Vad ska Ni hitta på med kärringen på lördag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
KrilleYZF R1 skrev:
-Detta är ett klockrent alternativ. Man väljer olika beroende på vilken 14/2 i ordningen det nu råkar vara! Första härtasdag=nalle=kanon

:fyllisar

Allrighty then, Nalle it is! :)

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
R2 skrev:
vilka då frågas?

Jan Greven, Kim "Räs" Jensen, Mikael Hägerström och Ola Johansson... Känner du dom???

Kim kunde ju inte köra så mycket förra säsongen eftersom han hade problem med handen!

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Pillis skrev:
Jan Greven, Kim "Räs" Jensen, Mikael Hägerström och Ola Johansson... Känner du dom???

Kim kunde ju inte köra så mycket förra säsongen eftersom han hade problem med handen!

Kom och hälsa på i Rusta Allé nästa år. Det är där framtidens stjärnor finns. :rofl

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
I år har jag hittat på en sak för min fästman eftersom han ordnade en Alla hjärtans dag förra året som var helt otrolig.

Den innehöll först rosor till jobbet som han levererade personligen.
Middag ute på stan på kvällen på en väldigt fin restaurang och båda var uppklädda. Jag fick under middagen 5 st guldörhängen med pärlor (har ju fem hål) och han fick en skjorta av mig.
Avnjöt middagen med tre rätters, vin och sedan taxi hem.

Hemma stod sedan 30 röda stora rosor mitt på vardagsrumsbordet, champange och levande ljus.

Han vet i år om att vi ska till ett vatten spa på lördagen, men mer vet han inte. Resten blir en överraskning :tummenupp

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
ja jag kör i NSB så vi är bekanta, att greven ska åka VM visste jag.
men ska Hägerström och Ola sluta i NSB?
vet du kanske om Hägerström har kvar sin R1?

Tack ni andra för resturang tipsen, och det där med blommor ska jag nog klura ut på nått "hemligt" sätt.

Pillis skrev:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Jag skall mysa med min sambo och vårat nytillskott i familjen! Det blir videokväll med kokt strömming! :)

Edit: Min sambo är katten IX och nytillskottet hans dotter Evi. Jag äter nog något annat än strömming...glass tror jag...bla... :hihi kommer iaf att bli jättemysigt för jag har inte varit hemma och häckat på för länge. :banana

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
Jag är ju singel så jag har mina flickvänner på DVD just nu. En best seller: Hundra tjejer, hundra scener, TIO timmar...

Någon som vill komma hem och ligga med mig på lördag?
(dock ej Therudeboy)

:smasha Trött i näven // :Bugar Score

Therudeboy

Guest
Tack peter att jag slipper för en gång skull, trevligt att jag få va ifred en dag som alla hjärtans dag// :kiss & :krama din pojkvän Kristoffer även kallad rocco jr

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Flamma77 skrev:
Edit: Min sambo är katten IX och nytillskottet hans dotter Evi. Jag äter nog något annat än strömming...glass tror jag...bla... :hihi kommer iaf att bli jättemysigt för jag har inte varit hemma och häckat på för länge. :banana

Fick hankatten vårdnaden ? :tungan

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
R2 skrev:
ja jag kör i NSB så vi är bekanta, att greven ska åka VM visste jag.
men ska Hägerström och Ola sluta i NSB?
vet du kanske om Hägerström har kvar sin R1?

Tack ni andra för resturang tipsen, och det där med blommor ska jag nog klura ut på nått "hemligt" sätt.

Ja, men dom kan kanske hinna ändra sej va vet jag?? Jag tycker det är mycket trist iaf! :( Va hemma hos Micke å frugan i förrgår men snacka inte nåt om hojar...hör å häpna...hehe...men jag antar att han har R1:an kvar!

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
ok, hälsa att Reuterholt forfarande kan tänka sig att köpa den.

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
R2 skrev:
ok, hälsa att Reuterholt forfarande kan tänka sig att köpa den.

Hehe...d kan jag göra...vi har ju styrelsemöte på lördag så vi får väl se om Mr Hägerström behagar dyka upp?? :) Har jag träffat dej tro??? Brukar ju hänga vid Greven, Hägerström & Ola på tävlingarna...då känner du kanske till Frank, Peder & Bamse?????? Well, well...ska sluta prata strunt på den här tråden innan man blir utkastad från sporthoj.com.... :tungan

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
hehe behagar att komma, säg att ni bjuder på bärs så kommer han..

nja det kanske vi har, hänger inte så mycket hos dom, snackar musik med ... fan va skämigt, vad heter han nu då, grevens mek.. ja du vet vem jag menar, troligen en av de du nämnde där... Peder tror jag....

ja, vi kanske ska låta tråden återgå till sitt ursprung.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Mattiaz skrev:
Fick hankatten vårdnaden ? :tungan

Ja, han är ju "plundrad på julgranskulorna" sen några veckor tillbaka. Jag har dessutom dopat honom med p-piller så att han direkt skulle sluta hankatta sig... Han är en sån duktig pappa att "bäsan" tom får snutta på magen... :) :va finns inget som säger att en man ("man" :hihi ) inte kan vara en bra förälder!

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Skaffa ICQ era spammers!! =)
(menat till Pillis och R2 alltså)

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Kreuger skrev:
Skaffa ICQ era spammers!! =)
(menat till Pillis och R2 alltså)

Nu ska du inte va sån :tungan

Förresten...vad har DU för bra tips till Alla hjärtans dag då????

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
utan motor, med vanliga trampor anno 1994
Jag har redan fått höra att jag ska påminna honom om lördag. hur kul är det? :( Annars är det bra att vara lite extra omtänksam bara. Det räcker...

rust29

aka Stefan - Race on!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
*såld*
Det blir nog till att gå på lite Elitserie-hockey och sedan fortsätta till någon trevlig restaurang för en bit god mat och lite vin :kiss

Triumphrider

Nu med "evil" avatar
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
Trumpet RS955i -02
Jag har min tjej på jobbkommendering i Västerås, så det blev
ett blommogram. Tänkte nog tanken att hoppa på ett
flyg och åka dit och överraska henne, men hon har endast 2
veckor kvar av sin halvårskommendering, så hon är ju hemma
snart. :) :)

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
jag är tyvärr singel och kommer säkert inte göra ngt anmärkningsvärt ... kanske sitta och sucka över försäkringarna på hojjen jag har tänkt köpa :>

Som förslag till vad man kan göra för sin tjej... hmm..

Vad sägs om att tappa upp ett varmt skumbad precis innan hon kommer hem, ge henne lite massage innan man lägger henne i badkaret och medans hon lyxar sig i där så lagar man ngt gott och vitt/rött vin till det och avslutar med ngn liten gåva? :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM