Vad ska Ni hitta på med kärringen på lördag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
benfre skrev:
Finns nog rätt många singel killar här på forumet (inkl mig) :D Bara att börja dejta hej vilt :banana Någon borde väl duga :fyllisar

/benfre


Dejta?? Hur gör man då :confused: Du vet...här på landet där jag kommer ifrån "dejtar" man inte till höger å vänster... :tungan Jag har aldrig fattat hur man gör iaf...å har ju tydligen aldrig lyckats hitta nån som vill dejta mej heller... :va
 

benfre

Avdankada RR-åkare. Kanske ERF nästa år?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Alingsås
Hoj
CR 250 Tvitakt
En tjej som gillar hojar... du har inga probs om du vill "dejta" nån kille ! Bara att haffa vem som helst, vem som helst ! Speciellt med den söta avtaren :tummenupp

En dejt är väl en träff, eller hur man nu ska beskriva det. Man går ut tillsammans och hittar på nåt kul :banana

Så Falkenberg räknas till landet ?

Såg att du brukar hålla till i ambulansen på Falkenbergs MB. Vart var du när jag åkte den i Juni ?? Ingen snygg sköterska där inte, bara nån gammal gubbe som inte tyckte det minsta synd om mig :D

/benfre :tuttar

Pillis skrev:
Dejta?? Hur gör man då :confused: Du vet...här på landet där jag kommer ifrån "dejtar" man inte till höger å vänster... :tungan Jag har aldrig fattat hur man gör iaf...å har ju tydligen aldrig lyckats hitta nån som vill dejta mej heller... :va
 
Last edited:

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
benfre skrev:
En tjej som gillar hojar... du har inga probs om du vill "dejta" nån kille ! Bara att haffa vem som helst, vem som helst ! Speciellt med den söta avtaren :tummenupp

En dejt är väl en träff, eller hur man nu ska beskriva det. Man går ut tillsammans och hittar på nåt kul :banana

Så Falkenberg räknas till landet ?

/benfre :tuttar

Jo, en dejt är en träff även här "på landet" :) men om man bjuder ut nån på en dejt här så är det mer seriöst än om man bor i en storstad t ex...där kan man ju dejta sina polare utan att nån bryr sej...behöver inte betyda att d ska bli nån fortsättning lixom...svårt att förklara :va

Sen måste jag ju erkänna att jag tar inte "vem som helst"...måste ju finnas ett ömsesidigt intresse och attraktion från båda håll!! Men det betyder INTE att jag är kräsen på något vis :tummenupp
 

benfre

Avdankada RR-åkare. Kanske ERF nästa år?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Alingsås
Hoj
CR 250 Tvitakt
Ok, fattar vad du menar. Kommer också från "landet" orsprungligen ! Fast sina kompisar dejtar man inte. Inte jag iaf...

Klart du inte tar första bästa, trodde jag aldrig om dig :tummenupp
Ha en bra alla hjärtans dag :)

/benfre

Pillis skrev:
Jo, en dejt är en träff även här "på landet" :) men om man bjuder ut nån på en dejt här så är det mer seriöst än om man bor i en storstad t ex...där kan man ju dejta sina polare utan att nån bryr sej...behöver inte betyda att d ska bli nån fortsättning lixom...svårt att förklara :va

Sen måste jag ju erkänna att jag tar inte "vem som helst"...måste ju finnas ett ömsesidigt intresse och attraktion från båda håll!! Men det betyder INTE att jag är kräsen på något vis :tummenupp
 

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bergen, Norge
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Pillis skrev:
Jo, en dejt är en träff även här "på landet" :) men om man bjuder ut nån på en dejt här så är det mer seriöst än om man bor i en storstad t ex...där kan man ju dejta sina polare utan att nån bryr sej...behöver inte betyda att d ska bli nån fortsättning lixom...svårt att förklara :va

Sen måste jag ju erkänna att jag tar inte "vem som helst"...måste ju finnas ett ömsesidigt intresse och attraktion från båda håll!! Men det betyder INTE att jag är kräsen på något vis :tummenupp

Lätt översatt av ytterligare en som bor "på landet" :gnissla

Dejtar man nån i en mindre ort, så betyder det att iallafall den ena parten är intresserad.
Sedan finns det bara två resultat:

1: Man blir såsmåningom tillsammans och båda är lyckliga... ett tag :p
2: Den ena vill inte ha den andra lika mycket som den andra :3freak slutar med besvikelse :hihi

Huvudet på spiken ?

Jag däremot är inte rädd för att avvika från stereotypen :4skrika
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Mattiaz skrev:
Lätt översatt av ytterligare en som bor "på landet" :gnissla

Dejtar man nån i en mindre ort, så betyder det att iallafall den ena parten är intresserad.
Sedan finns det bara två resultat:

1: Man blir såsmåningom tillsammans och båda är lyckliga... ett tag :p
2: Den ena vill inte ha den andra lika mycket som den andra :3freak slutar med besvikelse :hihi

Huvudet på spiken ?

