Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Sexig på ett glassigt sätt.
/monica%20bellucci/monica%20bellucci5s.jpg)
hehehe okej![]()
Sexig på ett glassigt sätt.
Den här indiepuman då!
/perris[/QUOTE]
Vad är det för fel på dig, har du colaflask-bottnar som glasögon och glömt bort att ta på dig dom eller?
Vet inte om jag haft uppe denna innan.
Bandagen på tuttarna är för att en idiot hade kastat glödande kol på mig, så jag fick tredje gradens brännskador. Så behöver ni inte fråga mer om det.
Jo! Varför kastade han/hon glödande kol?
Fråga inte mer sa jag ju..
Ingen vet, vi hade snackat bilar under kvällen och haft trevligt, plötsligt snedtände han. Han är tydligen ganska strange, enligt andra. Ingen på festen lyckades få honom att förklara varför han kastat skiten. Han sa bara att jag var värd det. Minuten innan han kastade satt vi och pratade om nån modell vi båda gillade. Inga sura miner alls.
Du gillade säkert fel färg!![]()
Hoppas du slängde honom på brasan sen![]()
jag slog honom med knytnäven först, och sen sparkade honom mellan benen. Det kunde han gott ha...![]()
Äh! Du förstår dig bara inte på konst!Vad är det för fel på dig, har du colaflask-bottnar som glasögon och glömt bort att ta på dig dom eller?
Tits or gtfo
![]()
Crosstjejer är aldrig fel
Nae och tråden heter heller inte "Här där vi idioter uttrycker oss om saker som vi inte vet ett skit om"
Jag är inte flata, men jag tycker att alla har rätt att ge sin åsikt eftersom vi faktiskt ännu sålänge lever i en demokrati med skaplig yttrandefrihet. Men fortsätt du och bete dig som en fjortis, du kommer säkert jättelångt med den attityden.![]()
Kim Kardashian![]()
skulle bli förvånad om nån av tjejerna la upp igen. då är vi ju 'uppmärksamhetshoror'
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |