Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
RobynSmoothy.jpg

Spana in ögonen, halslinjen, den feminima hållningen, händerna, glöden i hennes hjärta som obönhörligen kämpar sig ut och skiner solskyddsfaktor. Detta är en kvinna för mig! Hipsterkvinna ftw!

/perris

Lika som bär.

Bifogat

• Robyn1.jpg
    Robyn1.jpg
    3.3 KB · Visningar: 3,754

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Det är sexigt med cheyer som är nöjda med sig själva och som inte inte behöver svälta, överträna eller operera sig för att de ska känna sig att de duger. :fakta

Absolut :tummenupp Med tillägget humor och älskar att skratta. Nåt som tydligen inte alla tjejer vet är sjukt sexigt. Sitta och se divig och tjurig ut är inte sexigt.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Absolut :tummenupp Med tillägget humor och älskar att skratta. Nåt som tydligen inte alla tjejer vet är sjukt sexigt. Sitta och se divig och tjurig ut är inte sexigt.
Har nämnt tidigare.
Men:
När jag körde paketbil, så körde jag (liksom alla andra som körde den rundan) in tillräckligt med tid för att kunna fika med gudinnan på Plast xxxxxx AB.
Allmänt erkänd som snyggast i byn.

En dag satt jag utanför och bokförde innan jag gick in.
Såg henne genom fönstret.
Så djävla het var hon inte.
Ganska ordinärt utseende.
Inte alls min typ.
Men när man kom in!
Trevlig, glad och leende.
Då var hon het igen!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du menar att så fort man gillar tjejer som faktiskt bryr sig om hur dom ser ut och inte är "nöjda" med att vara mulliga, som allt för många är, gillar man pojkar? Herregud. Det där var verkligen inte din vassaste post någonsin. :rolleyes:

Mulligt är snyggt:fakta Grav övervikt och fettma är äckligt, men lite hull är bara snyggt och inget annat! Man vill ha en brud med former, lite att ta på och något mjukt att gosa in sig riktigt ordentligt i. Skaffar man sig då istället en riktigt pinnsmal brud med stenhårda muskler och ytliga senor så kan man ju lika gärna kramas och mysa med en träplanka eller nåt, borde ge ungefär samma närhets- och ömhetskänsla:va

Jag är med GuW här. :fettolöver

Allvarligt så tänder jag mer på en brud med underhudsfett än ett anorexioffer.

Word.

Det är sexigt med cheyer som är nöjda med sig själva och som inte inte behöver svälta, överträna eller operera sig för att de ska känna sig att de duger. :fakta

Word igen. Värt att tilläggas är ju att det viktigaste när man skaffar en ny tös knappast är utseendet, det är så mycket annat som väger tyngre:) Men om man nu snackar rent utseende på sidan av sådär så går hull före pinnsmal varje dag i veckan!:)

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Trodde inte dagen skulle komma då jag höll med dig till fullo, men se, nu är den här! Helt korrekt, ett ärligt leende och glad utstrålning från en ordinär kvinna kan få henne att bli oerhört vacker på en nanosekund.
Det är fanimej dagens sanning! :tummenupp

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Alltså, varför blossade diskussionen om "anorexioffer" upp? Har det förekommit några bilder på någon med anorexi? Nej.

Visst, hon som var på bild nyligen (Jamie Eason) var väldigt, väldigt fit, men att börja prata om anorexioffer är ju bara löjligt.

Känns lite som att prata om anorexioffer när man ser Brad Pitt i Fight Club:
425.pitt.fight.club.100506.jpg

Här kan vi snacka anorexi:
anorexi-i-758121.jpg

Så kan jag ju avsluta med en bild på en riktigt söt tjej i mina ögon, Tuva Novotny:
Tuva-Novotny210.jpg

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Mulligt är snyggt:fakta Grav övervikt och fettma är äckligt, men lite hull är bara snyggt och inget annat! Man vill ha en brud med former, lite att ta på och något mjukt att gosa in sig riktigt ordentligt i. Skaffar man sig då istället en riktigt pinnsmal brud med stenhårda muskler och ytliga senor så kan man ju lika gärna kramas och mysa med en träplanka eller nåt, borde ge ungefär samma närhets- och ömhetskänsa

Har du aldrig cyklat omkull på fyllan och landat på cykelen?
Så känns det.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
..och med det vill herrn ha sagt? :va
Silikontuttar är aldrig snyggt.
Hellre små och äkta.

Jag gillar vältränade tjejer (och de flesta andra tjejer också) men i hennes fall skulle jag tro att hon deffat bort det mesta av sin "naturliga" byst och blitt opererad för att få volym. Inte alls bra, inte bra alls.

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
En som inte hade behövt be många ggr är hon som sitter i juryn i britains got talent, Amanda Holden

Bifogat

• amanda-holden-1024x768-21826.jpg
    amanda-holden-1024x768-21826.jpg
    152.4 KB · Visningar: 292
  • amanda_holden_5.jpg
    amanda_holden_5.jpg
    103.1 KB · Visningar: 253

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Varför får ni för er att feminint är synonymt till fettigt? Vart är fett feminint? Hur många män på detta forumet är då inte just det, feminina?
Jag vet att för vissa är det extremt hotande för sin självbild när det kommer brudar som är så otroligt mycket mer vältränade och säkert starkare än er själva.
Smaken är väl som baken, men det konstiga är att det inte är fler vanliga (med enligt vad ni kallar feminina drag) kvinnor som är modeller, när dessa två tjänar multum på att bli fotograferade....

Jag är ingen expert i ämnet men ofta(inte alltid) så är det en ghey snubbe som väljer vilka tjejer som är idealet för fotografering/modella och jag kan nästan ta gift på att de föredrar manliga drag på de som de väljer ut! Idealet att ha super smala modeller kommer garanterat utav deras läggning och inte för att kläderna "hänger" bättre på anorektiker.En kvinnlig kropp är aldrig senig
naturligt;den är snarare satt med extra underhudsfett för en eventuell graviditet och det ser dessutom hälsosamt ut så att en av motsatt kön skall lockas att befrukta:tummenupp My two cents!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...