Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Får då gratulera dig för ett par tuttar du är bekväm med:tummenupp

Mina har då aldrig sett ut som jag önskat och mestadels ställt till rejäla problem i klädväg. Varför anser folk att det direkt har med dåligt själförtroende att göra om man väljer att med hjälp av kirurgi ändra på något som man inte trivs med? Hur mina bröst ser ut har väl väldigt lite med min personlighet att göra... Eller min personlighet.

Ytlighet? Må så vara, men jag vill kunna hitta kläder och underkläder som jag trivs i.

För mig är det däremot värre med alla chicks som fiskar efter komplimanger här på sh genom att slänga upp posebilder på sig själva och låtsas-rodna när halvdesperata grabbar överöser töserna med applåder och komplimanger... För mig är DET tecken på osäkerhet och dåligt självförtroende.

Ingen fara, som radiograf inom mammografin är jag väl insatt i alla aspekter av att fylla pattarna med tätningsmedel!:tummenupp

EkSaGt !:klappar :klappar :klappar

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men shit lugna dig lite!!!! :näsblod

Va det längesen du fick doppa?

Håller med att det är en väldigt vacker kvinna vi kan vila ögonen på men det låter lite som att du tok limmar på tösabiten. :tungan

:rolleyes:

Men förlåt då:D

Det är ju bra att Misshelly vet vad det handlar om i alla fall, du, Money och Limez är ju fan helt raggtokiga:D

Jag tycker faktiskt inte att det låter så. Jag tycker att det lät som en ärlig komplimang och sådana är inte ofta man får. Fler borde bli bättre på att säga fina saker till andra. :) Jag blev iaf jätteglad! Tack för de fina orden Bushido :)

Tur att någon på det här forumet har koll som sagt:D :tummenupp

You're welcome:)

Last edited:

Johanna

Guest
fin du e flicka......:)

tack gumman. men just nu går jag igenom en utränsning(eller hur de stavas). så har fått finnar...usch usch:brinnerup
men de skulle bli bra sen.. men nu känner man sig lite :huvet

Funkar det här med att ragga på internet? I så fall har Bushido halva inne.

:rolleyes:

Och knappt hälften av dem kör hoj.

:mad: klart vi kör. men jag förstår inte varför vissa har sh när dom inte ens har hoj eller körkort till mc. å de syftar jag inte bara på tjejer utan killar också

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
:mad: klart vi kör. men jag förstår inte varför vissa har sh när dom inte ens har hoj eller körkort till mc. å de syftar jag inte bara på tjejer utan killar också

:hojcbr :tummenupp

Håller helt klart med dig, men men, i de flesta fall håller "dem" sig undan.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Får då gratulera dig för ett par tuttar du är bekväm med:tummenupp

Mina har då aldrig sett ut som jag önskat och mestadels ställt till rejäla problem i klädväg. Varför anser folk att det direkt har med dåligt själförtroende att göra om man väljer att med hjälp av kirurgi ändra på något som man inte trivs med? Hur mina bröst ser ut har väl väldigt lite med min personlighet att göra... Eller min personlighet.

Ytlighet? Må så vara, men jag vill kunna hitta kläder och underkläder som jag trivs i.

För mig är det däremot värre med alla chicks som fiskar efter komplimanger här på sh genom att slänga upp posebilder på sig själva och låtsas-rodna när halvdesperata grabbar överöser töserna med applåder och komplimanger... För mig är DET tecken på osäkerhet och dåligt självförtroende.

Ingen fara, som radiograf inom mammografin är jag väl insatt i alla aspekter av att fylla pattarna med tätningsmedel!:tummenupp

ja gud, ja har asdåligt självförtoende! snälla häftiga ponkar avguda mig och säg att jag är det snyggaste ni sett!! :hihi

alla har olika åsikter och olika syften med att lägga ut sina bilder här men tror knappast dom som håller på med hojandet behöver någon större bekräftelse på hur fina dom är.detta är en rolig tidsfördrift nu när det är vinter och tråkiga tider. finns säkert folk som tycker det är löjligt och barnsligt men vem fan bryr sig. ja kan lika gärna lägga ut ett löjligt foto på mig som något sexigt. på samma sätt som man lägger ut foton på facebook för att involvera vänner och bekanta på avstånd så är det lika skoj att göra det här. alla (iaf dom flesta) är här av samma anledning och det är hojkörandet. men tyvärr så är det inte roligt att enbart snacka hoj hela tiden och då kan man hitta på annat skit, därav OT forumet. sen när är det dåligt med komplimanger? alla gillar att få komplimanger.

jag skiter i silikon, vill nån ha feta pattar så vassego. känner många tjejer som har silikon och känner minst lika många som fått förminska behagen pga hälsoskäl. man märker ändå rätt snabbt varför personen skaffat inläggen. tyvärr så fattar inte vissa brudar att dom inte blir smartare av silikon. ;)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Har du någonsin sett fler än tre tjejer hålla sams :gnissla

:fattartil Därför ska jag som blondin skaffa koksaltsimplantat eller nja nej ..:glömdet

Börja med att färga håret (så kallad artificiell intelligens) innan du tar beslut om inläggen, då vet du ju om det är smart eller inte, så kan du blondera dig sen när du inte har svåra beslut att ta...

Då är ju bara frågan om du blir smartast som brunett eller rödhårig?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S