Felix skrev:Samma sak som varje lördsgkväll
P-JA skrev:Antikmässa på dagen, sen blir det väl ut och äta, indiskt kanske, det är gott, och så några på det.
berggren_martin skrev:Det gör de. De är storkonsumenter av pizza och glass också samt dricker en hel del kaffe och whisky
Kamikaze kid skrev:Vart är den mässan???
Sollentuna?
Ska bjuda ut hustrun på någon trevlig restaurang...
Så åker vi på SPA på Söndag till Onsdag....
P-JA skrev:
Kreuger skrev:får du bara komma till på lördagskvällarna eller?
Chrille skrev:Ett halvår in i förhållandet så är vi nu mitt upp i vår första "diskussion i ämnen där vi inte är helt överens"(ja ja, gräl då) vilket har lett till att jag har fått svaret "Ingenting" När jag har frågat "Vad ska vi hitta på den 14'e?"
Så på söndag kommer jag få fan för att "ingenting" betydde något helt annat.
D-one skrev:...
Chrille: Hennes "ingenting" betyder..."Jag vill göra ngt, planera ngt du och överaska mig. Fungerar det blir det hur mycket du vill.
(när ska ni lära er tjejernas egna pråk?)
You da man!Chrille skrev:Jag kan och jag vet När jag gör en sån här grej så är det avsiktligt. Hade den senaste veckans käftande varit mitt fel eller livet tuffat på sin vanliga lunk så hade hon vaknat av att blomsterpojken från Bohuslän knackade på den 14'e, men pojkar kan också vara förorättade och dra principfrågor till sin spets.
Mao - Jag vet att hon kommer bli förbannad/besviken och det skiter jag i. .....idag iaf.
McB skrev:You da man!
Chrille skrev:Jag kan och jag vet När jag gör en sån här grej så är det avsiktligt. Hade den senaste veckans käftande varit mitt fel eller livet tuffat på sin vanliga lunk så hade hon vaknat av att blomsterpojken från Bohuslän knackade på den 14'e, men pojkar kan också vara förorättade och dra principfrågor till sin spets.
Mao - Jag vet att hon kommer bli förbannad/besviken och det skiter jag i. .....idag iaf.
gladh skrev:Skärpning
Principer har inget att göra med detta.
Var nu den långhårige romantiker som du är och överaska ordentligt.
gladh
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |