Vad ska Ni hitta på med kärringen på lördag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Xo

Sitter fint
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Norrköping
Hoj
XR650 Superjävelmotard
Titta på sexiga effektsystem och diskutera grov bestyckning. Det kan även bli aktuellt med lite seriös körning med eller utan skydd.
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
sharpedge skrev:
jag är tyvärr singel och kommer säkert inte göra ngt anmärkningsvärt ... kanske sitta och sucka över försäkringarna på hojjen jag har tänkt köpa :>

Som förslag till vad man kan göra för sin tjej... hmm..

Vad sägs om att tappa upp ett varmt skumbad precis innan hon kommer hem, ge henne lite massage innan man lägger henne i badkaret och medans hon lyxar sig i där så lagar man ngt gott och vitt/rött vin till det och avslutar med ngn liten gåva? :D

Det där lät ju kanon!!! :tummenupp
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
sharpedge skrev:
Faktiskt aldrig HELT beprövad, förra ggn jag hade ett förhållande så slutade den dagen i badkaret utan mat :banana ... men det var bra ändå

Ja, du verkar ju inte direkt lessen... :D '

Själv är man ju singel men d skulle va sååå trevligt m ett blomogram eller nåt sött litet kort i brevlådan...det har aldrig hänt och kommer antagligen INTE att hända i år heller...*suck* Själv är jag svag för nallebjörnar...den enda nallen jag fått var av mamsen förra året på Alla hjärtans dag...hon är BÄST och jag älskar henne... :yoparty

Tänk om Alla hjärtans dag inföll på våren istället...då kunde man åkt ut på en romantisk picknick t ex... :krama
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Pillis skrev:
Ja, du verkar ju inte direkt lessen... :D '

Själv är man ju singel men d skulle va sååå trevligt m ett blomogram eller nåt sött litet kort i brevlådan...det har aldrig hänt och kommer antagligen INTE att hända i år heller...*suck* Själv är jag svag för nallebjörnar...den enda nallen jag fått var av mamsen förra året på Alla hjärtans dag...hon är BÄST och jag älskar henne... :yoparty

Tänk om Alla hjärtans dag inföll på våren istället...då kunde man åkt ut på en romantisk picknick t ex... :krama
Pillis, du är inte ensam... ja har heller aldrig fått nån ros eller present på alla hjärtans dag... Man har ju vant sig nu...
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Pillis skrev:
...det har aldrig hänt och kommer antagligen INTE att hända i år heller...*suck* Själv är jag svag för nallebjörnar...den enda nallen jag fått var av mamsen förra året på Alla hjärtans dag...hon är BÄST och jag älskar henne... :yoparty

...


6591 medlemmar på SH, rimligtvis 95% av dem grabbar... Och ingen ger henne en björn.

Tro fan att befolkningstillväxten avstannar i det här landet.

Här. Från mig till dig, inte att öppna förrän lördag:
 

Bifogat

  • entry.jpg
    entry.jpg
    39.6 KB · Visningar: 53

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
t-rex skrev:
6591 medlemmar på SH, rimligtvis 95% av dem grabbar... Och ingen ger henne en björn.

Tro fan att befolkningstillväxten avstannar i det här landet.

Här. Från mig till dig, inte att öppna förrän lördag:


Jag tackar & bockar ända ner i marken... :Bugar
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Pillis skrev:
Ja, du verkar ju inte direkt lessen... :D '

Tänk om Alla hjärtans dag inföll på våren istället...då kunde man åkt ut på en romantisk picknick t ex... :krama

Nope, Det var jag inte :D

En annorlunda picknick är annars att om nu inte vädret tillåter, ha den i vardagsrummet :) Vem säger att man måste vara utomhus för att äta picknick. :arsele

Så fram med filtarna och dra ut dom över golvet, på med lite lugn musik och fram med maten och ha en mysig stund. (Bäst vore juh om man hade en eldstad att sitta framför)
 

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Pillis skrev:
Nu ska du inte va sån :tungan

Förresten...vad har DU för bra tips till Alla hjärtans dag då????

Jag kommer att inhandla rosor på fredagen som jag måste lyckas gömma nånstans så jag kan ha dem på bordet till frukosten som jag kliver upp lite tidigare än henne och fixar iordning.

Jag kommer att ägna all uppmärksamhet åt henne hela dagen, inte sitta i telefon med nån kompis eller sticka å träna eller göra nåt annat än att pyssla om henne. :Bugar

Har köpt en ny massageolja, luktar gott och ätbar *fniss* Den ska jag smörja in både det ena och det andra med....
Börjar vid axlarna, låter händerna vandra ner över hennes rygg, knådar lite ömt i svanken, ner över hennes fina tajta lilla stjärt, fortsätter ner längs utsidan av låren, stannar nere vid fötterna och masserar dem en stund, sen upp igen längs insidan av låren, fortsätter eggande förbi de mest intressanta delarna och stannar över ryggen så länge jag klarar av... (erfarenhetsmässigt är det stor risk att hon vänder sig om och brottar ner mig innan dess..)

Går inte det hem så vet då inte jag vad man ska ta sig till!!!??
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Kreuger skrev:
Jag kommer att inhandla rosor på fredagen som jag måste lyckas gömma nånstans så jag kan ha dem på bordet till frukosten som jag kliver upp lite tidigare än henne och fixar iordning.

