Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vart hört det:va

Ska vi bli gej tillsammans?

Var i nån tråd... Tror det var förbannad-tråden eller nåt sånt...

Det är fan bud på det alltså:( Suck, livet är piss ibland...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Funkar det här med att ragga på internet? I så fall har Bushido halva inne.

:rolleyes:

Och knappt hälften av dem kör hoj.

what?!! hälften? d e ett par st som varken har A kort eller hoj men dra fan inte HÄFTEN över en kam!!

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Var i nån tråd... Tror det var förbannad-tråden eller nåt sånt...

Det är fan bud på det alltså:( Suck, livet är piss ibland...

Så var det ja.

Jaja, vi är fortfarande unga, livet borde vara en fest, men man kan säga att livet just nu är en sjujävla bakfylla.. Men man behöver ju iof. inte bli gej för det, nu tycker jag att vi smäller denna tråden full med bilder på vackra damer

what?!! hälften? d e ett par st som varken har A kort eller hoj men dra fan inte HÄFTEN över en kam!!

BIBat lite för hårt ikväll?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Så var det ja.

Jaja, vi är fortfarande unga, livet borde vara en fest, men man kan säga att livet just nu är en sjujävla bakfylla.. Men man behöver ju iof. inte bli gej för det, nu tycker jag att vi smäller denna tråden full med bilder på vackra damer

Jepp...

Inte riktigt så enkelt för mig dock...:( Jaja, ska inte deppa ihop hela tråden. Back to topic:)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Så var det ja.

BIBat lite för hårt ikväll?

BIBat? :confused:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jepp...

Inte riktigt så enkelt för mig dock...:( Jaja, ska inte deppa ihop hela tråden. Back to topic:)

Inte så enkelt för mig heller, men men, det finns inte så mycket man kan göra, damerna som bestämmer liksom.

Bjuder på en bild för att gå tillbaka till ämnet:) :tuttar

onfiregirl12.jpg

BagInBox

:rolleyes:

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Jag tycker i alla fall att det är vackert:) Det är liksom som om hela ditt ögonparti harmoniserar med hela munnen och resten av ansiktet när du smajlar... Ansiktets form, kinderna och ansiktets muskler, ögonen, munnen, tänderna... Allt stämmer liksom överens med vartannat. Och det är fint att se på:)

Men shit lugna dig lite!!!! :näsblod

Va det längesen du fick doppa?

Håller med att det är en väldigt vacker kvinna vi kan vila ögonen på men det låter lite som att du tok limmar på tösabiten. :tungan

men herregud!!! hennes linne e ju sönder!!! :D

Last edited:

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Men shit lugna dig lite!!!! :näsblod

Va det längesen du fick doppa?

Håller med att det är en väldigt vacker kvinna vi kan vila ögonen på men det låter lite som att du tok limmar på tösabiten. :tungan

Jag tycker faktiskt inte att det låter så. Jag tycker att det lät som en ärlig komplimang och sådana är inte ofta man får. Fler borde bli bättre på att säga fina saker till andra. :) Jag blev iaf jätteglad! Tack för de fina orden Bushido :)

men herregud!!! hennes linne e ju sönder!!! :D

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Jag tycker faktiskt inte att det låter så. Jag tycker att det lät som en ärlig komplimang och sådana är inte ofta man får. Fler borde bli bättre på att säga fina saker till andra. :) Jag blev iaf jätteglad! Tack för de fina orden Bushido :)

jo jag skojjade lite med herr hårfager bara.

Jag skrev ju faktist att du var väldigt vacker. önskar jag kunde hitta sånna som er på SH här omkring. kram på er alla

Vrooom

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2007
Hoj
1078s
Du mina "mjölkkörtlar" håller jag för mig själv och min partner och det räcker om han och jag vet att de är perfekta. :tungan Man ska vara nöjd och stolt över det man har.

Jag måste medge att jag bli besviken på denna mycket kyska respons. Dessutom som en respons på min högst normala förfrågan till en person som annars anstränger sig för att få visa upp sina behag.

Jag trodde du var kaxig och uppnosig? Hade jag fel? (Och det duger naturligtvis inte med en bild på någon annans bröst för ett jakande svar på den frågan.)

0scar

Guest
Jag har två ofrivilliga ärr efter cystor vid 18 och 20 års ålder och aldrig att jag skulle få tanken att op :tuttar , för mig talar det om ytlighet och dåligt självförtroende och nej alla ärr bleknar inte bort.
(+ sett aldeles för många som kommer till vården med komplikationer.)

my 2 cent

Får då gratulera dig för ett par tuttar du är bekväm med:tummenupp

Mina har då aldrig sett ut som jag önskat och mestadels ställt till rejäla problem i klädväg. Varför anser folk att det direkt har med dåligt själförtroende att göra om man väljer att med hjälp av kirurgi ändra på något som man inte trivs med? Hur mina bröst ser ut har väl väldigt lite med min personlighet att göra... Eller min personlighet.

Ytlighet? Må så vara, men jag vill kunna hitta kläder och underkläder som jag trivs i.

För mig är det däremot värre med alla chicks som fiskar efter komplimanger här på sh genom att slänga upp posebilder på sig själva och låtsas-rodna när halvdesperata grabbar överöser töserna med applåder och komplimanger... För mig är DET tecken på osäkerhet och dåligt självförtroende.

Ingen fara, som radiograf inom mammografin är jag väl insatt i alla aspekter av att fylla pattarna med tätningsmedel!:tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S