Vad ska Ni hitta på med kärringen på lördag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
CoRuS skrev:
Anneli...inte vara kinkig :7peta Låt turturduvorna ha sin parningslek. Det värmer dem i vinterkylan :banana

*Skickar en BAMSEkram...i förskott* :krama

C-yaaa :fyllisar

Klart jag e kinkig. borde väl kanske du märkt.. :7peta :D :arsele

t-rex skrev:
Avis? Här, en björn till dig med. Öppnas på lördag. Lite action på den här killen.

Åh, tack!.. :Bugar Avis på vad förresten?.. :arsele :D

Kneedrag

Guest
Chrille skrev:
Ett halvår in i förhållandet så är vi nu mitt upp i vår första "diskussion i ämnen där vi inte är helt överens"(ja ja, gräl då) vilket har lett till att jag har fått svaret "Ingenting" När jag har frågat "Vad ska vi hitta på den 14'e?"

Så på söndag kommer jag få fan för att "ingenting" betydde något helt annat.

Överraska henne med en middag och blommor. Det vill jag ha på lördag

Touring

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2004
Hoj
i
En bra grej att göra är att ta med en picknick korg med bla varm dryck och värmeljus, leta upp dom gamla liggunderläggen och gå ut till ett trevligt lugnt ställe och lägga sig och kolla på stjärnorna. Här uppe i norrland så kan man ju även se norrsken, det är inte fy skam. Det gäller att klä sig hyggligt varmt oxå.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
I en tid fylld av konflikter och missförstånd tänkte jag iaf köra med någon typ av skadekontroll och skicka ett kort på posten, ni vet den där med gula lådor. Sagt och gjort så i morse postade jag ett kort som och var skitnöjd med att jag för en gång skull verkligen hade tänkt på det här med datum hit o dit....

Men nog fan har de väl delat ut post på lördagar förr?!? FAN! där trampade man i det... Nån jävla gång ska man väl lära sig...

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Chrille skrev:
I en tid fylld av konflikter och missförstånd tänkte jag iaf köra med någon typ av skadekontroll och skicka ett kort på posten, ni vet den där med gula lådor. Sagt och gjort så i morse postade jag ett kort som och var skitnöjd med att jag för en gång skull verkligen hade tänkt på det här med datum hit o dit....

Men nog fan har de väl delat ut post på lördagar förr?!? FAN! där trampade man i det... Nån jävla gång ska man väl lära sig...

Säg som det är, du kommer att få förståelse och oändligt med cred för att du försökte. Och som kille kan man komma undan med en sådan grej, det blir nästan gulligt...

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Lokke skrev:
Mina :felämne :spammer va inte menat åt dig, utan mest ett konstaterande att jag själv inte direkt håller mig till ämnet..........i o f s ingen direkt överraskning, det har hänt förut.... :rolleyes:

Jag kanske ska starta en alldeles egen tråd där man FÅR snacka så mycke goja man vill!!! :banana

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Pillis skrev:
Jag kanske ska starta en alldeles egen tråd där man FÅR snacka så mycke goja man vill!!! :banana

Äh, bry dig inte om den märkligt tjuriga tonen som helt plötsligt dök upp här. OT är snarare en regel i alla trådar som blir mer än två sidor så det är bara att ösa på.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Pillis skrev:
Måste säga att jag tycker d e väldigt lätt att komma ifrån "ämnet" (vilket ofta kan bli rätt kul enligt mej) men d verkar inte vara så populärt här på sporthoj...antingen får jag dra upp en egen tråd där man får snacka om precis vad man vill eller så sticker jag till Bike.se igen...tjingeling!!! :hej
Nej stanna kvar här på SH, om du vill så kan du haka på oss i sommar, ett glatt gäng som kör RR och har kul :tummenupp

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Nej stanna kvar här på SH, om du vill så kan du haka på oss i sommar, ett glatt gäng som kör RR och har kul :tummenupp

Haka på??? Men jag har ju ingen hoj! :(

steIIa

bönan på pallen
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
Naah, hojintresse mest :)
watson skrev:
[häftigbiker mode off] Alla hjärtans är egentligen ett komersiellt jippo, och det är ju inte så att man älskar varandra mer bara för att det är 14/2, men.... Jag uppskattar nog en gullig lite grej.. typ en nalle, eller ett kort.
Det jag uppskattar mest, är nog att min pojke VISAR att han älskar mej. Att ha spenderar halva lunchen till att sitta i tel. för att jag ska få ihop min hoj osv. Att jag inte får sätta min fot ute i köket nån kväll i veckan. Att han mitt i natten väcker mej bara för att berätta för mej hur mycket han tycker om mej...Får man sånt så behöver man inte hitta på nåt jättespektakel på AHD... [häftig biker mode on]

Jag tänker faktiskt inte tipsa om vad jag ska hitta på eftersom det finns en lite räka som läser sh.com nästan lika mycket som jag... men eftersom vi har barn nästa helg, så blir det inte utgång iaf. På sin höjd Björnbröder på Heroncity... :banana

/FW

Precis! En till brud som vet vad vi förtjänar :) Kunde inte sagt det bättre syster. Men jag vill understryka att bara för att det är A.H.D så betyder det som sagt inte att man älskar/bör älska varandra mer just den dagen..

Tips: 1) överraska!! Det behöver inte vara kråsigt och romantiskt med röda rosor i mängder (eller 3 st..) och rött och lulligt överallt. Det räcker med något som man kanske inte gör så ofta. Vafan som helst, bara Din känner att det är något utöver det vanliga. Som sagt, det behöver ju inte vara storslaget och pråligt...

2) Baka lr laga mat :) Jag äter i princip allt som sner0 gjort (så länge det inte är kött, fisk, fågel m.m. ja, ni fattar..) just för att han gjort det. God mat eller något trevligt bakverk är liksom lite gulligt..

3) Stanna i sängen hela dagen, förbered med t.ex micromat eller liknande så att Du (ja Du, eftersom Din inte ska behöva gå någonstans då Denne/Denna blir överraskad..) inte behöver ta många steg den dagen. Avsluta med att kanske gå upp en liten vända och mysa framför teven lr med ett spel..

Jag har alltid varit, är och förblir en urusel tips-spruta, men jag kan ju dela med mig av mina idéer...Hoppas de är till lite hjälp...

Majs//steIIa

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Pillis skrev:
Haka på??? Men jag har ju ingen hoj! :(

Äsch!... De e bara lifta!.. Tids nog kommer du få svårt o välja VEM av pojkarna du ska åka med.. :D

Och skulle du bli trött på pojkarna får du hoppa upp bakom mig :squid fast de e ju inte nåt jag skulle rekommendera sålänge jag inte monterat stödhjul... :rolleyes: :1pajas
(ja, de låter nog värre vad de e, men ja e rookie..)

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Anneli skrev:
Äsch!... De e bara lifta!.. Tids nog kommer du få svårt o välja VEM av pojkarna du ska åka med.. :D

Och skulle du bli trött på pojkarna får du hoppa upp bakom mig :squid fast de e ju inte nåt jag skulle rekommendera sålänge jag inte monterat stödhjul... :rolleyes: :1pajas
(ja, de låter nog värre vad de e, men ja e rookie..)

Oj, e grabbarna såå snälla där du bor???? :tungan Här kan man knappt TIGGA till sej en liten åktur ens...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM