Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021
dags för lite mer hud

Bifogat

• w2l19lmb7snk037q6qzq.jpg
    w2l19lmb7snk037q6qzq.jpg
    52.7 KB · Visningar: 219
  • w36xyiqkmmi8auvok4ek.jpg
    w36xyiqkmmi8auvok4ek.jpg
    45.8 KB · Visningar: 250

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
va e ditt problem? jag har nog lagt ut mest bilder på mig själv här så var fan har du hört nån feministisk åsikt från mig mer än att jag svara Mowgli att det inte är något fel med att lägga ut bilder på sig själv om man känner för det. svara henne också att jag inte bryr mig om brudar har silikon eller inte, bryr mig inte ett skit om hur andra ser ut eller va fan dom gör. qouta henne istället inte mig!

tycker dom flesta brudar på sh har bidragit med något i denna tråden, mer än vad man kan säga om killarna i tjejtråden. speciellt med tanke på att det finns många fler killar än tjejer här.

:näsblod

Jag tycker faktist att jag har bidragit med både det ena o det andra i tjej-tråden. :)

För övrigt tycker jag som dig, den som vill slänga upp bilder i tråden ska få göra det utan att någon ska börja gnälla om bekräftelsemani osv.
Vi är alla vuxna människor som väljer själva om man vill posta bilder eller inte, Alla bilder uppskattas halvnakna som påklädda.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Och det va den inteligentaste kommentaren du kunde komma med?

Har du inte fått nått ragg i helgen eller?
serios.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vad är den gemensamma nämnaren, bakom fungerande kvinnliga kollektiv och damfotbollslag.......

Ja så är det nog eftersom vi har killar allihopa. :hihi
Skulle jag vara homosexuell så skulle jag stå för det så nej jag är inte gey och det är inte resten av cheyerna i hushållet heller, dom två andra är hetro och jag är bi och det har inget med att det fungerar att göra. Det har nog mest med mogenhet och att vi tar tag i och pratar om eventuella problem som kan uppstå. Vi har helt enkelt skitkul tillsammans och alltid stöd när vi behöver det. :banana

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Tro mig det finns undantag, jag bor med ett gäng tjejer sedan över ett år tillbaka och vi har inte haft några som helst problem.

Nu var det skrivet lite med ;), självklart finns det undantag.

Personligen så får jag, oftast, så jäkla ont i huvudet av allt "ihhhhhhhhhh"/flamsande/skitsnack så därför föredrar jag att kommunicera med killar (kvinnodominerat yrke har säkert spelat en alldeles för stor roll här). Gick tre kvinnor bakom mig när jag gick hem ifrån jobbet i fredags som skrek väldigt hög/flamsade så jag trodde jag mina öron (som är vana vid att höra det mesta) skulle trilla av. När de gick förbi mig så sa jag "tack för att ni rensa mina öron", de blev väldigt tysta efter det.

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu var det skrivet lite med ;), självklart finns det undantag.

Personligen så får jag, oftast, så jäkla ont i huvudet av allt "ihhhhhhhhhh"/flamsande/skitsnack så därför föredrar jag att kommunicera med killar (kvinnodominerat yrke har säkert spelat en alldeles för stor roll här). Gick tre kvinnor bakom mig när jag gick hem ifrån jobbet i fredags som skrek väldigt hög/flamsade så jag trodde jag mina öron (som är vana vid att höra det mesta) skulle trilla av. När de gick förbi mig så sa jag "tack för att ni rensa mina öron", de blev väldigt tysta efter det.

HAHHAHA, dom fatta säkert inte ens vad du menade.

Jag förstår precis vad du menar och det är de som är så jävla skönt med tjejerna jag bor med, vi hatar flamsiga fjortisbrudar allihop. Det räcker med att vi blir lite flamsiga i flock om vi är fulla och ute efter bus, vilket händer alldeles för sällan. Man kan inte bo ihop om man inte är i samma hörn om man säger så. Jag skulle fan inte klara en vecka men flams och trams, utan då skulle det va mig man läste om i aftonbladet som slog ihjäl sina flamsiga roomies med en pepparkvarn. (skämt åsido)
Det roliga är att vi tre är allihop lite av pojkflickor som växt upp med att endast umgås med grabbar och varit en av dom och så fann vi varandra. Jaja nog med dravvel, sov gott allihop.

dsoders2

kronisk
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
zx9r-01
Nä det stämmer men det finns olika anledningar till att jag ångrar det...
Men inte så att jag vill ha det helt ogjort för det..
Folk får väl lära sig att ta det & acceptera en för den man är..
Man får ofta höra mkt skit om slitz brudar & liknande å det är det jag inte köper, å det skulle kunna vara en anledning till att ångra det..

Trångsynthet är en last många bär på... jag med. Men inte när det gäller heta brudar :tummenupp , har haft en del med slitz,more och fröken sverige brudar att göra och dom kanske inte varit mensa medlemmar men vi har haft jävligt kul :tummenupp

tänk vad du kan chocka din barn barn sen när dom är runt 15-20 år :D

Ja så är det nog eftersom vi har killar allihopa. :hihi
Skulle jag vara homosexuell så skulle jag stå för det så nej jag är inte gey och det är inte resten av cheyerna i hushållet heller, dom två andra är hetro och jag är bi och det har inget med att det fungerar att göra. Det har nog mest med mogenhet och att vi tar tag i och pratar om eventuella problem som kan uppstå. Vi har helt enkelt skitkul tillsammans och alltid stöd när vi behöver det. :banana

va inte så prydd... erkänn nu grädd och gurk kalas varje tisdag ojämna veckor :D

Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
nån som lagt in alba än? lång tråd som man kanske missat nåt i :)

sexy-jessica-alba.jpg

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...