Felix skrev:Samma sak som varje lördsgkväll![]()
![]()
![]()
![]()
P-JA skrev:Antikmässa på dagen, sen blir det väl ut och äta, indiskt kanske, det är gott, och så någrapå det.
![]()
berggren_martin skrev:Det gör de. De är storkonsumenter av pizza och glass också samt dricker en hel del kaffe och whisky![]()
Kamikaze kid skrev:Vart är den mässan???
Sollentuna?
Ska bjuda ut hustrun på någon trevlig restaurang...
Så åker vi på SPA på Söndag till Onsdag....![]()
P-JA skrev:
Kreuger skrev:får du bara komma till på lördagskvällarna eller?![]()
![]()
Chrille skrev:Ett halvår in i förhållandet så är vi nu mitt upp i vår första "diskussion i ämnen där vi inte är helt överens"(ja ja, gräl då) vilket har lett till att jag har fått svaret "Ingenting" När jag har frågat "Vad ska vi hitta på den 14'e?"
Så på söndag kommer jag få fan för att "ingenting" betydde något helt annat.
D-one skrev:...
Chrille: Hennes "ingenting" betyder..."Jag vill göra ngt, planera ngt du och överaska mig.Fungerar det blir det hur mycket
du vill.
(när ska ni lära er tjejernas egna pråk?)
You da man!Chrille skrev:Jag kan och jag vetNär jag gör en sån här grej så är det avsiktligt. Hade den senaste veckans käftande varit mitt fel eller livet tuffat på sin vanliga lunk så hade hon vaknat av att blomsterpojken från Bohuslän knackade på den 14'e, men pojkar kan också vara förorättade och dra principfrågor till sin spets.
Mao - Jag vet att hon kommer bli förbannad/besviken och det skiter jag i. .....idag iaf.
McB skrev:You da man!
Chrille skrev:Jag kan och jag vetNär jag gör en sån här grej så är det avsiktligt. Hade den senaste veckans käftande varit mitt fel eller livet tuffat på sin vanliga lunk så hade hon vaknat av att blomsterpojken från Bohuslän knackade på den 14'e, men pojkar kan också vara förorättade och dra principfrågor till sin spets.
Mao - Jag vet att hon kommer bli förbannad/besviken och det skiter jag i. .....idag iaf.
gladh skrev:Skärpning![]()
Principer har inget att göra med detta.
Var nu den långhårige romantiker som du är och överaska ordentligt.
gladh
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |