Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Har du någonsin sett fler än tre tjejer hålla sams :gnissla

:fattartil Därför ska jag som blondin skaffa koksaltsimplantat eller nja nej ..:glömdet

Enligt Simon Spies bör man hålla sig med tre fruntimmer åt gången.
En= För lite.
Två= Gaddar ihop sig.
Tre= Kan inte hålla sams tillräckligt länge för att åsamka skada.

Själv orkar jag nätt och jämt med en.

0scar

Guest
ja gud, ja har asdåligt självförtoende! snälla häftiga ponkar avguda mig och säg att jag är det snyggaste ni sett!! :hihi

alla har olika åsikter och olika syften med att lägga ut sina bilder här men tror knappast dom som håller på med hojandet behöver någon större bekräftelse på hur fina dom är.detta är en rolig tidsfördrift nu när det är vinter och tråkiga tider. finns säkert folk som tycker det är löjligt och barnsligt men vem fan bryr sig. ja kan lika gärna lägga ut ett löjligt foto på mig som något sexigt. på samma sätt som man lägger ut foton på facebook för att involvera vänner och bekanta på avstånd så är det lika skoj att göra det här. alla (iaf dom flesta) är här av samma anledning och det är hojkörandet. men tyvärr så är det inte roligt att enbart snacka hoj hela tiden och då kan man hitta på annat skit, därav OT forumet. sen när är det dåligt med komplimanger? alla gillar att få komplimanger.

jag skiter i silikon, vill nån ha feta pattar så vassego. känner många tjejer som har silikon och känner minst lika många som fått förminska behagen pga hälsoskäl. man märker ändå rätt snabbt varför personen skaffat inläggen. tyvärr så fattar inte vissa brudar att dom inte blir smartare av silikon. ;)

Intressant vad folk tar åt sig när man påpekar det faktumet, att det inte ger intryck av någe vidare självförtroende slänga upp semesterfoton/fyllebilder/pose-bilder på sig själv. Det var häftigt på den tiden snyggast.se var it-sajten men sedan har det mest dalat.

Att lägga in silikon/koksalt/cement/jordgubbssylt i pattarna har inte alltid syftet åstadkomma Pamela Anderson-behag... Vilket är vanlig uppfattning i lagom-landet där allting ska vara så jävla politiskt korrekt att en brud som bryr sig om sitt utseende stämplas som korkat spån. Medan dom med bättre genetik sätter sig bekvämt och ser friskt ner på brudar med mindre lyckad genuppsättning (och därmed pattar inte värda att hurra för, förtydligande!).

Allt detta medan de tigger om uppmärksamhet på sajter som domineras av hanar som rullar skin nätterna i ända åt lite naket på skärmen.

Man måste ha grymt trist om alternativen till tidsfördriv är mellan hojturer eller komplimang-fiskeri på sporthoj.com:confused: Det måste väl finnas nåt annat som intresserar folk?

my 5 cent :tummenupp

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Rosa är aldrig rätt på en hoj.

Din jävla jävel!
1995_Britten_V1000_02.jpg

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Intressant vad folk tar åt sig när man påpekar det faktumet, att det inte ger intryck av någe vidare självförtroende slänga upp semesterfoton/fyllebilder/pose-bilder på sig själv. Det var häftigt på den tiden snyggast.se var it-sajten men sedan har det mest dalat.

Att lägga in silikon/koksalt/cement/jordgubbssylt i pattarna har inte alltid syftet åstadkomma Pamela Anderson-behag... Vilket är vanlig uppfattning i lagom-landet där allting ska vara så jävla politiskt korrekt att en brud som bryr sig om sitt utseende stämplas som korkat spån. Medan dom med bättre genetik sätter sig bekvämt och ser friskt ner på brudar med mindre lyckad genuppsättning (och därmed pattar inte värda att hurra för, förtydligande!).

Allt detta medan de tigger om uppmärksamhet på sajter som domineras av hanar som rullar skin nätterna i ända åt lite naket på skärmen.

Man måste ha grymt trist om alternativen till tidsfördriv är mellan hojturer eller komplimang-fiskeri på sporthoj.com:confused: Det måste väl finnas nåt annat som intresserar folk?

my 5 cent :tummenupp

Kan du svara på det här?

Varför är det alltid så när en snygg tjej lägger upp en bild så kommer en annan ful tjej och klagar?
Varför orka bry sig och snacka som feminist?
Om folk vill ha roligt och lägga upp bilder, så låt dem göra det då. ->OMFG<-

Börjar bil lite mycket snack från feminister och jag är så trött på det.
Säger inte att du är det.

