Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag är inte särskilt blyg av mig, du hade inte sagt så om du kände mig killen :tungan

nämen se på fan, ni kan ju ni med tjejer!:D :klappar

ser bra ut queen, naturligt är bra!:)

fortsätt så, upp med mera!:tummenupp

Då blir Bushido Förbannad :mad: men han kanske får dispens då han lade upp Tarzan bilder på sig själv i den andra tråden :D

förbannad blir jag väl inte, däremot bannad från tråden:(
fast det är såklart sant! självuppoffring måste ju räknas för något!:D

ligga?:tuttar

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är inte utan att man är avundsjuk på er skåningar när man ser det där.

Palmer och grejs.... Här snöade det just :gnissla

här är det dimma och maximalt ett par plusgrader, inga palmer, ingen sol, inget bad och inga brudar:(

jörgen, vilken tråd är bäst än så länge? här i killtråden finns det atlantångare, hojar och dylikt, men i tjejtråden finns det pöjkar... ett uttalande?:)

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
så nu har ni tjatat om rättvisa eftersom jag krävt bilder av killarna så här..här får ni några.

I mjukisbyxor

jeans

kjol

:näsblod

:Bugar

hmm........oki, får väl stå mitt kast.....vassego boys, have fun!

Där har vi en av anledningarna till att du har så många killkompisar! :D :kär
En annan skulle vara att du är så go å!;)

Men bara för det ska ni inte tackla av med bilderna killar! Typ 4-5 sidor med bara text!.. :gnissla

:returnofcassie! :yoparty

Bifogat

• cassie01.jpg
    cassie01.jpg
    212.2 KB · Visningar: 163

Nobrando

Rasmus
Gick med
18 Dec 2007
Hoj
Yamaha XJ900S Diversion -01, Yamaha TZR 125 -91
Last edited:

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Hon har inte väldans med former- snarare för tunn, hon ser inte särdeles porrig ut, hon har inga främmande substanser inpetade i kroppen. Likväl är det något med denna kvinna som väcker ett intresse. Skumt sa räven om rävsaxen..
milla9a.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Hon har inte väldans med former- snarare för tunn, hon ser inte särdeles porrig ut, hon har inga främmande substanser inpetade i kroppen. Likväl är det något med denna kvinna som väcker ett intresse. Skumt sa räven om rävsaxen..
milla9a.jpg

jag vet vad det är som är skumt, inga bröst ju!?:va säker på att det inte är en kille du har hittat?:va :D tycker att den liknar lillkillen i terminator-2...:gnissla

Johanna

Guest
Hahaha ännu en sån där " Jag har 1000 solar bilder men dom måste tjata, tigga och be för jag ska lägga upp nån "
Eller så kanske inte är fallet men det var ungefär samma inställning till rumpbilden :rolleyes:

nix. fortfarande samma syn. aldrig skulle jag lägga upp mig i små sexiga underkläder här.. hade ju kläder på mig=) och bikini ja de visar mkt men ändå inte samma sak

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Visserligen ett över 3 år gammalt kort, men du ser definitivt bra ut på det.
Snygg bikini och rätt bra matchande sandaler också.

ser fortfarande ut så, kanske inte lika brun och kanske lite rundare mage :D :D men e på väg att komma i samma form igen.....:tummenupp

tack!:)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S