hursomhelst Pillis, din profiltext är kränkade. hur kan du skriva sådär.
Den är inte kränkande, den är ett tecken på självdistans och humorSwedie skrev:hursomhelst Pillis, din profiltext är kränkade. hur kan du skriva sådär.
GSXR1100R skrev:Du får åka bakpå om du vågar
Swedie skrev:hursomhelst Pillis, din profiltext är kränkade. hur kan du skriva sådär.
GSXR1100R skrev:Den är inte kränkande, den är ett tecken på självdistans och humor
Lita svart men ändå full av humor.
Okki då ska du få åka gathoj i sommar, jag hoppas att slippa skamkärra och ambulans på Falken i årPillis skrev:Klart jag vågar...jag litar på att den som skjutsar tänker på den dyrbara lasten...eller??
Skål på dig Swedie, snart är det vår och då j-rSwedie skrev:haha ja driver bara med er.. fast de var nog lite väl osynligt. ajja.. mer öl åt folket
inte här inte, det är fortarande skitmycket snö och minusgrader. ska bli "varmt" i helgen nu, men åter igen kallt nästa vecka. kul kul...GSXR1100R skrev:Skål på dig Swedie, snart är det vår och då j-r
GSXR1100R skrev:Okki då ska du få åka gathoj i sommar, jag hoppas att slippa skamkärra och ambulans på Falken i år
Catman skrev:Fy f-n vad jag har garvat åt denna tråden
Snacka om urpårat expresståg
Chrille: Hur du än vänder o vrider på det så är det kört för dig (men eftersom hon har känt dig så länge så visste hon vad det var för "dåre" hon blev ihop med och kommer att älska dig gränslöst(kanske ) ändå.
(vi syns på banan i sommar ....fast jag kommer att ha 8!!!!! hjul då!
Pillis: Du har ju alla möjligheter i världen att hitta någon;mc-intresserad tjej som hänger på RR-banor
Mina planer för imorgon (läs idag):
Upp tidigt och kaffe på sängen och sen ta hand om vårat busfrö Emma, medans damen vilar ut lite extra länge.
En runda på stan och gå igenom alla klädaffärer i centrum.
Vidare till en stor second hand/ loppis och leta efter matsalsmöbler.
Efter en lättare lunch, skall jag ner i garaget och göra service på hennes hoj samt byta avgasröret på hennes bil(hon vet inte om att jag har köpt alla grejerna)
Senare på kvällen har jag bokat bord för är en smaskig middag för tre på en bra restaurang.
Och nej.....Detta gör jag inte bara för att det är AHD....jag gör det av kärlek
PS till Pillis....tjejen och jag träffades på Gelleråsen 1997. Jag hade kurs och hon var åskådare. Efteråt följde hon med som passagerare bakpå mig till närmsta by för en pizza(hon hade egen hoj men den strulade just den dagen).
Jag hade inga planer på en ny tjej :kocko och definitivt inget nytt förhållande
Slumpen/ödet/whateveryoucallit kommer när du minst anar det.
Gör vad du vill, ha skoj och sluta tänka/oroa dig.
Det är ju bara som så att man får inte roligare än man gör sig
Pillis skrev:Värst va alla verkar lägga sej i mitt kärleksliv ...jag har inte sagt att jag LETAR efter kille...men självklart VILL man ha nån att kramas med & tycka om...d vill väl alla??? Det jag har problem med är att NÄR jag väl fastnar för en kille så är intresset till 95% INTE ömsesidigt...då finns d inte så mycket att göra åt saken...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|