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
ja gud, ja har asdåligt självförtoende! snälla häftiga ponkar avguda mig och säg att jag är det snyggaste ni sett!! :hihi

alla har olika åsikter och olika syften med att lägga ut sina bilder här men tror knappast dom som håller på med hojandet behöver någon större bekräftelse på hur fina dom är.detta är en rolig tidsfördrift nu när det är vinter och tråkiga tider. finns säkert folk som tycker det är löjligt och barnsligt men vem fan bryr sig. ja kan lika gärna lägga ut ett löjligt foto på mig som något sexigt. på samma sätt som man lägger ut foton på facebook för att involvera vänner och bekanta på avstånd så är det lika skoj att göra det här. alla (iaf dom flesta) är här av samma anledning och det är hojkörandet. men tyvärr så är det inte roligt att enbart snacka hoj hela tiden och då kan man hitta på annat skit, därav OT forumet. sen när är det dåligt med komplimanger? alla gillar att få komplimanger.

jag skiter i silikon, vill nån ha feta pattar så vassego. känner många tjejer som har silikon och känner minst lika många som fått förminska behagen pga hälsoskäl. man märker ändå rätt snabbt varför personen skaffat inläggen. tyvärr så fattar inte vissa brudar att dom inte blir smartare av silikon. ;)

Bifogar en kopia på texten från första inlägget:

"Vad säger ni killar?

Eftersom vi killar som gillar tjejer med bra svank är en minoritet här på forumet så måste vi hålla ihop så här är en tråd för oss och och alla fina brewdar."

Så vad sägs om att du och dina tjötiga väninnor kniper ihop om era åsikter eller startar en ny tråd? Svankbilder välkomnas, men kafferepet tycker jag ni kan ha någon annanstans:tummenupp

Om man lyder trådbeskrivningen så står det dessutom " Vad tycker ni killar?" Inte "Uttryck era feministiska åsikter här.."

Vill poängtera att detta inlägget inte är riktat enbart mot dig.

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag måste medge att jag bli besviken på denna mycket kyska respons. Dessutom som en respons på min högst normala förfrågan till en person som annars anstränger sig för att få visa upp sina behag.

Jag trodde du var kaxig och uppnosig? Hade jag fel? (Och det duger naturligtvis inte med en bild på någon annans bröst för ett jakande svar på den frågan.)

Man behöver inte vara kysk för att man inte vill slänga ut sina pattar in da nude i nåt forum. Kyskhet har ingenting med det att göra.
Kaxig och uppnosig ja, men jag tänker fortfarande hålla mina pattar till mig och min kille.
Jag tycker inte det är fel av de tjejer som har visat sig i bikini eller underkläder här likväl som jag inte tycker det är fel att vissa killar har gjort det i tjejernas tråd. Det är helt upp till var och en vad de vill göra. Bikini eller BH och trosor är ju exakt samma sak så det gör ingen skillnad. Man går ju inte direkt i burka på stranden så varför skämmas för det man har annars. Låt folk göra som de vill, det är vinter och tråkigt så in i helvete. Nåt kul måste man ha.
Dock så kommer jag personligen inte åka motorcykel i underkläder, eller vad säger ni andra tjejer...det bli nog att utmana lite för mycket öden. :D

Jag tycker att alla tjejer som lagt ut bilder och alla tjejer som INTE lagt ut bilder är fina oavsett hur lite eller mycket de visat och att de ska vara stolta över precis det dom har. Min åsikt bara.

Har du någonsin sett fler än tre tjejer hålla sams :gnissla

Tro mig det finns undantag, jag bor med ett gäng tjejer sedan över ett år tillbaka och vi har inte haft några som helst problem.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Bifogar en kopia på texten från första inlägget:

"Vad säger ni killar?

Eftersom vi killar som gillar tjejer med bra svank är en minoritet här på forumet så måste vi hålla ihop så här är en tråd för oss och och alla fina brewdar."

Så vad sägs om att du och dina tjötiga väninnor kniper ihop om era åsikter eller startar en ny tråd? Svankbilder välkomnas, men kafferepet tycker jag ni kan ha någon annanstans:tummenupp

Om man lyder trådbeskrivningen så står det dessutom " Vad tycker ni killar?" Inte "Uttryck era feministiska åsikter här.."

Vill poängtera att detta inlägget inte är riktat enbart mot dig.

va e ditt problem? jag har nog lagt ut mest bilder på mig själv här så var fan har du hört nån feministisk åsikt från mig mer än att jag svara Mowgli att det inte är något fel med att lägga ut bilder på sig själv om man känner för det. svara henne också att jag inte bryr mig om brudar har silikon eller inte, bryr mig inte ett skit om hur andra ser ut eller va fan dom gör. qouta henne istället inte mig!

tycker dom flesta brudar på sh har bidragit med något i denna tråden, mer än vad man kan säga om killarna i tjejtråden. speciellt med tanke på att det finns många fler killar än tjejer här.

:näsblod

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
va e ditt problem? jag har nog lagt ut mest bilder på mig själv här så var fan har du hört nån feministisk åsikt från mig mer än att jag svara Mowgli att det inte är något fel med att lägga ut bilder på sig själv om man känner för det. svara henne också att jag inte bryr mig om brudar har silikon eller inte, bryr mig inte ett skit om hur andra ser ut eller va fan dom gör. qouta henne istället inte mig!

tycker dom flesta brudar på sh har bidragit med något i denna tråden, mer än vad man kan säga om killarna i tjejtråden. speciellt med tanke på att det finns många fler killar än tjejer här.

:näsblod

Mycket tjat och ingen bild..

Läste du f.ö. hela mitt inlägg? Jag riktade det inte enbart mot dig.. Oavsett din ståndpunkt för eller emot så är det mycket tjafs.. Öppna en ny tråd!

För att inte tala emot mig själv så följer:

Suki-girls2-IMG_00451.jpg

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO