Vad ska man säga till en sån IDIOT...! :S

KermitSwe

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
cbr1000rr -05 "grodan II" (Grodan I e död:-()
:rolleyes:
Skit i att köra mc då om du nu ska tänka så otroligt mycket på din säkerhet. Mer folk som klagar i sådana här trådar än "Hur gör man wheelies" trådar och det begriper jag inte.

Jag klagar inte, Försöker bara vara ironisk :D

Uiiila det tror jag inte jag törs.... :rolleyes: eller hur bagarn:D

Sens moral.

Wheela aldrig med reflexvästen på :tummenupp

Näää det går ju inte .....då måste man ju ha latexkarlsongerna på :D

Last edited:

Pizzabagarn

Guest
Uiiila det tror jag inte jag törs.... :rolleyes: eller hur bagarn:D

fan du kör ju sönder allt skit du sätter dig på.....skämmes ta mig fan.
Jag vill ju inte att du skall göra dig illa, vem skall jag ligga med då

Nääää, du gör ju aldrig något av allvarligare art.
Rejsa på essingeleden, du o jag för att se vem av oss som är "kungen av vårdslöshet"

För stunden kan jag bara belastas för "vårdslöshet bakom tangentbord" och då är jag ändå nykter.

KermitSwe

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
cbr1000rr -05 "grodan II" (Grodan I e död:-()
fan du kör ju sönder allt skit du sätter dig på.....skämmes ta mig fan.
Jag vill ju inte att du skall göra dig illa, vem skall jag ligga med då

Nääää, du gör ju aldrig något av allvarligare art.
Rejsa på essingeleden, du o jag för att se vem av oss som är "kungen av vårdslöshet"

För stunden kan jag bara belastas för "vårdslöshet bakom tangentbord" och då är jag ändå nykter.

Essingen... ok. Jobbigt me dom där kia sport som blåser förbi i 78 km/h bara . :D

Faaan då åker jag på en "tangentfylla" 0,8 promille + olaga utseende. Borde bli en 5235 kr i böter antar jag :D

Pizzabagarn

Guest
Essingen... ok. Jobbigt me dom där kia sport som blåser förbi i 78 km/h bara . :D

Hade jag inte lyft upp huvudet och tappat så jävla mycket fart så hade bilhelvetet aldrig kommit förbi oss.

Synd att du inte lyckades sparka sönder backspegeln :huvet

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
vad hände? behöver verkligen hjälp med polaren och hans problem att inte vilja hålla sin brud i handen. hjälp snälla för snart blir det ligga o då får inte han vara med

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Åååå :brynad den här killen har vart medlem since 2004 han borde veta vad han snackar om!

Hur många mil hare blivit på de här 4 åren?

Shorts å tshirtmil: ?

Skinställsmil: ?

Kan du inte Uiila? :lol :skrattaåt

Jag kan lova dig att jag inte spelar tuff, eller är en "outlaw" bad boy - kör väldigt lagligt.

Det jag stör mig på är dock att 90% på sporthoj.com placerar sig i en grupp där de kan känna sig säkra bara för att de tycker likadant, men jag kan garantera dig att många av dem inte tycker så fullt ut.

Det jag vill få sagt är att stå på dig, ha din egna åsikt... våga sticka ut hakan. Ja, jag älskar att köra mc när det är varmt... och det utan skydd. Det är en riktigt jävla skön känsla, punkt slut. Inte för att jag tycker att det är snyggt att köra i hoodie eller något liknande, skiter jag i totalt.

Att du ens får för dig att skriva något sånt när man ser din bild? Du löper nog större chans att skada dig rejält när du kör på bakan än en snubbe som kör väldigt lagligt inom hastighetsbegränsning utan skydd. Tydligen är det din kick? Jag får en kick utav att köra lättklätt för att det är skönt i 35 plusgrader.

Och vad har mina mil på mc med saken att göra?

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
vad hände? behöver verkligen hjälp med polaren och hans problem att inte vilja hålla sin brud i handen. hjälp snälla för snart blir det ligga o då får inte han vara med

Okej, ta och förklara en gång till, långsamt och tydligt. Ska se om det står något i "Relationer på hal is"

Dominator-Rocks

Guest
Jag kan lova dig att jag inte spelar tuff, eller är en "outlaw" bad boy - kör väldigt lagligt.

Det jag stör mig på är dock att 90% på sporthoj.com placerar sig i en grupp där de kan känna sig säkra bara för att de tycker likadant, men jag kan garantera dig att många av dem inte tycker så fullt ut.

Det jag vill få sagt är att stå på dig, ha din egna åsikt... våga sticka ut hakan. Ja, jag älskar att köra mc när det är varmt... och det utan skydd. Det är en riktigt jävla skön känsla, punkt slut. Inte för att jag tycker att det är snyggt att köra i hoodie eller något liknande, skiter jag i totalt.

Att du ens får för dig att skriva något sånt när man ser din bild? Du löper nog större chans att skada dig rejält när du kör på bakan än en snubbe som kör väldigt lagligt inom hastighetsbegränsning utan skydd. Tydligen är det din kick? Jag får en kick utav att köra lättklätt för att det är skönt i 35 plusgrader.

Och vad har mina mil på mc med saken att göra?

Vad det har med dina mil å göra? :va

Jag var/är sjukt nyfiken på hur många mil du åker!!!

I skinklädsel: ?

I Shorts: ?

Frågan kvarstår! :nicka

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Aja, men trodde du kunde uppskatta hur mycket skiten rullar på bakhjulet, du vet... ögonmått.

Jag brukar räkna bakhjulsmeter och skriva in i en liten bok! (Mätt med ögonmått förstås)

Ibland ringer det människor hem och upplyser mig hur fort jag har åkt på bakan ;) Det är soft, då kan man anteckna i boken :tummenupp

Edit det har faktiskt hänt :lol

Edit frågan kvarstår och du undviker den!

Mil i skinställ?
Mil i Shorts?

I % ?

Last edited:

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag brukar smeta in mig i 18 lager bajs, sedan graverar jag in "Arlen Ness" i det yttersta lagret, det brukar rädda mig. Det brukar dock bli lite varmt i Januari då pannorna går igång på allvar.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Jag brukar räkna bakhjulsmeter och skriva in i en liten bok! (Mätt med ögonmått förstås)

Ibland ringer det människor hem och upplyser mig hur fort jag har åkt på bakan ;) Det är soft, då kan man anteckna i boken :tummenupp

Edit det har faktiskt hänt :lol

Edit frågan kvarstår och du undviker den!

Mil i skinställ?
Mil i Shorts?

I % ?

I shorts i år, hittills... inget haha.

666

Hatar höst/vinter
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K8
Herregud ibland undrar jag varför jag äns loggar in på sporthoj.:D
Vilka trådar det finns ..
Tror jag ska starta en tråd om hur skönt det e å fisa under tiden man kör hoj .:yoparty specielt när man känner hur lukten bara kryper uppför skinnstället.

HAHAHAH cool du är Zajtar :)
längesen kompis, hoppas allt bra.... håller med dig... va fan är detta
stäng ner tråden.
till trådskaparen: Ibland behöver man inte grupp hjälp för att få svar på en löjlig fråga, hjälper ibland att använda sig av hjärnan man har (om man har) för att få svar.

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping