Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Sabba inte tråden.

Är bara en person som försöker sabba tråden. Anser det som personligt påhopp mot dom tjejer på SH som lagt ut sina bilder här, han rikta sig direkt mot oss. Även om han inte skrev ut något namn på enstaka person.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Börjar ni tjafsa och lägga dumma kommentarer kommer det bara sluta med att tråden låses. Har man bara elaka saker att säga kanske det är bättre att inte skriva?

Bete er, snälla!

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Är inte bitter. Trådskaparen efterfrågar bilder på snygga tjejer och då kommer hela den gulablend-rökande white trash maffian och börjar hala fram bilder på sina lönnfeta arslen. Nej tack.

:rofl :klappar :klappar :klappar :rofl

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Är bara en person som försöker sabba tråden. Anser det som personligt påhopp mot dom tjejer på SH som lagt ut sina bilder här, han rikta sig direkt mot oss. Även om han inte skrev ut något namn på enstaka person.

Nej, du har fel. Jag har också försökt sabba den. Säkert några till också.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag hejar på Biturbo:tummenupp :) :D

Uppenbarligen så tar vissa åt sig av "elakheterna", och då är det fan rätt.

:yoparty

Nu langar vi lite bilder tycker jag!

krystalsteal2_sikspak.jpg

krystalsteal3_sikspak.jpg

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Sönderknullad, ultrablond, bimbo-stereotyp - jo men visst, perfekt marknadsföringsmaterial :näsblod (och måste hon och hennes fake-produkter stå ivägen för dom riktiga produkterna? hehe)

(nej tack)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Sönderknullad, ultrablond, bimbo-stereotyp - jo men visst, perfekt marknadsföringsmaterial :näsblod (och måste hon och hennes fake-produkter stå ivägen för dom riktiga produkterna? hehe)

(nej tack)

äh, iofs har du ju chey om jag inte minns fel(var väll hon som tyckte om mig för att jag sa att hon sjöng bra?:hihi) men fan om det inte var för henne skulle väll du inte säga nej till att få nuppa lite me den bruden? jag skulle iaf inte!:tuttar :arsele

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Haha, nej fan, allt nullande hon sysslat med har ju skapad (tagit vara?) på en riktigt trevlig kropp, men fan... hon verkar ha fel attityd, otrevlig och uppkäftig :tungan och högljud om jag inte minns fel... :D
(fasen, nästan så man måste göra lite research på nätet om henne, www.redtu..... *lalalala*) ;)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Haha, nej fan, allt nullande hon sysslat med har ju skapad (tagit vara?) på en riktigt trevlig kropp, men fan... hon verkar ha fel attityd, otrevlig och uppkäftig :tungan och högljud om jag inte minns fel... :D
(fasen, nästan så man måste göra lite research på nätet om henne, www.redtu..... *lalalala*) ;)

äh inget jag vet om så då finns de ju lixom inte:näsblod och om man har tur kanske det inte märks! högljud får hon väll vara men är hon otrevlig är det ju bara att slänga utna nästa dag, och vips, problemet löst!
ap ap ap! så du har kollat upp henne!? din lilla smygare där, vad ska tjejen din säga nu då?:mattias

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Nee fasen, jag får nog ta och ändra mig, bara onödigt att inte gilla folk (utan att ha gjort någon research faktiskt... inte än... idag... haha)

men nog tillhör hon den sämre hälften av den snygga befolkningen, om man räknar med insidan (eller något) :rofl

Slänger upp två bilder på en riktigt brud, där det är ögonen, leendet, karisman som är så jädra het - vare sig mängden (eller bristen :yoparty) på kläder :D

Jordana_Brewster_01.jpg

Jordana_Brewster_02.jpg

(p.s senaste F&F-filmen var ju ganska vettig, man vet ju vad man kan och inte kan förvänta sig av en sådan film hehe, dessutom trevligt att man fick beskåda en Porsche, om än lite "sönder-tunnad")

