Favoriten helt klart det blir inte bättre änn sådär
Tjejer med intressen e nice tjejer med fartfylda intressen är sjukt nice.
Heta tjejer med fartfylda intressen är Gudar, helt galet heta, 1000 gånger sexigare än nån plastbimbo
Äntligen!
Det finns några enstaka snygga tjejer på den här siten som är värda att se och till skillnad från de ändra rävgryten så har de begåvats med hjärna nog att inte lägga ut bilder på sig själv i bara underkläderna på internet.
Ni andra kan lägga upp era bilder på facebook eller dylik sepåmig-site och ge adresserna till de mest desperata fjunen så slipper i alla fall vi andra se eländet.
EDIT: De mest desperata hittar ni i era gästböcker.
Haha, kan man bli mer bitter än dig? Ryck upp dig..
\Masonit
Är inte bitter. Trådskaparen efterfrågar bilder på snygga tjejer och då kommer hela den gulablend-rökande white trash maffian och börjar hala fram bilder på sina lönnfeta arslen. Nej tack.
Är inte bitter. Trådskaparen efterfrågar bilder på snygga tjejer och då kommer hela den gulablend-rökande white trash maffian och börjar hala fram bilder på sina lönnfeta arslen. Nej tack.
Nu får du ge dig!
Vem har frågat dig egentligen?
Chill FFS!
Finns ingen anledning för dig att var otrevlig!
Du har ju förmodligen en jävligt läcker dam där hemma hos dig så du är säkert nöjd och behöver således inte spana i sådana här trådar?
Vad är grejen med att vara otrevlig? You tell me!
Det du tycker är fult kanske någon annan tycker är fint, va fan vet du? Visa du ditt fina colgatesmile,perfekta hy, vältränade abs och slimmade sexpack innan du börjar hacka ner på andra.
DOMINATOR ROCKS!
Det du tycker är fult kanske någon annan tycker är fint...
Det du tycker är fult kanske någon annan tycker är fint, va fan vet du? Visa du ditt fina colgatesmile,perfekta hy, vältränade abs och slimmade sexpack innan du börjar hacka ner på andra.
Men visst. Den stora massan vill ha dessa kossor i tråden så vem är jag att komma och försöka ändra det. Jag får helt enkelt böja mig för detta och läsa andra trådar.
Nu får du ta å ge dig .Låt folk göra som dom vill..
Varför ska du komma å kritiser folk vem är du för det första .
Sluta va så bitter .. ta en öl istället det är fredag
Jag gav mig ju precis!?
Jag är Biturbo.
Det är Lördag.
Lägger man upp en bild på sig själv i en "lägg upp snygga brudar här" -tråd på internet får man skylla sig själv.
Bu-hu
Men visst. Den stora massan vill ha dessa kossor i tråden så vem är jag att komma och försöka ändra det. Jag får helt enkelt böja mig för detta och läsa andra trådar.
Till skillnad från många andra så har jag hjärna nog att inse att jag inte platsar bland Depp, Pitt eller vad man nu anser är väldens snyggaste killar.
Dessutom skulle det aldrig falla mig in att göra det trots att jag ser djävligt bra ut.
Ha ha anonym och sååå goodlooking bakom tangentbordet
Var det svårt att svara på frågan, vad äre som får dig att att skriva elakheter i stil med trasch kossor lönfeta osv?
Lägger man upp en bild på sig själv i en "lägg upp snygga brudar här" -tråd på internet får man skylla sig själv.
Bu-hu
Till skillnad från många andra så har jag hjärna nog att inse att jag inte platsar bland Depp, Pitt eller vad man nu anser är väldens snyggaste killar.
Dessutom skulle det aldrig falla mig in att göra det trots att jag ser djävligt bra ut.
Jag skriver elaka saker för att det fungerar och för att jag är elak.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |