Vad ska Ni hitta på med kärringen på lördag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Pillis skrev:
Näääää, d hoppas jag verkligen inte...hatar sån där skit!!!! D e ju därför jag hellre hänger på trevliga hojsajter... :yoparty
Tar det där som ett komplimang och att du vill ha mig. haha. skämtar bara! Ja e för ung för dig :rolleyes: Sen kör jag hoj oxå, de gör inte du, och sen tillåter jag inte tjejer o sitta bakpå för de klämmer så hårt om mig. Får ju andnöd. uck, ja lägger ner. Men kul att du diggar sajten iaf. Försöker göra den bättre o bättre...

Tar förresten de där med "jag har varit singel i hela mitt liv" som att du vill fortsätta vara singel... Singellivet rockar faktiskt! Mer frihet! Fast såhär på vintern.. då vore de nog trevligare med sällskap.
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Swedie skrev:
Tar det där som ett komplimang och att du vill ha mig. haha. skämtar bara! Ja e för ung för dig :rolleyes: Sen kör jag hoj oxå, de gör inte du, och sen tillåter jag inte tjejer o sitta bakpå för de klämmer så hårt om mig. Får ju andnöd. uck, ja lägger ner. Men kul att du diggar sajten iaf. Försöker göra den bättre o bättre...

Tar förresten de där med "jag har varit singel i hela mitt liv" som att du vill fortsätta vara singel... Singellivet rockar faktiskt! Mer frihet! Fast såhär på vintern.. då vore de nog trevligare med sällskap.

Hmm...så HUR ska jag tolka d där...kan en tjej som jag (som inte kör hoj) INTE fånga en hojkille :confused: `

Och har man varit singel i HELA sitt liv så vill man INTE va d längre...tro mej!! :(
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Pillis skrev:
Hmm...så HUR ska jag tolka d där...kan en tjej som jag (som inte kör hoj) INTE fånga en hojkille :confused: `

Och har man varit singel i HELA sitt liv så vill man INTE va d längre...tro mej!! :(
Själv känner jag faktiskt att vara singel är ganska skönt nu efter ngra förhållanden som gick sådär :/

Som tur var har man många tjejkompisar som kan stilla gos och krambehovet (och då menar jag INTE sex som i KKs osv) :banana
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
sharpedge skrev:
Själv känner jag faktiskt att vara singel är ganska skönt nu efter ngra förhållanden som gick sådär :/

Som tur var har man många tjejkompisar som kan stilla gos och krambehovet (och då menar jag INTE sex som i KKs osv) :banana

Jo, d e säkert skönt att vara singel OM man haft förhållanden...men så är ju inte fallet här!! Å visst är det skönt att man har vänner att krama men d där m kk får vara för Pillan...bara onödigt tycker jag... :yoparty
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Pillis skrev:
Jo, d e säkert skönt att vara singel OM man haft förhållanden...men så är ju inte fallet här!! Å visst är det skönt att man har vänner att krama men d där m kk får vara för Pillan...bara onödigt tycker jag... :yoparty
Ja, KKs är skit .. eller ja, det är bra i början, men sen börjar man bara få tycke för varann i slutändan ändå också blir det äggröra.

Men varför har du inte hittat ngn att vara med? Om man ska gå efter din avatar så gör du gott för ögonen :) Så ngt annat måste det vara ... blyghet? EXTREM kräsenhet?
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
sharpedge skrev:
Ja, KKs är skit .. eller ja, det är bra i början, men sen börjar man bara få tycke för varann i slutändan ändå också blir det äggröra.

Men varför har du inte hittat ngn att vara med? Om man ska gå efter din avatar så gör du gott för ögonen :) Så ngt annat måste det vara ... blyghet? EXTREM kräsenhet?

