Vad ska man säga till en sån IDIOT...! :S

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Låt han skada sig "onödigt mycket" om han vill. Vissa lär sig aldrig sin läxa.

Låt folk göra vad dem vill och klaga mindre:)

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
HAHAHAH cool du är Zajtar :)
längesen kompis, hoppas allt bra.... håller med dig... va fan är detta
stäng ner tråden.
till trådskaparen: Ibland behöver man inte grupp hjälp för att få svar på en löjlig fråga, hjälper ibland att använda sig av hjärnan man har (om man har) för att få svar.

tjena gubben ,,
jo fan det e bra.
hur e det sj ,.

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Nu tror jag du missförstått mig, HAN vill åka med skinnställ men tycker de är FÖR varmt. JAG tycker han är idiot som ALLTID måste ha skydd på sig...

Okay? vad gör ni då da kör ifrån dom eller? :p

Jo han är myndig men är en liten flicka! :p

Hur e du ihopbyggd? Felgängad?

SJÄLVKLART ska man ha skydd på sig, det tycker de flesta! Vill man köra med skydd e man SMART inte nåt annat.
Alla får köra nakna vad mig anbelangar men att kalla han dum i huvet för att låta hojen stå istället för att köra utan skydd! Du e fan inte smart du......

Jag kör inte en meter utan full utrustning, är det sen 30C ute låter jag oxå hellre hojen stå än att köra utan skydd.

Jag anar att trådskaparen är ute efter en flametråd för så här jävla dum e väl ingen? Nu blev jag förbannad................o det e inte ofta!

Du får göra hur fan du vill men kalla inte dom som vill ha skydd för dumma i huvet, snorunge!

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig

SJÄLVKLART ska man ha skydd på sig, det tycker de flesta! Vill man köra med skydd e man SMART inte nåt annat.
Alla får köra nakna vad mig anbelangar men att kalla han dum i huvet för att låta hojen stå istället för att köra utan skydd! Du e fan inte smart du......

Jag kör inte en meter utan full utrustning, är det sen 30C ute låter jag oxå hellre hojen stå än att köra utan skydd.

Jag anar att trådskaparen är ute efter en flametråd för så här jävla dum e väl ingen? Nu blev jag förbannad................o det e inte ofta!

Du får göra hur fan du vill men kalla inte dom som vill ha skydd för dumma i huvet, snorunge!

Kan bara hålla med!:tummenupp

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)

Hahahhaaa... HOLLY crap visa tar åt sig ORDENTLIGT :D

SemesterPojken

Körkortslös
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Yamaha R6 -06
Har inte mycket mer att säga än att jag är ett stark fan av darwinismen!
De starkaste/smartaste & bästa överlever.

Last edited:

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
Hahahhaaa... HOLLY crap visa tar åt sig ORDENTLIGT :D

och vissa visar på största allvar en rådande brist på någon större inteligens..

jag respekterar att folk vill köra utan skydd , inte mina problem faktiskt.

men när små snorungar som behöver torka sig lite bättre kallar sina polare för dumma i huvet för att dom hellre låter bågen stå än att köra utan skydd..

ja då vill man bara ringa leifi.. fast det vet du väll inte vem det är

Invalido

Guest
ja du är för gammal... jag vet vad det är men jag tänker inte säga det... du är för gammal för att få veta det.. bara så att du vet...

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Jag undrar lite hur trådskaparen hade känt och vem han hade kallat dum i huvet om det nu hade varit så att han tjatat så mycket på sin kompis så att han hade hängt med ut o kört utan skydd, och det inträffat en allvarlig olycka. Det är ju lätt hänt...han hade kanske skadat sig allvarligt ändå, men han hade nog uppskattat att ha ett skinnställ på sig.:tummenupp

En kille berättade, att när han var ung så körde hans polare mc och gick omkull i ganska frisk fart utan skydd, det resulterade i att läkarna fick plocka asfalt ur köttet på killen, han avled efter en månad eftersom hans köttsår blivit kraftigt infekterade och kroppen pallade helt enkelt inte mer...

Men skinnställ och övriga skydd är överskattade!:D

Weezy

retard
Gick med
17 Mar 2008
Hoj
r6 - 03
har aldrig läst en så meningslös tråd...

nash du kommer ändra inställning dagen du ramlar av hojjen.. jag hoppas att det aldrig händer men du verkar inte fatta vad som händer med kroppen efter ett fall. Förstår snubben att han inte vill åka utan skydd.
Sen är det upp till varje individ hur de vill åka och med vad de vill åka.

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping