Vad ska Ni hitta på med kärringen på lördag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Swedie skrev:
ja resten av kroppen kan ju vara helt flängt, pga av bussolyckan då. ;)

haha, men du se till att killen vet att du gör ett allvarligt försök att bli ihop, flörta inte länge o i mindre skala, då blire "teaser" varning. Gå på, eller inte. Säger du "jag gillar och mysa" betyder det säkert mysa för dig, men för killen betyder det .. nått annat ;)

Jag vet inte vad jag personligen vill, samtidigt som jag vill ha en vid min sida, så vet jag snart att sommaren är här och då bannimej har jag mycket annat att göra och då kanske tjejen känner sig "förbisedd" då jag är upptagen me mycket annat.

Du säger HELA livet.... hela hela? aldrig varit ihop me nån?

Jupps, ALDRIG varit ihop m nån...jag tycker inte 2 veckor räknas...hehe!! Men HUR vet man va som är mycke el lite flirt...är man fööör PÅ så sticker ju killen direkt!!!! :va

Och "mysa" kan betyda flera saker enligt mej... :tungan Om man säger så här...jag går inte runt å "myser" m vem som helst...d e inte min stil! :krama

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
-Lowrider- skrev:
Du verkar vara svår flörtad,,,det är nog där problemet ligger.
Sen är det ju ofta så att man blir skrämd av vackra tjejer.... :tummenupp

Oj, svårflirtad...på vilket sätt menar du??? D kanske är där felet ligger men jag vet ju inte va jag gör för fel??? Hur är man när man INTE är svårflirtad... :va Jag anser iaf inte att jag är svårflirtad bara för att jag inte hoppar i säng m vem som helst :tuttar

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hold on! *Turning on Dr Phil mode*

Bli inte desperat i ditt sökande så du "nöjer" dig med det första du hittar som ger svar på "tal".

* Dr Phil mode off *

Är du PÅ och killen sticker, ja då är han ju inte intresserad av dig... move on. Eller så är det så att han kanske vill testa o se o lära känna dig (tro't eller ej) innan han kan välja om han vill vara ihop / inleda nått allvarligare.

Nä, mysa går ju inte göra med vemsomhelst o mysa betyder oftast att det iaf är nått emellan de två. Mys inte med för många bara ;)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Pillis skrev:
Oj, svårflirtad...på vilket sätt menar du??? D kanske är där felet ligger men jag vet ju inte va jag gör för fel??? Hur är man när man INTE är svårflirtad... :va Jag anser iaf inte att jag är svårflirtad bara för att jag inte hoppar i säng m vem som helst :tuttar

du är kräsen bara... :tummenupp

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Swedie skrev:
Hold on! *Turning on Dr Phil mode*

Bli inte desperat i ditt sökande så du "nöjer" dig med det första du hittar som ger svar på "tal".

* Dr Phil mode off *

Är du PÅ och killen sticker, ja då är han ju inte intresserad av dig... move on. Eller så är det så att han kanske vill testa o se o lära känna dig (tro't eller ej) innan han kan välja om han vill vara ihop / inleda nått allvarligare.

Nä, mysa går ju inte göra med vemsomhelst o mysa betyder oftast att det iaf är nått emellan de två. Mys inte med för många bara ;)

För det första söker jag inte...å för det andra så är det bara ibland som någon lyckas fånga mitt intresse på "det där speciella" viset...jag går på känslan helt enkelt och när jag väl har intresset för att lära känna en person går jag in för det till 100%.

Jag kan fortfarande inte fatta varför folk säger att jag är kräsen...bara för att jag inte vill "testa" hur många som helst behöver väl inte betyda att jag är kräsen?? Som sagt...jag går på känslan i magen...känns d bra där så "go for it" men annars kan d kvitta...

