R2 skrev:....
EDIT: tips på juste restaurang i GBG ? själklart romantiskt men dock inte löjligt dyrt.....
Simba - afrikansk restaurang. Kul meny, trevlig personal, sjyssta lokaler och rimliga priser. Lite annorlunda....
R2 skrev:....
EDIT: tips på juste restaurang i GBG ? själklart romantiskt men dock inte löjligt dyrt.....
Annicka skrev:Jobba fram till 3 ungefär sen ska vi kolla på K1 galan i solna hallen
/Annicka
tackar, låter bra, men fler tips är välkommet..Chrille skrev:Simba - afrikansk restaurang. Kul meny, trevlig personal, sjyssta lokaler och rimliga priser. Lite annorlunda....
R2 skrev:tackar, låter bra, men fler tips är välkommet..
mr_rockster skrev:Lilla London (under valand).. mysigt och billigt.. fast ingen värstingkrog men..
t-rex skrev:Lite mer pengar och gillar kött? Hereford vid järntoget funkar kanon.
McB skrev:Precis det jag skulle rekommendera. En av de bättre köttrestauranger jag har besökt i Sverige.
Edit: checka menyn på www.hereford-beef.com
Freppa skrev:Kött - det är kärlek det!
t-rex skrev:Edit: Jaha, spöad med en sekund av Gladh....
Lucky9 skrev:Jag ska på middag med min flicka... och hennes föräldrar.
Grejen är att jag kommer träffa dom första gången på fredag. Hur 17 gör jag på lördag då? Jag har ingen lust att komma med blommor och sånt på lördagen när hennes föräldrar är med eftersom jag inte känner dom.
Hmmm... Jaja... jag löser det på nåt sätt.
/Lucky9
Backdraft skrev:...Detta skall dock absolut anses som alternativ nr. 2 då jag hellre skulle vilja gå ut och festa med gänget!
..
Grejen är att jag kommer träffa dom första gången på fredag. Hur 17 gör jag på lördag då? Jag har ingen lust att komma med blommor och sånt på lördagen när hennes föräldrar är med eftersom jag inte känner dom.
/Lucky9
/Lucky9
gladh skrev:I am your master
gladh
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|