Njae, blyg är jag inte...kanske nångång men oftast märks d inte, kräsen är jag inte heller men d har slumpat sej så att dom killarna jag fallit för antingen visat sig vara upptagna å bara ute efter lite skoj vid sidan om eller inte ett dugg intresserade! :( Jag har fått höra att jag är trevlig, rolig och charmig men har ännu inte lyckats klura ut va "mitt" problem är...eftersom jag fortfarande är singel :va Jag har EN teori...att jag är en "kompis-tjej"...en sån man hellre är kompis med än sätter på...typ...hehe...inte vet jag?? Men den teorin stämmer ju rätt bra eftersom jag till 97% bara umgås m killar!!! :tuttar
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Ahh, ok, jag är nog isf en "kompis-kille" eftersom jag har mer tjejkompisar än killkompisar :D Så det kan slumpa sig.

Usch, vi är så längt offtopic man kan komma
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
sharpedge skrev:
Ahh, ok, jag är nog isf en "kompis-kille" eftersom jag har mer tjejkompisar än killkompisar :D Så det kan slumpa sig.

Usch, vi är så längt offtopic man kan komma

Japp, vi får nog lägga ner "skitsnacket" innan vi blir utslängda :hej
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
Pillis skrev:
Njae, blyg är jag inte...kanske nångång men oftast märks d inte, kräsen är jag inte heller men d har slumpat sej så att dom killarna jag fallit för antingen visat sig vara upptagna å bara ute efter lite skoj vid sidan om eller inte ett dugg intresserade! :( Jag har fått höra att jag är trevlig, rolig och charmig men har ännu inte lyckats klura ut va "mitt" problem är...eftersom jag fortfarande är singel :va Jag har EN teori...att jag är en "kompis-tjej"...en sån man hellre är kompis med än sätter på...typ...hehe...inte vet jag?? Men den teorin stämmer ju rätt bra eftersom jag till 97% bara umgås m killar!!! :tuttar


Känner igen det där, man blir kompis med en tjej och till slut så får man känslor men den andra vill bara vara kompis. :(
Tjejkompisar har jag aldrig haft problem att skaffa, det är det där andra som inte funkar.
 

Triumphrider

Nu med "evil" avatar
Gick med
22 Oct 2003
Ort
Smedsby Finland
Hoj
Trumpet RS955i -02
Pillis skrev:
Njae, blyg är jag inte...kanske nångång men oftast märks d inte, kräsen är jag inte heller men d har slumpat sej så att dom killarna jag fallit för antingen visat sig vara upptagna å bara ute efter lite skoj vid sidan om eller inte ett dugg intresserade! :( Jag har fått höra att jag är trevlig, rolig och charmig men har ännu inte lyckats klura ut va "mitt" problem är...eftersom jag fortfarande är singel :va Jag har EN teori...att jag är en "kompis-tjej"...en sån man hellre är kompis med än sätter på...typ...hehe...inte vet jag?? Men den teorin stämmer ju rätt bra eftersom jag till 97% bara umgås m killar!!! :tuttar


Det är ett faktum att det är mycket lättare att bli kompis med nån av det
andra könet, särskilt som man siktar in sej på att bli nåt mycket mera.
Då försöker man hålla band på sej för att inte skrämma iväg dom, och
vips, så står man där med ännu en tjejkompis, och när man då förklarar
hur över-förälskad :Bugar :kär :tuttar man är i henne, så säjer de bara ojoj :confused: , det har jag
inte märkt, åså går de upp i rök.
Jag hade också en ca 5 årig singelperiod, och trodde förstås att jag skulle
lämna som "gambäongkaar", men se då plötsligt så dök hon upp :kär :kär , och på den vägen är det. :D
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Singel är frihet, så är det bara. Orkar inte höra på ert trams.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Pillis skrev:
Njae, blyg är jag inte...kanske nångång men oftast märks d inte,...


Vänta nu... Är det du på avataren? Du ser ju inte ut som en total bussolycka iallfall, och utifrån vad du skriver här verkar du ha talets gåva, och kan föra dig bland folk, ok?

Och du har varit singel konstant?? Vad är det för fel på killarna i Falkenberg? Finns där bara killar som gillar killar? Falkenbergsmänniskor, se nu till att vakna och ta människan med storm.

