Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Dålig fart här. :mad:

Lite vältränat, som så många av er verkar ha svårt för.. (Fettolövers!:FU)

Hon, Jamie Eason, på dom tre sista är paxad.

jelenaabbouui4.jpg
Jamie%2BEason_sexy.jpg
884364502_l.jpg

399047857_1f932e3c14_o.jpg

Last edited:

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti

Lite vältränat, som så många av er verkar ha svårt för.. (Fettolövers!:FU

haha "fettlövers". Skulle man ta bilden på hon du menar är så het och göra såhär:
loljfeedm.jpg

Så vart det genast svårt att avgöra om det är en man eller en kvinna.:glömdet

Smalt är snyggt, överdeffat är äckligt. PuNkT.

237

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
BT 1100 Bulldog

Lite vältränat, som så många av er verkar ha svårt för.. (Fettolövers!:FU)

Hon, Jamie Eason, på dom tre sista är paxad.

jelenaabbouui4.jpg
Jamie%2BEason_sexy.jpg
884364502_l.jpg

399047857_1f932e3c14_o.jpg

Det här är ju fan nästan det snyggaste och sexigaste jag har sett :yoparty :banana :Bugar Ni andra har som sagt fel :D men smaken är ju som baken och det är väl tur att man tycker olika.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
haha "fettlövers". Skulle man ta bilden på hon du menar är så het och göra såhär:
loljfeedm.jpg

Så vart det genast svårt att avgöra om det är en man eller en kvinna.:glömdet

Smalt är snyggt, överdeffat är äckligt. PuNkT.

En del pojkar kanske innerst inne gillar andra pojkar.

Jag föredrar feminint över maskulint alla dar i veckan.

Har dom deffat bort tuttarna och fyllt på med silikon så är det inte mycket naturlig tjej i mina ögon.

I Asien däremot har jag hört att pojkflickor som opererar sig är populära.

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Varför får ni för er att feminint är synonymt till fettigt? Vart är fett feminint? Hur många män på detta forumet är då inte just det, feminina?
Jag vet att för vissa är det extremt hotande för sin självbild när det kommer brudar som är så otroligt mycket mer vältränade och säkert starkare än er själva.
Smaken är väl som baken, men det konstiga är att det inte är fler vanliga (med enligt vad ni kallar feminina drag) kvinnor som är modeller, när dessa två tjänar multum på att bli fotograferade....

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Varför får ni för er att feminint är synonymt till fettigt? Vart är fett feminint? Hur många män på detta forumet är då inte just det, feminina?
Jag vet att för vissa är det extremt hotande för sin självbild när det kommer brudar som är så otroligt mycket mer vältränade och säkert starkare än er själva.
Smaken är väl som baken, men det konstiga är att det inte är fler vanliga (med enligt vad ni kallar feminina drag) kvinnor som är modeller, när dessa två tjänar multum på att bli fotograferade....

Varför opererar tjejerna då in silicon istället för det fett dom har förbränt?

För att det är feminint!

Jag tycker det är väldigt fint med vältränade tjejer som fortfarande har lite underhudsfett kvar.

Underhudsfett är VÄLDIGT feminint, eftersom tjejer har det för att deras kroppar ska klara av att skydda ett barn under en graviditet.

Jag känner mig inte hotat av inoljade senor, jag tycker bara att det är oerhört FULT

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
En del pojkar kanske innerst inne gillar andra pojkar.

Du menar att så fort man gillar tjejer som faktiskt bryr sig om hur dom ser ut och inte är "nöjda" med att vara mulliga, som allt för många är, gillar man pojkar? Herregud. Det där var verkligen inte din vassaste post någonsin. :rolleyes:

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Du menar att så fort man gillar tjejer som faktiskt bryr sig om hur dom ser ut och inte är "nöjda" med att vara mulliga, som allt för många är, gillar man pojkar? Herregud. Det där var verkligen inte din vassaste post någonsin. :rolleyes:

Näe, men man kan ju träna sunt och ge sig i tid, inte leva på proteinpulver och vatten.
Det finns massor av tjejer som bryr sig om hur dom ser ut som absolut inte vill se ut sådär, rent av dom flesta skulle jag vilja påstå.

Det där är inte snyggt i 90%av befolkningens ögon, dom resterande 10% är själva kroppsbyggare eller blinda!

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Näe, men man kan ju träna sunt och ge sig i tid, inte leva på proteinpulver och vatten.
Det finns massor av tjejer som bryr sig om hur dom ser ut som absolut inte vill se ut sådär, rent av dom flesta skulle jag vilja påstå.

Det där är inte snyggt i 90%av befolkningens ögon, dom resterande 10% är själva kroppsbyggare eller blinda!

Äh! Vilket svammel! Hon är sk!tsnygg! Kanske inte den snyggaste kroppen i denna tråd men hon skulle då kunna göra mig monogam!

Gick med
4 May 2007
Hoj
R1-05 nu såld :(
Jag är med GuW här. :fettolöver

Allvarligt så tänder jag mer på en brud med underhudsfett än ett anorexioffer.

-Freddy-

Guest

Sign me up på dom där 10% då för jag hade legat med henne alla dagar i veckan :fakta

Kan ju tilläga att jag inte har nåt emot mulliga chicks heller, jag gillar alla typer så länge dom ser bra ut. Vita, gula, svarta, långa, korta.. Fan vad alla är kräsna här :hihi

Last edited:

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
RobynSmoothy.jpg

Spana in ögonen, halslinjen, den feminima hållningen, händerna, glöden i hennes hjärta som obönhörligen kämpar sig ut och skiner solskyddsfaktor. Detta är en kvinna för mig! Hipsterkvinna ftw!

/perris

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Det är sexigt med cheyer som är nöjda med sig själva och som inte inte behöver svälta, överträna eller operera sig för att de ska känna sig att de duger. :fakta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...