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
-Lowrider- skrev:
Nä inte så jag menade,,men du talar mot dig själv lite tycker jag. Du skriver att du inte är kräsen men samtidigt att du inte gosar med vem som helst.
Och det jag tolkar som du menar med "vem som helst" är att det måste vara en snubbe som uppfyller massa "kriterier" för att du ska nappa. Givetvis är det så med alla att man tittar ju på utseendet men nja svårt att förklara men lite svårflörtad e du nog :D

Nu blir jag ju förvirrad...så man är kräsen för att man inte hoppar i säng m dom som erbjuder sej (=vem som helst)??? Isf vore man väl klassad som värsta slampan nu...jag ser lixom inget nöje i att (ursäkta språket) "knulla runt"...vill hellre träffa å lära känna EN person på ALLA plan...D finns så många andra som "knullar runt" så varför inte skilja sej från mängden lite? :tuttar

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
-Lowrider- skrev:
låter bra! lycka till :tummenupp

Ps. om du inte hittar någon så står min dörr alltid öppen på glänt :hihi

Tveksamt om jag har vägarna förbi Zagreb nångång men tack iaf!! :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
ÄH, KÖP HOJ ISTÄLLET! Du kan få låna min stunthoj om du inte har råd. den får du krascha hur mycket du vill. hahah.. fast försök å inte göra det, vet inte hur länge man kan svetsa ihop den å den fortfarande kan klassas "säker" att köras.

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Swedie skrev:
ÄH, KÖP HOJ ISTÄLLET! Du kan få låna min stunthoj om du inte har råd. den får du krascha hur mycket du vill. hahah.. fast försök å inte göra det, vet inte hur länge man kan svetsa ihop den å den fortfarande kan klassas "säker" att köras.

Helst av allt skulle jag vilja ha både kille OCH hoj men jag har inte råd m hoj så jag får börja m kille...dom flesta killar e väl ändå gratis? :tungan

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Pillis skrev:
Helst av allt skulle jag vilja ha både kille OCH hoj men jag har inte råd m hoj så jag får börja m kille...dom flesta killar e väl ändå gratis? :tungan
Usch va elakt sagt... :gråta

Killar brukar ju bli elakt fattiga utav att bli ihop me tjejer... iaf vissa tjejer.

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
-Lowrider- skrev:
Hehe nä inte så jag menade,,jag uppskattar brudar som inte "knullar runt" så det var inte så jag menade. Svårt att förklara vad jag menar så skit samma.
Jag förstår inte ens själv vad jag skriver ibland

Du gjorde ett försök iaf...som sagt...killar & tjejer snackar inte samma språk...

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
:spammer

spamspamspamspamspamspamspamspam :D

Eftersom ingen annan håller sig till ämnet: Prova chatten, funkar fiiiiiiiint!

:1pajas

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Swedie skrev:
Usch va elakt sagt... :gråta

Killar brukar ju bli elakt fattiga utav att bli ihop me tjejer... iaf vissa tjejer.

Tjejer som bara vill ha massa presenter å skit hela tiden är det värsta jag vet, det bygger sin kärlek på antal tusen man ger de per år tydligen :fatta!

Usch, sånna tjejer går bort direkt

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Anneli skrev:

Avis? Här, en björn till dig med. Öppnas på lördag. Lite action på den här killen.

Bifogat

• skistar.gif
    skistar.gif
    48.1 KB · Visningar: 52

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Anneli...inte vara kinkig :7peta Låt turturduvorna ha sin parningslek. Det värmer dem i vinterkylan :banana

*Skickar en BAMSEkram...i förskott* :krama

C-yaaa :fyllisar
Anneli skrev:

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Pillis skrev:
Måste säga att jag tycker d e väldigt lätt att komma ifrån "ämnet" (vilket ofta kan bli rätt kul enligt mej) men d verkar inte vara så populärt här på sporthoj...antingen får jag dra upp en egen tråd där man får snacka om precis vad man vill eller så sticker jag till Bike.se igen...tjingeling!!! :hej

Mina :felämne :spammer va inte menat åt dig, utan mest ett konstaterande att jag själv inte direkt håller mig till ämnet..........i o f s ingen direkt överraskning, det har hänt förut.... :rolleyes:

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Anneli skrev:

vilken chatt?? Finns SH på IRC?? :D

Pillis: Ett sätt jag märkt att lätt komma på om tjejen är ngn att utveckla förhållandet med är att fika :) Jag fikar i tid och otid då jag gillar att träffa nya människor hela tiden.
Jag tror du tänker för mkt på att hitta en kille att bli ihop med istället för att bara "go with the flow"(och nej, jag menar inte knulla runt)...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM