Jo, jag hörde det... Fi fan säger jag bara...
Vart hört det
Ska vi bli gej tillsammans?
Funkar det här med att ragga på internet? I så fall har Bushido halva inne.
Och knappt hälften av dem kör hoj.
Var i nån tråd... Tror det var förbannad-tråden eller nåt sånt...
Det är fan bud på det alltså Suck, livet är piss ibland...
what?!! hälften? d e ett par st som varken har A kort eller hoj men dra fan inte HÄFTEN över en kam!!
Så var det ja.
Jaja, vi är fortfarande unga, livet borde vara en fest, men man kan säga att livet just nu är en sjujävla bakfylla.. Men man behöver ju iof. inte bli gej för det, nu tycker jag att vi smäller denna tråden full med bilder på vackra damer
Så var det ja.
Jaja, vi är fortfarande unga, livet borde vara en fest, men man kan säga att livet just nu är en sjujävla bakfylla.. Men man behöver ju iof. inte bli gej för det, nu tycker jag att vi smäller denna tråden full med bilder på vackra damer
BIBat lite för hårt ikväll?
Jepp...
Inte riktigt så enkelt för mig dock... Jaja, ska inte deppa ihop hela tråden. Back to topic
BIBat?
Dra helvett vilka ögond kommer mera....
Jag tycker i alla fall att det är vackert Det är liksom som om hela ditt ögonparti harmoniserar med hela munnen och resten av ansiktet när du smajlar... Ansiktets form, kinderna och ansiktets muskler, ögonen, munnen, tänderna... Allt stämmer liksom överens med vartannat. Och det är fint att se på
En till
En till
Men shit lugna dig lite!!!!
Va det längesen du fick doppa?
Håller med att det är en väldigt vacker kvinna vi kan vila ögonen på men det låter lite som att du tok limmar på tösabiten.
men herregud!!! hennes linne e ju sönder!!!
Jag tycker faktiskt inte att det låter så. Jag tycker att det lät som en ärlig komplimang och sådana är inte ofta man får. Fler borde bli bättre på att säga fina saker till andra. Jag blev iaf jätteglad! Tack för de fina orden Bushido
bilder
Du mina "mjölkkörtlar" håller jag för mig själv och min partner och det räcker om han och jag vet att de är perfekta. Man ska vara nöjd och stolt över det man har.
Funkar det här med att ragga på internet? I så fall har Bushido halva inne.
Och knappt hälften av dem kör hoj.
Jag har två ofrivilliga ärr efter cystor vid 18 och 20 års ålder och aldrig att jag skulle få tanken att op , för mig talar det om ytlighet och dåligt självförtroende och nej alla ärr bleknar inte bort.
(+ sett aldeles för många som kommer till vården med komplikationer.)
my 2 cent
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |