manschettknapp. Jag var obehagligt arg.

Samma känsla som när det är 30 grader varmt och skinnstället klibbat fast. :gråta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ja... ta mig fan. Dom skyller alla karlar för att dom själva är så fula att dom inte får sig ett ligg.

Kan inte ens tänka ut att dom borde ta fram rakhyveln för att kanske komma någon vart här i livet. :7peta

:wiggle

Det är klart. Hade vi som är för jämlikhet bara haft vett att vara snygga och renrakade hade alla problem försvunnit.
Att vi inte förstått att det är så enkelt. :rofl

:ligga Ack, den som ändå någon gång kunde bli så attraktiv att någon där ute kunde nedlåta sig till att göra något sådant med lilla ludna mig. :glömdet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hur kan kroppsbehåring definiera en person? Jag förstår inte? Låt folk vara som de är istället. De kanske fryser.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år