Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Johanna

Guest
[/B]

Jag är ingen expert i ämnet men ofta(inte alltid) så är det en ghey snubbe som väljer vilka tjejer som är idealet för fotografering/modella och jag kan nästan ta gift på att de föredrar manliga drag på de som de väljer ut! Idealet att ha super smala modeller kommer garanterat utav deras läggning och inte för att kläderna "hänger" bättre på anorektiker.En kvinnlig kropp är aldrig senig
naturligt;den är snarare satt med extra underhudsfett för en eventuell graviditet och det ser dessutom hälsosamt ut så att en av motsatt kön skall lockas att befrukta:tummenupp My two cents!

förmodligen så är anledningen till att modeller ska vara så smala(förutom att skaparen är gay) är för att de är kläderna som ska synas- inte kroppen...tex kollar man i en utvikningstidning så ser förmodligen dom flesta kroppen(brösten å rumpan) först, sen kläder. Medans en modeskapare vill att kläderna ska va de som syns. Om en tjej är riktigt smal så syns inga former-därmed dras blickarna mot kläderna.

överdrivet smala tjejer är inte fint..normalt är grejen

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
överdrivet smala tjejer är inte fint..normalt är grejen
Alla kroppstyper har sin charm tycker jag, smala, långa, korta, unga, gamla, överdrivet smala, normala. Det enda jag inte gillar är cheyer som ser onyttiga ut, typ chipsmage / hängrumpa. :hihi

Kräsen blir utan, eller vad? :tummenupp

Milla är (var?) het i fifth element
337106_f520.jpg

Johanna

Guest
jag sa inte att de var fult med smala tjejer. överdrivet skrev jag...naturligt smala tjejer e fint, men när de blir överdrivet nedbantat så dom ser helt sjuka å slitna e inte fint..
håller med milla e fin i den filmen även om hon är smal..hon har utstrålning å grymt fina ögon

Alla kroppstyper har sin charm tycker jag, smala, långa, korta, unga, gamla, överdrivet smala, normala. Det enda jag inte gillar är cheyer som ser onyttiga ut, typ chipsmage / hängrumpa. :hihi

Kräsen blir utan, eller vad? :tummenupp

Milla är (var?) het i fifth element
337106_f520.jpg

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
jag sa inte att de var fult med smala tjejer. överdrivet skrev jag...naturligt smala tjejer e fint, men när de blir överdrivet nedbantat så dom ser helt sjuka å slitna e inte fint..
håller med milla e fin i den filmen även om hon är smal..hon har utstrålning å grymt fina ögon
Vi kanske måste bestämma vad överdrivet smal innebär, jag kan visst tycka sjukt smala modeller är heta, men när det börjar bli vandrande skelett alá anorexi så passar även jag.

Snygg:
model.jpg

Osnygg:
ST_IMAGES_SSANOREXIA1.jpg

Varsa

Medlem
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
sv650s -04, rdgv350 -84 & bus 85:a
En välmående och fungerande kropp är för mig det sexigaste. Ska inte vara undervikt eller övervikt, överdrivet stark eller svag.
Är inte mycket för feta bröst heller sålänge som de inte "hör till" kroppen. Kroppen ska funka helt enkelt och det gör den inte med alltför långa naglar, 10 kilo tunga bröst, armar smala som pennor eller muskler som knappt orkar bära.

Johanna

Guest
Vi kanske måste bestämma vad överdrivet smal innebär, jag kan visst tycka sjukt smala modeller är heta, men när det börjar bli vandrande skelett alá anorexi så passar även jag.

jo ena tjejen var ju hemskt smal. men första bilden var ju smal men okej. kan förstå att du tycker hon e snygg. men inte min smak bara. tycker tjejer ska ha lite former..typ rumpa, bröst å lår att ta på, men smal mage. men alla har ju olika smak ; )

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
jo ena tjejen var ju hemskt smal. men första bilden var ju smal men okej. kan förstå att du tycker hon e snygg. men inte min smak bara. tycker tjejer ska ha lite former..typ rumpa, bröst å lår att ta på, men smal mage. men alla har ju olika smak ; )
Hey, missförstå mig inte nu damen.

Jag föredrar inte sådana tjejer, men jag tycker de är snygga precis som jag kan tycka mer normala/kortare tjejer också är snygga. Jag diskriminerar bara inte, alla kroppar har sin charm ;)

Johanna

Guest
Hey, missförstå mig inte nu damen.

Jag föredrar inte sådana tjejer, men jag tycker de är snygga precis som jag kan tycka mer normala/kortare tjejer också är snygga. Jag diskriminerar bara inte, alla kroppar har sin charm ;)

ja men de e ju bra..bra att du inte är överdrivet kräsen då. sant allt har sin charm. förutom dom mulliga eller? hahahah:brinnerup

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
ja men de e ju bra..bra att du inte är överdrivet kräsen då. sant allt har sin charm. förutom dom mulliga eller? hahahah:brinnerup
Nån måste vara de fula tjejernas beskyddare :rolleyes:

Fast tyvärr är jag så kräsen att jag är utan :(

Mulliga har också sin charm, men som sagt, ser det onyttigt ut är det inte min grej bara.. har iofs aldrig klämt och känt på en mullig tjej, kanske jag missat nått.. :tungan :tuttar

Johanna

Guest
Nån måste vara de fula tjejernas beskyddare :rolleyes:

Fast tyvärr är jag så kräsen att jag är utan :(

Mulliga har också sin charm, men som sagt, ser det onyttigt ut är det inte min grej bara.. har iofs aldrig klämt och känt på en mullig tjej, kanske jag missat nått.. :tungan :tuttar

haha vad vet jag. jag brukar inte ta på tjejer överhuvudtaget. så hur de är att känna på en mullig tjej vet jag inte. testa du :tungan

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
haha vad vet jag. jag brukar inte ta på tjejer överhuvudtaget. så hur de är att känna på en mullig tjej vet jag inte. testa du :tungan
Jag ska, första mulliga chey jag ser på stan ska jag klämma lite på, eventuella stämningar och stryk jag får vidarebefordrar jag till dig! :näsblod :tungan

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tråden heter inte vad säger ni flator.

Nae och tråden heter heller inte "Här där vi idioter uttrycker oss om saker som vi inte vet ett skit om"

Jag är inte flata, men jag tycker att alla har rätt att ge sin åsikt eftersom vi faktiskt ännu sålänge lever i en demokrati med skaplig yttrandefrihet. Men fortsätt du och bete dig som en fjortis, du kommer säkert jättelångt med den attityden. :såjaponken

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Nae och tråden heter heller inte "Här där vi idioter uttrycker oss om saker som vi inte vet ett skit om"

Jag är inte flata, men jag tycker att alla har rätt att ge sin åsikt eftersom vi faktiskt ännu sålänge lever i en demokrati med skaplig yttrandefrihet. Men fortsätt du och bete dig som en fjortis, du kommer säkert jättelångt med den attityden. :såjaponken

Ä va fan, sluta bjäbba nu.
Visa kameltån så bjuder säkert någon snäll på popcorn !:tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...