Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Dominator-Rocks

Guest
Vad detta lett till är förhoppningsvis att jag slipper se bilder på dem i tråden igen. Och grejen är att jag aldrig skulle befinna mig i samma situation. För jag har självinsikt nog att inse att jag inte skulle platsa.

Har någon ytterligare problem finns jag på PM. Lämna tråden till "snygga" tjejer nu istället.

Funkar inte ignorefunktionen :confused:

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Vad detta lett till är förhoppningsvis att jag slipper se bilder på dem i tråden igen. Och grejen är att jag aldrig skulle befinna mig i samma situation. För jag har självinsikt nog att inse att jag inte skulle platsa.

Har någon ytterligare problem finns jag på PM. Lämna tråden till "snygga" tjejer nu istället.

Bra jobbat! :tummenupp

Din avatar i större format!?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Antagligen, och du har sabbat tråden för de som vill se fler bilder på dem. Vill man bara kolla übersnygga brudar med enorma sillisar och felfri utsida på alla sätt och vis finns det mängder med sidor ämnade för just detta ändamål (Limez), men vill man prata med och eventuellt få titta lite på mer verklighetsförankrade damer och faktiskt lära känna personen bakom bilden så är trådar i stil med den här bättre.

Och hur visste jag att du skulle säga det... textbook excuse number one. Men om, ta bort "samma situation"-paragrafen av frågan och svara på följande: Tycker du om att bli kallad öknamn? Tycker du om att bli förnedrad och kallas fula saker?

Jag gissar att svaret inte lär bli seriöst med tanke på att det är dig jag pratar med, men jag hoppas att du ibland kan vara som andra och bete dig som en människa och antar därför att svaret blir "nej". Och då vuill jag bara säga som såhär: det gör nog inte tjejerna i den här tråden heller.

Dominator-Rocks

Guest
Antagligen, och du har sabbat tråden för de som vill se fler bilder på dem. Vill man bara kolla übersnygga brudar med enorma sillisar och felfri utsida på alla sätt och vis finns det mängder med sidor ämnade för just detta ändamål (Limez), men vill man prata med och eventuellt få titta lite på mer verklighetsförankrade damer och faktiskt lära känna personen bakom bilden så är trådar i stil med den här bättre.

Och hur visste jag att du skulle säga det... textbook excuse number one. Men om, ta bort "samma situation"-paragrafen av frågan och svara på följande: Tycker du om att bli kallad öknamn? Tycker du om att bli förnedrad och kallas fula saker?

Jag gissar att svaret inte lär bli seriöst med tanke på att det är dig jag pratar med, men jag hoppas att du ibland kan vara som andra och bete dig som en människa och antar därför att svaret blir "nej". Och då vuill jag bara säga som såhär: det gör nog inte tjejerna i den här tråden heller.

Det jag stör mig på är när folk (Biturbo) är elaka och det har jag ju redan skrivit så där är jag med dig, men om man vill ha kontakt med damer kolla på snigga cheyer så finns det andra sidor som är bättre ämnade en SH.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Less skitsnack, mer snyggabrüdar.

Surfer%20Girl%201.jpg

surf.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det jag stör mig på är när folk (Biturbo) är elaka och det har jag ju redan skrivit så där är jag med dig, men om man vill ha kontakt med damer kolla på snigga cheyer så finns det andra sidor som är bättre ämnade en SH.

Exakt.
Vad jag menade var inte att sh är någon form av dejting-/porrsajt, bara att jag hellre pratar med damerna här och kollar på deras fina bilder än att bara surfa runt på nån random sida med massor av lättklädda töser... Och att tråden därför fyller ett ganska bra syfte varför den borde få förbli oförstörd av biturbo och dylikt elakt folk.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Varför ens bry sig om vad han tycker?

Han har egentligen lika stor rätt som alla andra att uttrycka sina åsikter och själv tyckte jag hans inlägg va ganska roligt och det är oavsett om det även var riktat mot mig. Alltid roligt när folk vågar uttrycka vad de tycker. Skulle aldrig falla mig in att ta åt mig för vad någon skriver på ett forum i vilket fall.

Till Biturbo kan jag bara säga, -Du fick iallafall mig att garva med ditt gulablendrökande, whitetrashinlägg. :)

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
hahah, kul tråd :D finns ju faktiskt fina flickor här på sh:)

Mvh

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
egentligen, visst är det kul att sitta och kolla på modigt folk som vågar lägga upp bilder på sig själva och faktiskt kunna prata med dem och känna att det faktiskt är en person som står för och är på den bilden som bushido sa. men jag tycker det är mycket mer spännande att träffa folk i verkligheten. Typ som SH-festen. speciellt nu när folk vet vem man är och man själv vet vilka lite folk är som man pratat med här så blir det ju bara mer spännande och definitivt mer personligt!:)

Jag säger bara; mer fest åt folket!:fakta Funtar på att starta en tråd med ett förslag till en sh-grillfest i stockholmsforumet. Tänkte att till denna grillfest i någon park eller äng i sthlm kan ju folk antingen ta bågen till eller annat sätt om de vill ta med dricka:D Någon mer som tycker det vore ett grymt förslag?

Last edited:

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Hon är inte ful, men inte snyggast i världen heller. På den första bilden tycker jag leendet ser väldigt påklistrat ut. Fint.
Första bilden var kass, men de två andra dryper om sex!

Kanske inte vacker i den bemärkelsen, men jäklar vad sexig hon kan vara. :tuttar :nicka

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...