Jag däremot är inte rädd för att avvika från stereotypen :4skrika

Då även jag har bott på landet kan jag bidra med en punkt:

3: Båda träffas på en hemmafest och blir dyngraka och har sex och sedan ignorerar varann till nästa fest :D
 

benfre

Avdankada RR-åkare. Kanske ERF nästa år?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Alingsås
Hoj
CR 250 Tvitakt
Om bara den ena träffas då ? :D

/Fredrik :fyllisar

sharpedge skrev:
Då även jag har bott på landet kan jag bidra med en punkt:

3: Båda träffas på en hemmafest och blir dyngraka och har sex och sedan ignorerar varann till nästa fest :D
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Mattiaz skrev:
Lätt översatt av ytterligare en som bor "på landet" :gnissla

Dejtar man nån i en mindre ort, så betyder det att iallafall den ena parten är intresserad.
Sedan finns det bara två resultat:

1: Man blir såsmåningom tillsammans och båda är lyckliga... ett tag :p
2: Den ena vill inte ha den andra lika mycket som den andra :3freak slutar med besvikelse :hihi

Huvudet på spiken ?

Jag däremot är inte rädd för att avvika från stereotypen :4skrika

Du har sååå rätt!!! Nr 2 stämmer bra in på mina upplevelser...jag har velat mer än den andra!!! :(
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
sharpedge skrev:
Då även jag har bott på landet kan jag bidra med en punkt:

3: Båda träffas på en hemmafest och blir dyngraka och har sex och sedan ignorerar varann till nästa fest :D

Jo sånt där händer väl överallt...men hur kul är det då???? Jag får iaf inte ut nåt av det...är mer seriös än så! Man känner ju sej bara utnyttjad & lessen till slut ändå... :död
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Pillis skrev:
Du har sååå rätt!!! Nr 2 stämmer bra in på mina upplevelser...jag har velat mer än den andra!!! :(

Det är väldigt tråkigt att va den andra parten åxo, beror förstås på person, men har själv "råkat ut för" att va den part som "tar det lugnt". Tråkigt helt enkelt att man känner att man inte är på samma "nivå". Förstås ännu tråkigare för den som känner "mer". :(
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Pillis skrev:
Jo sånt där händer väl överallt...men hur kul är det då???? Jag får iaf inte ut nåt av det...är mer seriös än så! Man känner ju sej bara utnyttjad & lessen till slut ändå... :död
Jag sa inte att det var kul, jag sa bara att ute på landet förekommer den varianten också :/

Menmen, jag hittar väl ngn jag med, gäller bara att inte leta :D
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
sharpedge skrev:
Jag sa inte att det var kul, jag sa bara att ute på landet förekommer den varianten också :/

Menmen, jag hittar väl ngn jag med, gäller bara att inte leta :D

Jag har aldrig letat men d funkar inte heller tyvärr...well, well...hoppas bara d händer nåt innan man blir pensionär!!! :tungan
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Pillis skrev:
Jag har aldrig letat men d funkar inte heller tyvärr...well, well...hoppas bara d händer nåt innan man blir pensionär!!! :tungan
hehe

Vaddå?? Ser du inte fram emot gammeldans på logen osv osv :D

Men skämt åsido, hittar jag ngn så hittar jag ngn, jag har ingen brådska, rusar man in i ett förhållande så kan det skita sig rejält(av egen erfarenhet).
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
sharpedge skrev:
hehe

Vaddå?? Ser du inte fram emot gammeldans på logen osv osv :D

Men skämt åsido, hittar jag ngn så hittar jag ngn, jag har ingen brådska, rusar man in i ett förhållande så kan det skita sig rejält(av egen erfarenhet).

Den inställningen har jag oxå och jag är för feg för att "rusa" in i nåt så d lär inte hända...men när man alltid varit singel så börjar man undra lixom :confused: Men man ska va glad att man är frisk och har sina vänner...d kommer man långt på! :)
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Pillis skrev:
Den inställningen har jag oxå och jag är för feg för att "rusa" in i nåt så d lär inte hända...men när man alltid varit singel så börjar man undra lixom :confused: Men man ska va glad att man är frisk och har sina vänner...d kommer man långt på! :)

Bli fullständigt nöjd me att va singeln! Då kommer din utstrålning (säger inte att det är nån fel på din utstrålning nu heller....) att ändras å du kommer att dra till dig killar värre än va koskit drar till sig flugor! :tummenupp Å som sagt, när du minst anar det så händer det! De' fixar sig alltid, förr eller senare. :)
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Swedie skrev:
Läser jag SH's nya dejtingservice? :D

Näääää, d hoppas jag verkligen inte...hatar sån där skit!!!! D e ju därför jag hellre hänger på trevliga hojsajter... :yoparty
 

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Lokke skrev:
Bli fullständigt nöjd me att va singeln! Då kommer din utstrålning (säger inte att det är nån fel på din utstrålning nu heller....) att ändras å du kommer att dra till dig killar värre än va koskit drar till sig flugor! :tummenupp Å som sagt, när du minst anar det så händer det! De' fixar sig alltid, förr eller senare. :)

Hur sjutton kan man va nöjd m att vara singel när man varit d hela sitt liv? :va Äh, skit i d nu...d är inte va tråden handlar om egentligen! :ajjabajja
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top