Vad ska Ni hitta på med kärringen på lördag?

Status
Ej öppen för fler svar.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
R2 skrev:
det blir teater och resturangbesök, blommor vetefan hur det ska gå med, är ju lediga och tillsammans hela dagen, göra en "tomte smining" är ju tråkigt uppenbart.

Beställ ett blomsterbud, när det knackar på dörren så ser du smått uttråkad ut och frågar om inte hon kan öppna. ;)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Chrille skrev:
Jag kan och jag vet :) När jag gör en sån här grej så är det avsiktligt. Hade den senaste veckans käftande varit mitt fel eller livet tuffat på sin vanliga lunk så hade hon vaknat av att blomsterpojken från Bohuslän knackade på den 14'e, men pojkar kan också vara förorättade och dra principfrågor till sin spets.

Mao - Jag vet att hon kommer bli förbannad/besviken och det skiter jag i. .....idag iaf.

Ojojojoj.... du som har aktningsvärd ålder borde veta att det ALLTID är ditt fel i ett förhållande, oavsett omständigheterna! Lär man sig det in i ryggmärgen så klarar man sig ur de flesta situationer.

Jag gjorde klart för min tjej i ett mycket tidigt stadie i vårt förhållande att hon aldrig kan förvänta sig blommor eller överraskningar från min sida och romantik förekommer inte i mitt ordförråd. Hon fick helt enkelt ta mig för den jag är så slipper jag göra mig till. Nu sprack det iofs för jag tror hon har fått blommor 2 eller 3 gånger på snart 4 år av vårt förhållande så jag har nog blivit lite av en romantiker :rodnar
Men det har funkat hittills och när hon för några dagar sedan frågade vad jag skulle göra på lördag så fick jag bara en arg blick av henne när jag nämnde att jag skulle till polarens garage och kolla lite när de mekar och sen åka ut och sladda sönder en bil. Men om två veckor har hon glömt det för då ligger vi båda på en strand i thailand och dricker paraplydrinkar och snorklar med hajjarna!

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Tänk om man ändå hade blivit uppvaktad av någon...bara en puss & en kram...inge märkvärdigt alls lixom...men singel som man är kan man se i månen efter någe mys på Alla hjärtans dag!! :(

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
satan, hojen kommer att bli avis om jag måste göra något med kvinnan :rolleyes: , hur ska jag lösa detta :huvet , måsta komma undan :fyllisar , och hon kommer att vilja ha sex :7peta , urk, har aldrig hört talas om en golfspelare som spelar i samma hål i 9 år, någonstans måsta man ju sätta ner fotan och hon måsta ju förstå att det är inte kul längre :tuttar :banana :rofl

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
Pillis skrev:
Tänk om man ändå hade blivit uppvaktad av någon...bara en puss & en kram...inge märkvärdigt alls lixom...men singel som man är kan man se i månen efter någe mys på Alla hjärtans dag!! :(

jag kan krama och pussas lite bara jag får sitta kvar på hojen och ha hjälmen på mig :rofl

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
GIXxXER skrev:
jag kan krama och pussas lite bara jag får sitta kvar på hojen och ha hjälmen på mig :rofl

Vaddå??? Har han bacillskräck tro?????? :tungan

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
-Lowrider- skrev:
Jag skickar omdelbart en släng puss som den romantiker och gentleman jag är :D

haha, jag var först, se nu slåss vi till och med om den enda singeltjejen på sporthoj :yoparty :yoparty

fan vad dåliga vi är :rofl :rofl

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
Pillis skrev:
Vaddå??? Har han bacillskräck tro?????? :tungan

gillar min hoj, nej fan har ju två. kan ju inte bli bättre, bigami med hojar finns det ju ingen lag om :kocko , bacillskräck får de andra stå för. jag kanske är grym ful, hjälm kan vara bra vi sådana tillfällen :banana , vill ju inte skrämma bort folk :hihi

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
-Lowrider- skrev:
come on da, så ska jag spöa skiten ur dig :D :D
nehe du får väl ta henne då för jag ska på date med en jätte söt tjej imorrn :banana :banana

Fast om det går åt skogen så är phillis min :kär :hihi

vi kan ju wheela om saken :D :D :D

Bifogat

• så här 4301.jpg
    så här 4301.jpg
    82.5 KB · Visningar: 46

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
-Lowrider- skrev:
come on da, så ska jag spöa skiten ur dig :D :D
nehe du får väl ta henne då för jag ska på date med en jätte söt tjej imorrn :banana :banana

Fast om det går åt skogen så är phillis min :kär :hihi

Hmm...andrahandsval....låter inge kul juh!! :( Lycka till på dejten hörru :tummenupp

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
-Lowrider- skrev:
ah sluta larva dig ,,alla ser ju att den där bilden är fååthoosjoppad :rofl

Tack pillis! Du hade ju så klart varit 1:a valet om jag inte redan bestämt dejt,,kan ju inte bryta ett löfte :tungan

Hehe...snällt sagt hörru!! Men det finns ju faktiskt nån jag gärna pussar på...skulle ju va kul om jag iaf va HANS förstaval!!??? Den som lever får se!! :tuttar

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
GIXxXER RULES BIGGTIME, pussa på bara för det måste ju vara mig du menar :D

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
GIXxXER skrev:
GIXxXER RULES BIGGTIME, pussa på bara för det måste ju vara mig du menar :D

I helvete heller.....hahaha...inge kul å pussa nån som vägrar ta av sej hjälmen juh :blah

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
fan vad jag blev bölig nu, går och lägger mig med kärringen :crash , och hårt faller han :död

drängen

CATCH ME IF YOU CAN
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
954rr crf 450 HM
Kreuger skrev:
Trodde jag skulle få något bra tips i den här tråden men icke...
Inte en enda som hade nåt bra att komma med!!

Man får väl ta och göra något med tjejen iaf och låtsas att hon är viktigare än motorcykeln just den dagen....
ska bjuda tjejen på en tur på hojen när hon sitter baklänges framför mig me ansiktet mot mej för hon bara älskar det. Ja just de de va ju på slangen :tummenupp :tummenupp

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Pillis skrev:

Måste säga att det var ett ganska modigt/dumt inlägg på den här siten. Vintertid och hormoner verkar ondskefullt tillsammans här...

Pillis

Gick med
30 Apr 2003
Hoj
t-rex skrev:
Måste säga att det var ett ganska modigt/dumt inlägg på den här siten. Vintertid och hormoner verkar ondskefullt tillsammans här...

...den smällen får jag väl ta!! :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...