sharpedge skrev:jag är tyvärr singel och kommer säkert inte göra ngt anmärkningsvärt ... kanske sitta och sucka över försäkringarna på hojjen jag har tänkt köpa :>
Som förslag till vad man kan göra för sin tjej... hmm..
Vad sägs om att tappa upp ett varmt skumbad precis innan hon kommer hem, ge henne lite massage innan man lägger henne i badkaret och medans hon lyxar sig i där så lagar man ngt gott och vitt/rött vin till det och avslutar med ngn liten gåva?
Faktiskt aldrig HELT beprövad, förra ggn jag hade ett förhållande så slutade den dagen i badkaret utan mat ... men det var bra ändåPillis skrev:Det där lät ju kanon!!!
sharpedge skrev:Faktiskt aldrig HELT beprövad, förra ggn jag hade ett förhållande så slutade den dagen i badkaret utan mat ... men det var bra ändå
Pillis, du är inte ensam... ja har heller aldrig fått nån ros eller present på alla hjärtans dag... Man har ju vant sig nu...Pillis skrev:Ja, du verkar ju inte direkt lessen... '
Själv är man ju singel men d skulle va sååå trevligt m ett blomogram eller nåt sött litet kort i brevlådan...det har aldrig hänt och kommer antagligen INTE att hända i år heller...*suck* Själv är jag svag för nallebjörnar...den enda nallen jag fått var av mamsen förra året på Alla hjärtans dag...hon är BÄST och jag älskar henne...
Tänk om Alla hjärtans dag inföll på våren istället...då kunde man åkt ut på en romantisk picknick t ex...
Pillis skrev:...det har aldrig hänt och kommer antagligen INTE att hända i år heller...*suck* Själv är jag svag för nallebjörnar...den enda nallen jag fått var av mamsen förra året på Alla hjärtans dag...hon är BÄST och jag älskar henne...
...
t-rex skrev:6591 medlemmar på SH, rimligtvis 95% av dem grabbar... Och ingen ger henne en björn.
Tro fan att befolkningstillväxten avstannar i det här landet.
Här. Från mig till dig, inte att öppna förrän lördag:
Pillis skrev:Jag tackar & bockar ända ner i marken...
Pillis skrev:Ja, du verkar ju inte direkt lessen... '
Tänk om Alla hjärtans dag inföll på våren istället...då kunde man åkt ut på en romantisk picknick t ex...
Pillis skrev:Nu ska du inte va sån
Förresten...vad har DU för bra tips till Alla hjärtans dag då????
Kreuger skrev:Jag kommer att inhandla rosor på fredagen som jag måste lyckas gömma nånstans så jag kan ha dem på bordet till frukosten som jag kliver upp lite tidigare än henne och fixar iordning.
Jag kommer att ägna all uppmärksamhet åt henne hela dagen, inte sitta i telefon med nån kompis eller sticka å träna eller göra nåt annat än att pyssla om henne.
Har köpt en ny massageolja, luktar gott och ätbar *fniss* Den ska jag smörja in både det ena och det andra med....
Börjar vid axlarna, låter händerna vandra ner över hennes rygg, knådar lite ömt i svanken, ner över hennes fina tajta lilla stjärt, fortsätter ner längs utsidan av låren, stannar nere vid fötterna och masserar dem en stund, sen upp igen längs insidan av låren, fortsätter eggande förbi de mest intressanta delarna och stannar över ryggen så länge jag klarar av... (erfarenhetsmässigt är det stor risk att hon vänder sig om och brottar ner mig innan dess..)
Går inte det hem så vet då inte jag vad man ska ta sig till!!!??
Kreuger skrev:Jag kommer att inhandla rosor på fredagen som jag måste lyckas gömma nånstans så jag kan ha dem på bordet till frukosten som jag kliver upp lite tidigare än henne och fixar iordning.
Jag kommer att ägna all uppmärksamhet åt henne hela dagen, inte sitta i telefon med nån kompis eller sticka å träna eller göra nåt annat än att pyssla om henne.
Har köpt en ny massageolja, luktar gott och ätbar *fniss* Den ska jag smörja in både det ena och det andra med....
Börjar vid axlarna, låter händerna vandra ner över hennes rygg, knådar lite ömt i svanken, ner över hennes fina tajta lilla stjärt, fortsätter ner längs utsidan av låren, stannar nere vid fötterna och masserar dem en stund, sen upp igen längs insidan av låren, fortsätter eggande förbi de mest intressanta delarna och stannar över ryggen så länge jag klarar av... (erfarenhetsmässigt är det stor risk att hon vänder sig om och brottar ner mig innan dess..)
Lokke skrev:Det där började bli på gränsen till "Läsarnas egna sexbrev"....
Pillis skrev:Det låter ju alldeles....alldeles.....alldeles underbart!!!!!!!! Undrar när jag får en sån behandling av någon jag tycker om???
Pillis skrev:Det låter ju alldeles....alldeles.....alldeles underbart!!!!!!!! Undrar när jag får en sån behandling av någon jag tycker om???
sharpedge skrev:Vad sägs om att tappa upp ett varmt skumbad precis innan hon kommer hem...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|