Vad kan driva dig till fullständigt nervsammanbrott?

...När folk aldrig använder blinkers, och så dom som ligger i arslet på en på en enfilig väg med räcken på ena sidan och utan vägren på andra sidan och så har man 5-6 bilar framför sig och ligger med i samma fart och då tror dumskallen bakom på fullt allvar att om man ligger på kofångaren så går det fortare :gnissla

-Det är spritens fel att ni låter era barn svälta, det är spritens fel att ni slår era hustrur, det är spritens fel att ni skjuter på era svärmödrar, och det är spritens fel att ni missar!

Min före detta fru och min gamla mor... :näsblod

När ska jag hitta en vettig kvinna...? Var är ni?? :lol

Vad ska du med en vettig kvinna till? :va :dummer

Är det inte bättre med en som förstår att en kille behöver minst en sporthoj, och är nöjd med att få följa med på bönpallen ibland, och blir skitlycklig om hon får din gamla hoj? :tummenupp Den sorten kallas inte för "vettig".... :rofl

Få saker tär så mycket på mitt tålamod som att med bilen fastna bakom en långsam bilist på en blöt och smutsig väg, och få vindrutan totalt nerskitad. :mad: :mad: :mad: Och sen tar spolarvätskan slut. :huvet :huvet :huvet

Riktigt hatar att få rutan nedstänkt. :gnissla

Få saker tär så mycket på mitt tålamod som att med bilen fastna bakom en långsam bilist på en blöt och smutsig väg, och få vindrutan totalt nerskitad. :mad: :mad: :mad: Och sen tar spolarvätskan slut. :huvet :huvet :huvet

Riktigt hatar att få rutan nedstänkt. :gnissla

Har du hört talas om säkerhetsavstånd!?:gnissla

Martyrer. Äkta levande jävla martyrer. Som sitter och tycker synd om sig själva för att dom inte får som dom vill.

Försöker skuldbelägga andra. För att få sitt ego tillfredställt. :fakta :gnissla

I morse började jag nästan gråta av ilska pga att jag inte fick ihop en manschettknapp. Jag var obehagligt arg.

Samma känsla som när det är 30 grader varmt och skinnstället klibbat fast. :gråta

Ajfan. Låter nästan värre än dusten du hade med spännbandet.

I morse började jag nästan gråta av ilska pga att jag inte fick ihop en manschettknapp. Jag var obehagligt arg.

Samma känsla som när det är 30 grader varmt och skinnstället klibbat fast. :gråta

Ja... ta mig fan. Dom skyller alla karlar för att dom själva är så fula att dom inte får sig ett ligg.

Kan inte ens tänka ut att dom borde ta fram rakhyveln för att kanske komma någon vart här i livet. :7peta

:wiggle

Det är klart. Hade vi som är för jämlikhet bara haft vett att vara snygga och renrakade hade alla problem försvunnit.
Att vi inte förstått att det är så enkelt. :rofl

:ligga Ack, den som ändå någon gång kunde bli så attraktiv att någon där ute kunde nedlåta sig till att göra något sådant med lilla ludna mig. :glömdet

Hur kan kroppsbehåring definiera en person? Jag förstår inte? Låt folk vara som de är istället. De kanske fryser.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back