Tro mig det finns undantag, jag bor med ett gäng tjejer sedan över ett år tillbaka och vi har inte haft några som helst problem.
Vad är den gemensamma nämnaren, bakom fungerande kvinnliga kollektiv och damfotbollslag.......
Tro mig det finns undantag, jag bor med ett gäng tjejer sedan över ett år tillbaka och vi har inte haft några som helst problem.
Vad är den gemensamma nämnaren, bakom fungerande kvinnliga kollektiv och damfotbollslag.......
jag tänker fortfarande hålla mina pattar till mig och min kille.
va e ditt problem? jag har nog lagt ut mest bilder på mig själv här så var fan har du hört nån feministisk åsikt från mig mer än att jag svara Mowgli att det inte är något fel med att lägga ut bilder på sig själv om man känner för det. svara henne också att jag inte bryr mig om brudar har silikon eller inte, bryr mig inte ett skit om hur andra ser ut eller va fan dom gör. qouta henne istället inte mig!
tycker dom flesta brudar på sh har bidragit med något i denna tråden, mer än vad man kan säga om killarna i tjejtråden. speciellt med tanke på att det finns många fler killar än tjejer här.
Tjejer är dumma i huvet. Pungt.
Och det va den inteligentaste kommentaren du kunde komma med?
Har du inte fått nått ragg i helgen eller?
Och det va den inteligentaste kommentaren du kunde komma med?
Har du inte fått nått ragg i helgen eller?
Dom e gey
Nu var det skrivet lite med , självklart finns det undantag.
Personligen så får jag, oftast, så jäkla ont i huvudet av allt "ihhhhhhhhhh"/flamsande/skitsnack så därför föredrar jag att kommunicera med killar (kvinnodominerat yrke har säkert spelat en alldeles för stor roll här). Gick tre kvinnor bakom mig när jag gick hem ifrån jobbet i fredags som skrek väldigt hög/flamsade så jag trodde jag mina öron (som är vana vid att höra det mesta) skulle trilla av. När de gick förbi mig så sa jag "tack för att ni rensa mina öron", de blev väldigt tysta efter det.
Nä det stämmer men det finns olika anledningar till att jag ångrar det...
Men inte så att jag vill ha det helt ogjort för det..
Folk får väl lära sig att ta det & acceptera en för den man är..
Man får ofta höra mkt skit om slitz brudar & liknande å det är det jag inte köper, å det skulle kunna vara en anledning till att ångra det..
Ja så är det nog eftersom vi har killar allihopa.
Skulle jag vara homosexuell så skulle jag stå för det så nej jag är inte gey och det är inte resten av cheyerna i hushållet heller, dom två andra är hetro och jag är bi och det har inget med att det fungerar att göra. Det har nog mest med mogenhet och att vi tar tag i och pratar om eventuella problem som kan uppstå. Vi har helt enkelt skitkul tillsammans och alltid stöd när vi behöver det.
va inte så prydd... erkänn nu grädd och gurk kalas varje tisdag ojämna veckor
Stop tempting me girl!Ja så är det, sen har vi ju kuddkrig i underkläderna var och varannan kväll oxå. Det är ju sånt vi tjejer gör...iallafall i fantasin på många killar.
nån som lagt in alba än? lång tråd som man kanske missat nåt i
Stop tempting me girl!
Haha, du behöver inte be om ursäkt för att du flirtar med migHaha, va ju inte direkt menat att vara tempting.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|