Jag kommer att ägna all uppmärksamhet åt henne hela dagen, inte sitta i telefon med nån kompis eller sticka å träna eller göra nåt annat än att pyssla om henne. :Bugar

Har köpt en ny massageolja, luktar gott och ätbar *fniss* Den ska jag smörja in både det ena och det andra med....
Börjar vid axlarna, låter händerna vandra ner över hennes rygg, knådar lite ömt i svanken, ner över hennes fina tajta lilla stjärt, fortsätter ner längs utsidan av låren, stannar nere vid fötterna och masserar dem en stund, sen upp igen längs insidan av låren, fortsätter eggande förbi de mest intressanta delarna och stannar över ryggen så länge jag klarar av... (erfarenhetsmässigt är det stor risk att hon vänder sig om och brottar ner mig innan dess..)

Går inte det hem så vet då inte jag vad man ska ta sig till!!!??

Det låter ju alldeles....alldeles.....alldeles underbart!!!!!!!! :tummenupp Undrar när jag får en sån behandling av någon jag tycker om??? :banana
 

Pellert

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Peking
Hoj
...jupp...en röd.
Varför bara på lördag? Kan man inte få vara lite vardagsromantisk i stället? Det behöver inte vara som en gammal 2-taktare, först ingenting, sen ingenting och sen jäklar-vad-det-bär-iväg!

Nåja, jag har väl planerat lite inför lördagen också. Hämta ett fång rosor på fredag, upp tidigt som skräcken på lördag, köra dom 20 milen så att jag är framme i tid att fixa en mysig frukost. Om vädret är bra blir det en tur ut till kusten och en långpromenad längs stranden. Har planerat en 3-rätters middag där det mesta kan förberedas dagen innan. :tummenupp Lite parfym och andra små presenter finns med i planen också.
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Kreuger skrev:
Jag kommer att inhandla rosor på fredagen som jag måste lyckas gömma nånstans så jag kan ha dem på bordet till frukosten som jag kliver upp lite tidigare än henne och fixar iordning.

Jag kommer att ägna all uppmärksamhet åt henne hela dagen, inte sitta i telefon med nån kompis eller sticka å träna eller göra nåt annat än att pyssla om henne. :Bugar

Har köpt en ny massageolja, luktar gott och ätbar *fniss* Den ska jag smörja in både det ena och det andra med....
Börjar vid axlarna, låter händerna vandra ner över hennes rygg, knådar lite ömt i svanken, ner över hennes fina tajta lilla stjärt, fortsätter ner längs utsidan av låren, stannar nere vid fötterna och masserar dem en stund, sen upp igen längs insidan av låren, fortsätter eggande förbi de mest intressanta delarna och stannar över ryggen så länge jag klarar av... (erfarenhetsmässigt är det stor risk att hon vänder sig om och brottar ner mig innan dess..)

Går inte det hem så vet då inte jag vad man ska ta sig till!!!??

Det där började bli på gränsen till "Läsarnas egna sexbrev".... :D
 

benfre

Avdankada RR-åkare. Kanske ERF nästa år?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Alingsås
Hoj
CR 250 Tvitakt
Finns nog rätt många singel killar här på forumet (inkl mig) :D Bara att börja dejta hej vilt :banana Någon borde väl duga :fyllisar

/benfre

Pillis skrev:
Det låter ju alldeles....alldeles.....alldeles underbart!!!!!!!! :tummenupp Undrar när jag får en sån behandling av någon jag tycker om??? :banana
 

My1974

alias Anja
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Honda CBR600 F -94
sharpedge skrev:
Vad sägs om att tappa upp ett varmt skumbad precis innan hon kommer hem...

Den skulle gå hem hos mig! Servera vin/öl/champagne när hon sitter i badet, och glid ner i vattnet du också :tuttar

Maten tycker jag är mysig att göra tillsammans.
 

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Östra åkern
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Kreuger skrev:
Jag kommer att inhandla rosor på fredagen som jag måste lyckas gömma nånstans så jag kan ha dem på bordet till frukosten som jag kliver upp lite tidigare än henne och fixar iordning.

Jag kommer att ägna all uppmärksamhet åt henne hela dagen, inte sitta i telefon med nån kompis eller sticka å träna eller göra nåt annat än att pyssla om henne. :Bugar

Har köpt en ny massageolja, luktar gott och ätbar *fniss* Den ska jag smörja in både det ena och det andra med....
Börjar vid axlarna, låter händerna vandra ner över hennes rygg, knådar lite ömt i svanken, ner över hennes fina tajta lilla stjärt, fortsätter ner längs utsidan av låren, stannar nere vid fötterna och masserar dem en stund, sen upp igen längs insidan av låren, fortsätter eggande förbi de mest intressanta delarna och stannar över ryggen så länge jag klarar av... (erfarenhetsmässigt är det stor risk att hon vänder sig om och brottar ner mig innan dess..)

Går inte det hem så vet då inte jag vad man ska ta sig till!!!??

Brukar köra med samma metod, :tummenupp funkar alltid. :D Glöm inte massor med tända ljus i sovrummet, samt en skiva med vågbrus på stereon lite behagligt i bakgrunden.
Samt att alltid välja en vattenbaserad massageolja så det inte blir så kladdigt... :va
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Jag har åtagit mig jobb på kvällen så e jag safe :D

Skulle kunna köra ihop sig annars (många bollar i luften) :banana
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top