Vad ska man säga till en sån IDIOT...! :S

Pizzabagarn

Guest
Spöa skiten ur honom så att han typ blir rullstolsbunden och då lär han inte kunna köra hoj.

Ditt problem är således löst.

Ett alternativ är att du går in på toa, tar av dig byxorna och bajsar.
Efter det kommer livet kännas mycket bättre :tummenupp

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
vafan låt han köra utan. det är hans val och konsekvenserna drabbar endast honom själv.

vill jag in till stan o fika hänger jag inte på mig ett ställ. det skall vara enkelt o kul att köra hoj och då anpassar jag min körstil efter detta. som sagt valet är mitt eget.

Okej

Folkilsk
Gick med
30 Jul 2007
Hoj
Moddad XJ600s
Vill han inte inte köra i full skyddsmundering så vem fan bryr sig? Inte åker jag med full utrustning mitt i högsommaren om jag ska ut på en liten runda.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Spelar ingen roll vad man gör eller säger alltid finns det duktiga lirare på SH som gärna leker proffessor i ämnet.

Jag har en polare som inte aldrig håller sin tjej i handen. Nån som har nå åsikter om det?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Är hon en sån där vidrig jävel som har slappt handslag och konstant fuktiga händer? :mad

vet inte, men problemet verkar inte ligga i nåt sånt. utan han verkar skämmas eller känna sig konstig ifall han går ute och håller bruden i handen.

KermitSwe

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
cbr1000rr -05 "grodan II" (Grodan I e död:-()
Spöa skiten ur honom så att han typ blir rullstolsbunden och då lär han inte kunna köra hoj.

Ditt problem är således löst.

Ett alternativ är att du går in på toa, tar av dig byxorna och bajsar.
Efter det kommer livet kännas mycket bättre :tummenupp
Du är så vis O store bagare:D

HeLMeT

The New Improved Version
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
YZF 1000 Thunderace - NU TILL SALU!!
Jag har bara skyddskläder när jag vet att jag ska klota. :tummenupp

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Jag kör utan utrustning när det är för vamt och när jag enbart kör i stan. Då har jag enbart en jacka med skydd och handskar. Inget ställ ingenting, är jag dum?

Då vet ni inte hur folk kör i södra europa :tummenupp

Jag skulle inte tveka en sekund att köra i shorts, fast enbart i stan då om det hade varit så sjukt fint väder som det kan bli.

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
......Jag skulle inte tveka en sekund att köra i shorts, fast enbart i stan då om det hade varit så sjukt fint väder som det kan bli.

Alldeles riktigt, jag skulle utan tvekan köra med vita tubsockar och bandera om det varit så sjukt fint väder som det kan bli, fast enbart i stan då.

KermitSwe

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
cbr1000rr -05 "grodan II" (Grodan I e död:-()
Jag kör utan utrustning när det är för vamt och när jag enbart kör i stan. Då har jag enbart en jacka med skydd och handskar. Inget ställ ingenting, är jag dum?

Jag skulle inte tveka en sekund att köra i shorts, fast enbart i stan då om det hade varit så sjukt fint väder som det kan bli.

Det är inga problem alls för läkarna att transplantera hud från andra delar av kroppen....:huvet Kör hårt vet ja....

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Det är inga problem alls för läkarna att transplantera hud från andra delar av kroppen....:huvet Kör hårt vet ja....

Skit i att köra mc då om du nu ska tänka så otroligt mycket på din säkerhet. Mer folk som klagar i sådana här trådar än "Hur gör man wheelies" trådar och det begriper jag inte.

Dominator-Rocks

Guest

Åååå :brynad den här killen har vart medlem since 2004 han borde veta vad han snackar om!

Hur många mil hare blivit på de här 4 åren?

Shorts å tshirtmil: ?

Skinställsmil: ?

Skit i att köra mc då om du nu ska tänka så otroligt mycket på din säkerhet. Mer folk som klagar i sådana här trådar än "Hur gör man wheelies" trådar och det begriper jag inte.

Kan du inte Uiila? :lol :skrattaåt

Last edited:

vKarlssoN

Ny medlem
Gick med
22 May 2008
Hoj
Ktm 990sm -09 zx6r-98
okeeej:confused: :confused: jag kör runder och fryser i mitt homosexuella gore-tex ställ och då kör jag bara runder på min lilla 125a. tror att han har ngn form av päls om han tycker det är varmt

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping