Vad ska Ni hitta på med kärringen på lördag?

Status
Ej öppen för fler svar.

P-JA

Sugen på hoj nu
Gick med
11 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
såld
Antikmässa på dagen, sen blir det väl ut och äta, indiskt kanske, det är gott, och så några :öl på det. :tummenupp
 

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Östergötland
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Ska på lan på lördag, kanske inte den bästa dagen att planera in ett lan på, men va fan! mysa/gosa m,m kan man ju göra någon annan dag! :banana
 

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
P-JA skrev:
Antikmässa på dagen, sen blir det väl ut och äta, indiskt kanske, det är gott, och så några :öl på det. :tummenupp


Vart är den mässan???
Sollentuna?

Ska bjuda ut hustrun på någon trevlig restaurang...
Så åker vi på SPA på Söndag till Onsdag.... :D
 

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bergen, Norge
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
berggren_martin skrev:
Det gör de. De är storkonsumenter av pizza och glass också samt dricker en hel del kaffe och whisky :arsele

TIPS!: Om du istället för att dricak Kaffe och Whisky var för sig, istället blandar dem till en Irish så spar du tid, o kan göra annat istället :fakta

Är också singel, men får se... ifall det känns rätt så tänkte jag försöka bowla o sen kanske äta ute med en go tjej. <----- Tips nr1
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Ååh! Alla dessa fantastiska förslag! Vilket ska man välja!?....öh. :rolleyes:

Blir shopping-runda på dan å sen par middag med 2 andra par på kvällen.

Är det enbart töntigt å barnsligt att köpa en liten nalle som håller ett stort hjärtan, när man börjar bli....ehm....ÄR i aktningsvärd ålder? Tänkte att sådär första "alla hjärtansdag" skulle det kunna gå under kategorin "Gulligt". Sen till alla hjärtansdag nr 2, kan man ju börjar riva fram den stora romantikern inom sig å ta fram en schyst stråkkvartett till middagen framför öppna brasan.... :va
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Ett halvår in i förhållandet så är vi nu mitt upp i vår första "diskussion i ämnen där vi inte är helt överens"(ja ja, gräl då) vilket har lett till att jag har fått svaret "Ingenting" När jag har frågat "Vad ska vi hitta på den 14'e?"

Så på söndag kommer jag få fan för att "ingenting" betydde något helt annat.
 

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Sthlm/Viksjö
Hoj
finns
Lokke: Man är aldrig för gammal för lite romantik...
Chrille: Hennes "ingenting" betyder..."Jag vill göra ngt, planera ngt du och överaska mig. :rolleyes: Fungerar det blir det hur mycket :tuttar du vill.

(när ska ni lära er tjejernas egna pråk?)
 

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
Chrille skrev:
Ett halvår in i förhållandet så är vi nu mitt upp i vår första "diskussion i ämnen där vi inte är helt överens"(ja ja, gräl då) vilket har lett till att jag har fått svaret "Ingenting" När jag har frågat "Vad ska vi hitta på den 14'e?"

Så på söndag kommer jag få fan för att "ingenting" betydde något helt annat.

Med andra ord betydde "ingenting" att HON vill att DU ska hitta på något eftersom du fick det svaret när DU frågade. :huvet Förstått?

Öööö eller nåt åt det hållet iaf :va

Edit: D-one va lite före attans!
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
[häftigbiker mode off] Alla hjärtans är egentligen ett komersiellt jippo, och det är ju inte så att man älskar varandra mer bara för att det är 14/2, men.... Jag uppskattar nog en gullig lite grej.. typ en nalle, eller ett kort.
Det jag uppskattar mest, är nog att min pojke VISAR att han älskar mej. Att ha spenderar halva lunchen till att sitta i tel. för att jag ska få ihop min hoj osv. Att jag inte får sätta min fot ute i köket nån kväll i veckan. Att han mitt i natten väcker mej bara för att berätta för mej hur mycket han tycker om mej...Får man sånt så behöver man inte hitta på nåt jättespektakel på AHD... [häftig biker mode on]

Jag tänker faktiskt inte tipsa om vad jag ska hitta på eftersom det finns en lite räka som läser sh.com nästan lika mycket som jag... men eftersom vi har barn nästa helg, så blir det inte utgång iaf. På sin höjd Björnbröder på Heroncity... :banana

/FW
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
D-one skrev:
...
Chrille: Hennes "ingenting" betyder..."Jag vill göra ngt, planera ngt du och överaska mig. :rolleyes: Fungerar det blir det hur mycket :tuttar du vill.

(när ska ni lära er tjejernas egna pråk?)

Jag kan och jag vet :) När jag gör en sån här grej så är det avsiktligt. Hade den senaste veckans käftande varit mitt fel eller livet tuffat på sin vanliga lunk så hade hon vaknat av att blomsterpojken från Bohuslän knackade på den 14'e, men pojkar kan också vara förorättade och dra principfrågor till sin spets.

Mao - Jag vet att hon kommer bli förbannad/besviken och det skiter jag i. .....idag iaf.
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Chrille skrev:
Jag kan och jag vet :) När jag gör en sån här grej så är det avsiktligt. Hade den senaste veckans käftande varit mitt fel eller livet tuffat på sin vanliga lunk så hade hon vaknat av att blomsterpojken från Bohuslän knackade på den 14'e, men pojkar kan också vara förorättade och dra principfrågor till sin spets.

Mao - Jag vet att hon kommer bli förbannad/besviken och det skiter jag i. .....idag iaf.
You da man!
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
McB skrev:

Så fan heller. Jag är så blödig så det fan är skrattretande så fråga inte på måndag hur helgen utvecklade sig.

Men idag är jag tufff o hård.
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
Chrille skrev:
Jag kan och jag vet :) När jag gör en sån här grej så är det avsiktligt. Hade den senaste veckans käftande varit mitt fel eller livet tuffat på sin vanliga lunk så hade hon vaknat av att blomsterpojken från Bohuslän knackade på den 14'e, men pojkar kan också vara förorättade och dra principfrågor till sin spets.

Mao - Jag vet att hon kommer bli förbannad/besviken och det skiter jag i. .....idag iaf.

Skärpning :fatta!
Principer har inget att göra med detta.
Var nu den långhårige romantiker som du är och överaska ordentligt.

gladh
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
gladh skrev:
Skärpning :fatta!
Principer har inget att göra med detta.
Var nu den långhårige romantiker som du är och överaska ordentligt.

gladh

Principer spelar ALLTID roll till slut. Men så har vi en vecka kvar att lösa problem på...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top