Herregud, hur svårt kan det vara?
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
t-rex skrev:
Vänta nu... Är det du på avataren? Du ser ju inte ut som en total bussolycka iallfall, och utifrån vad du skriver här verkar du ha talets gåva, och kan föra dig bland folk, ok?

Och du har varit singel konstant?? Vad är det för fel på killarna i Falkenberg? Finns där bara killar som gillar killar? Falkenbergsmänniskor, se nu till att vakna och ta människan med storm.

Herregud, hur svårt kan det vara?

Hahaha...skönt att man inte ser ut som en "total bussolycka"...kanske bara som en mindre " krock m flakmoppe"????? :tungan
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Pillis skrev:
Hahaha...skönt att man inte ser ut som en "total bussolycka"...kanske bara som en mindre " krock m flakmoppe"????? :tungan

På tal om skinksmörgåsar så gillar jag utrycket: "Fallen out of the ugly-tree....and hit every branch on the way down!" Kommer inte ihåg vilken film det va ur..... :felämne :spammer :rodnar
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Måste säga att jag tycker d e väldigt lätt att komma ifrån "ämnet" (vilket ofta kan bli rätt kul enligt mej) men d verkar inte vara så populärt här på sporthoj...antingen får jag dra upp en egen tråd där man får snacka om precis vad man vill eller så sticker jag till Bike.se igen...tjingeling!!! :hej
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Pillis skrev:
Hahaha...skönt att man inte ser ut som en "total bussolycka"...kanske bara som en mindre " krock m flakmoppe"????? :tungan
ja resten av kroppen kan ju vara helt flängt, pga av bussolyckan då. ;)

haha, men du se till att killen vet att du gör ett allvarligt försök att bli ihop, flörta inte länge o i mindre skala, då blire "teaser" varning. Gå på, eller inte. Säger du "jag gillar och mysa" betyder det säkert mysa för dig, men för killen betyder det .. nått annat ;)

Jag vet inte vad jag personligen vill, samtidigt som jag vill ha en vid min sida, så vet jag snart att sommaren är här och då bannimej har jag mycket annat att göra och då kanske tjejen känner sig "förbisedd" då jag är upptagen me mycket annat.

Du säger HELA livet.... hela hela? aldrig varit ihop me nån?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Pillis skrev:
Måste säga att jag tycker d e väldigt lätt att komma ifrån "ämnet" (vilket ofta kan bli rätt kul enligt mej) men d verkar inte vara så populärt här på sporthoj...antingen får jag dra upp en egen tråd där man får snacka om precis vad man vill eller så sticker jag till Bike.se igen...tjingeling!!! :hej
nej de gör du inte.. I'm in control här vettu ;) den här tråden har lovdidovdikänsla så det är inte allt för off topic det här. Så prata på! å pys inte till nån annan sajt.. då blire smisk (inge perverskt menat).
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Swedie skrev:
ja resten av kroppen kan ju vara helt flängt, pga av bussolyckan då. ;)

haha, men du se till att killen vet att du gör ett allvarligt försök att bli ihop, flörta inte länge o i mindre skala, då blire "teaser" varning. Gå på, eller inte. Säger du "jag gillar och mysa" betyder det säkert mysa för dig, men för killen betyder det .. nått annat ;)
...

Vafan, sitter DU har och ger relationsråd... Ska inte du till.... eh... ica och.. handla något?
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Pillis skrev:
Måste säga att jag tycker d e väldigt lätt att komma ifrån "ämnet" (vilket ofta kan bli rätt kul enligt mej) men d verkar inte vara så populärt här på sporthoj...antingen får jag dra upp en egen tråd där man får snacka om precis vad man vill eller så sticker jag till Bike.se igen...tjingeling!!! :hej

Vid den här tiden på året tar det i genomsnitt 2.78 inlägg tills det har mynnat ur i en politisk diskussion huruvida kungen borde avsätta alle skattesmitare eller inte. Alla trådar. Utan undantag.

Jag bidrar icke till sådant, det är mest chrille och Bingo. Och ibland Gladh.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top