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Nee fasen, jag får nog ta och ändra mig, bara onödigt att inte gilla folk (utan att ha gjort någon research faktiskt... inte än... idag... haha)

men nog tillhör hon den sämre hälften av den snygga befolkningen, om man räknar med insidan (eller något) :rofl

Slänger upp två bilder på en riktigt brud, där det är ögonen, leendet, karisman som är så jädra het - vare sig mängden (eller bristen :yoparty) på kläder :D

(p.s senaste F&F-filmen var ju ganska vettig, man vet ju vad man kan och inte kan förvänta sig av en sådan film hehe, dessutom trevligt att man fick beskåda en Porsche, om än lite "sönder-tunnad")

Hon är inte ful alls..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Äntligen!

Det finns några enstaka snygga tjejer på den här siten som är värda att se och till skillnad från de ändra rävgryten så har de begåvats med hjärna nog att inte lägga ut bilder på sig själv i bara underkläderna på internet.

Ni andra kan lägga upp era bilder på facebook eller dylik sepåmig-site och ge adresserna till de mest desperata fjunen så slipper i alla fall vi andra se eländet.

EDIT: De mest desperata hittar ni i era gästböcker.

Jävlar vad det haglar skällsord ur truten på dig nu då...:va Rävgryten, lönnfeta gulablendrökande WT-maffia... Varför så elak helt utan orsak?? Inte fått nåt på länge eller vad??:confused: Jag tycker då inte att några av bilderna från som laddats upp av folk här från siten hittills varit fula, tvärtom!

Stör du dig så mycket på bilderna kan du ju ge fan i att kolla istället för att klanka ner på människor som bjuder på sig själva. Så länge bilderna ser hyfsade ut (och det har de definitivt gjort hittills) så tycker iallafall jag att det är roligare att kolla på bilder från folket här på siten än på alla övriga kändis/porrskådis/fanvetvad-bilder som alla visar upp någon översminkad fotoredigerad förperfektförattvarasanndonna utan någon som helst personlighet. Det är roligare med bilder på folk som man faktiskt kan relatera till, bilder på folk som man kan känna att man vet något litet om hennes personlighet eftersom det då finns mer än bara bilderna att njuta av.

Hur tror du att det känns för alla tjejerna som tagit mod till sig och bjudit på sig själva när du kommer här och kallar dem för alla möjliga elakheter? Hur kul hade du tyckt att det var om du befunnit dig i samma situation?

Nej, gör världen en tjänst och bättra på attityden så är du snäll.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jävlar vad det haglar skällsord ur truten på dig nu då...:va Rävgryten, lönnfeta gulablendrökande WT-maffia... Varför så elak helt utan orsak?? Inte fått nåt på länge eller vad??:confused: Jag tycker då inte att några av bilderna från som laddats upp av folk här från siten hittills varit fula, tvärtom!

Stör du dig så mycket på bilderna kan du ju ge fan i att kolla istället för att klanka ner på människor som bjuder på sig själva. Så länge bilderna ser hyfsade ut (och det har de definitivt gjort hittills) så tycker iallafall jag att det är roligare att kolla på bilder från folket här på siten än på alla övriga kändis/porrskådis/fanvetvad-bilder som alla visar upp någon översminkad fotoredigerad förperfektförattvarasanndonna utan någon som helst personlighet. Det är roligare med bilder på folk som man faktiskt kan relatera till, bilder på folk som man kan känna att man vet något litet om hennes personlighet eftersom det då finns mer än bara bilderna att njuta av.

Hur tror du att det känns för alla tjejerna som tagit mod till sig och bjudit på sig själva när du kommer här och kallar dem för alla möjliga elakheter? Hur kul hade du tyckt att det var om du befunnit dig i samma situation?

Nej, gör världen en tjänst och bättra på attityden så är du snäll.

Vad detta lett till är förhoppningsvis att jag slipper se bilder på dem i tråden igen. Och grejen är att jag aldrig skulle befinna mig i samma situation. För jag har självinsikt nog att inse att jag inte skulle platsa.

Har någon ytterligare problem finns jag på PM. Lämna tråden till "snygga" tjejer nu istället.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...