Vad ska Ni hitta på med kärringen på lördag?

Status
Ej öppen för fler svar.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Swedie skrev:
hursomhelst Pillis, din profiltext är kränkade. hur kan du skriva sådär. :(
Den är inte kränkande, den är ett tecken på självdistans och humor :tummenupp

Lita svart men ändå full av humor.

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
GSXR1100R skrev:
Du får åka bakpå om du vågar :tungan

Klart jag vågar...jag litar på att den som skjutsar tänker på den dyrbara lasten...eller?? :va

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Den är inte kränkande, den är ett tecken på självdistans och humor :tummenupp

Lita svart men ändå full av humor.

Tack...alltså har vi samma sorts humor!! :yoparty

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Pillis skrev:
Klart jag vågar...jag litar på att den som skjutsar tänker på den dyrbara lasten...eller?? :va
Okki då ska du få åka gathoj i sommar, jag hoppas att slippa skamkärra och ambulans på Falken i år :tungan

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
haha ja driver bara med er.. fast de var nog lite väl osynligt. ajja.. mer öl åt folket
Skål på dig Swedie, snart är det vår och då j-r :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
GSXR1100R skrev:
Skål på dig Swedie, snart är det vår och då j-r :tummenupp
inte här inte, det är fortarande skitmycket snö och minusgrader. ska bli "varmt" i helgen nu, men åter igen kallt nästa vecka. kul kul...

ja skål! ja dricker lite bärs just nu

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Okki då ska du få åka gathoj i sommar, jag hoppas att slippa skamkärra och ambulans på Falken i år :tungan

Man tackar!! Jag har faktiskt bara åkt hoj 4 ggr i hela mitt liv...varav första gången va 3 snabba varv på banan m en polare!! :tummenupp :banana

Catman

Just for the fun of it.....
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CBR600RR och VFR750F
Fy f-n vad jag har garvat åt denna tråden :D
Snacka om urpårat expresståg

Chrille: Hur du än vänder o vrider på det så är det kört för dig :huvet (men eftersom hon har känt dig så länge så visste hon vad det var för "dåre" hon blev ihop med och kommer att älska dig gränslöst(kanske :kär ) ändå.
(vi syns på banan i sommar ....fast jag kommer att ha 8!!!!! hjul då!

Pillis: Du har ju alla möjligheter i världen att hitta någon;mc-intresserad tjej som hänger på RR-banor :Bugar

Mina planer för imorgon (läs idag):
Upp tidigt och kaffe på sängen och sen ta hand om vårat busfrö Emma, medans damen vilar ut lite extra länge.
En runda på stan och gå igenom alla klädaffärer i centrum.
Vidare till en stor second hand/ loppis och leta efter matsalsmöbler.
Efter en lättare lunch, skall jag ner i garaget och göra service på hennes hoj samt byta avgasröret på hennes bil(hon vet inte om att jag har köpt alla grejerna)
Senare på kvällen har jag bokat bord för är en smaskig middag för tre på en bra restaurang.

Och nej.....Detta gör jag inte bara för att det är AHD....jag gör det av kärlek :va

PS till Pillis....tjejen och jag träffades på Gelleråsen 1997. Jag hade kurs och hon var åskådare. Efteråt följde hon med som passagerare bakpå mig till närmsta by för en pizza(hon hade egen hoj men den strulade just den dagen).
Jag hade inga planer på en ny tjej :kocko och definitivt inget nytt förhållande :mad:

Slumpen/ödet/whateveryoucallit kommer när du minst anar det.
Gör vad du vill, ha skoj och sluta tänka/oroa dig.
Det är ju bara som så att man får inte roligare än man gör sig

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Catman skrev:
Fy f-n vad jag har garvat åt denna tråden :D
Snacka om urpårat expresståg

Chrille: Hur du än vänder o vrider på det så är det kört för dig :huvet (men eftersom hon har känt dig så länge så visste hon vad det var för "dåre" hon blev ihop med och kommer att älska dig gränslöst(kanske :kär ) ändå.
(vi syns på banan i sommar ....fast jag kommer att ha 8!!!!! hjul då!

Pillis: Du har ju alla möjligheter i världen att hitta någon;mc-intresserad tjej som hänger på RR-banor :Bugar

Mina planer för imorgon (läs idag):
Upp tidigt och kaffe på sängen och sen ta hand om vårat busfrö Emma, medans damen vilar ut lite extra länge.
En runda på stan och gå igenom alla klädaffärer i centrum.
Vidare till en stor second hand/ loppis och leta efter matsalsmöbler.
Efter en lättare lunch, skall jag ner i garaget och göra service på hennes hoj samt byta avgasröret på hennes bil(hon vet inte om att jag har köpt alla grejerna)
Senare på kvällen har jag bokat bord för är en smaskig middag för tre på en bra restaurang.

Och nej.....Detta gör jag inte bara för att det är AHD....jag gör det av kärlek :va

PS till Pillis....tjejen och jag träffades på Gelleråsen 1997. Jag hade kurs och hon var åskådare. Efteråt följde hon med som passagerare bakpå mig till närmsta by för en pizza(hon hade egen hoj men den strulade just den dagen).
Jag hade inga planer på en ny tjej :kocko och definitivt inget nytt förhållande :mad:

Slumpen/ödet/whateveryoucallit kommer när du minst anar det.
Gör vad du vill, ha skoj och sluta tänka/oroa dig.
Det är ju bara som så att man får inte roligare än man gör sig

Värst va alla verkar lägga sej i mitt kärleksliv :D ...jag har inte sagt att jag LETAR efter kille...men självklart VILL man ha nån att kramas med & tycka om...d vill väl alla??? Det jag har problem med är att NÄR jag väl fastnar för en kille så är intresset till 95% INTE ömsesidigt...då finns d inte så mycket att göra åt saken...

Catman

Just for the fun of it.....
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CBR600RR och VFR750F
Pillis skrev:
Värst va alla verkar lägga sej i mitt kärleksliv :D ...jag har inte sagt att jag LETAR efter kille...men självklart VILL man ha nån att kramas med & tycka om...d vill väl alla??? Det jag har problem med är att NÄR jag väl fastnar för en kille så är intresset till 95% INTE ömsesidigt...då finns d inte så mycket att göra åt saken...

kärleksliv :confused:
Var det inte avsaknaden av vi diskuterade :D
Sorry för mina dåliga skämt.

Förstår vad du menar och meningen var inte att lägga sig i(alltför mycket :tomten ).
Drog bara en parallell till mina gamla förhållanden som var ungefär som du säger; jag var den som brydde mig mest.....eller snarare den enda som brydde sig.
Och som du säger...inte så mycket att göra åt saken....(det löser sig själv sen.)
Have fun....everybody else has :banana

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nu är det lördag och har ni hittat på nått kul med "kärringen" får ni allt ta o skriva en ny tråd.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM