Vad ska Ni hitta på med kärringen på lördag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Gumpa skrev:
Ska på lan på lördag, kanske inte den bästa dagen att planera in ett lan på, men va fan! mysa/gosa m,m kan man ju göra någon annan dag! :banana

Mysa och gosa gör man väll ändå på lan om det är tasskigt med sovplatser och inte har lust att slagga under bordet :hihi
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Chrille skrev:
Principer spelar ALLTID roll till slut. Men så har vi en vecka kvar att lösa problem på...


Ähhh, rulla runt, spela död och ge kärr... jag menar kvinnan i ditt liv lite blommor. Så blir allt lättare. Hon kommer antagligen tillochmed ge dig rätt i vad det än är ni träter om!
 

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Har köpt lite lyx choklad ni vet så som kostar typ lika mycket som våra försäkringar och en flaska champange...lite rosor och ett restaurang besök skall oxå inngå i planen..dyrt men omtyckt..nu tycker ni kanske jag är :kocko
Men jag skall till lägga att jag förra året fick en cykel av min tjej som överasknings present...d.v.s cbr 600 -97`a

Men som sagt va choklad är ett säkert kort...
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
t-rex skrev:
Ähhh, rulla runt, spela död och ge kärr... jag menar kvinnan i ditt liv lite blommor. Så blir allt lättare. Hon kommer antagligen tillochmed ge dig rätt i vad det än är ni träter om!

rexxen vet att man kan vinna även om man visar magen :D

gladh
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Singel som jag e så har jag bara fått några erbjudanden.. haha.. ;)

Ska hämta en tjej i grannstan, jag har sagt till vad jag vill att hon ska ha på sig. Jag får väl ta på mig kostymen (som hon sagt hon gillar...). Sätta henne i soffan med ett glas martini eller en drink. Laga ihop lite mat till henne. Äta mat och dricka vin till tända ljus. Sedan sätta tillbaka henne i soffan och låta henne välja en film som jag hyrt... sedan blir det väl lite rajtan tajtan, sedan sova.

Hemma e bättre än restaurang, iaf enl. mig...

- Johan
 

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bergen, Norge
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Itacha75 skrev:
Mysa och gosa gör man väll ändå på lan om det är tasskigt med sovplatser och inte har lust att slagga under bordet :hihi

Har jag fått fel uppfattning, men är det inte huvuddelen (läsa alla) av de deltagande som är killar på LAN :gnissla
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Chrille skrev:
Så fan heller. Jag är så blödig så det fan är skrattretande så fråga inte på måndag hur helgen utvecklade sig.

Men idag är jag tufff o hård.

Du känner alltså dig själv tillräckligt bra för att idag kunna säga att du kommer att ha veknat tills på lördag, bara för att undvika en arg flickvän.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Den 14.e är som vilken lördag som helst. Blir väl Robinsson klockan åtta.
Sen är det väl bara porr som gäller resten av kvällen.

Alla hjärtans dag firar jag inte.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
McB skrev:
Du känner alltså dig själv tillräckligt bra för att idag kunna säga att du kommer att ha veknat tills på lördag, bara för att undvika en arg flickvän.

Nja, det är snarare jag som är arg och hon som kommer bli besviken o arg och jag som kommer få dåligt samvete fast jag tycker att hon förtjänar det ...

Fan, jag håller redan på att förlora det här...
 

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Bikerbitch skrev:
Den 14.e är som vilken lördag som helst. Blir väl Robinsson klockan åtta.
Sen är det väl bara porr som gäller resten av kvällen.

Alla hjärtans dag firar jag inte.

*Garvar* :D

Är det säkert att det är en tjej som skrivit det där!!!???
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
Chrille skrev:
Nja, det är snarare jag som är arg och hon som kommer bli besviken o arg och jag som kommer få dåligt samvete fast jag tycker att hon förtjänar det ...

Fan, jag håller redan på att förlora det här...

Jepp, antingen håller du på dina principer och förlorar - eller tänker om och vinner.

Löööve doctor gladh
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
gladh skrev:
Jepp, antingen håller du på dina principer och förlorar - eller tänker om och vinner.

Löööve doctor gladh

Hon är lömsk också!! Efter en vecka med allt från öppet krig till super-extra-smygig-ninja-gerillakrigsföring så ringer hon till jobbet och har mage att vara trevlig, gullig och sårbar....

Det här är hur kört som helst.
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
Chrille skrev:
Hon är lömsk också!! Efter en vecka med allt från öppet krig till super-extra-smygig-ninja-gerillakrigsföring så ringer hon till jobbet och har mage att vara trevlig, gullig och sårbar....

Det här är hur kört som helst.

Såna är dom :rolleyes:
och vi både gillar det och går på det varje gång :)

gladh
 

Blå 14

fd Röd 1
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Nåårrrland / Gällivare
Hoj
GSX 1400 K3
Man ska väl sitta ner med en butelj whiskey som sällskap å fira det jätte trevliga "vara kompis" samtal man hadde i går :( :( :(
Nå de är väl som man brukar säga: life sucks then you die
Å de suger rätt bra just nu :(
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
UrbanTiger skrev:
Jag skrev ju tidigare att först ska det porras lite. Sen går hon till jobbet och jag kollar på Robinson helt själv :(

Klart det ska porras. Trist att hon skall jobba! Du får sällskapa med fröken höger under robinsson då.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Chrille skrev:
Hon är lömsk också!! Efter en vecka med allt från öppet krig till super-extra-smygig-ninja-gerillakrigsföring så ringer hon till jobbet och har mage att vara trevlig, gullig och sårbar....

Det här är hur kört som helst.

Perfekt! Tänkt dig själv nu då när du kommer med asmycket blommor och choklad och prylar så får hon dåligt samvete et voila! Du vinner!!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
det blir teater och resturangbesök, blommor vetefan hur det ska gå med, är ju lediga och tillsammans hela dagen, göra en "tomte smining" är ju tråkigt uppenbart.
Hoppas att jag får nått själv.
Chrille: funderar du inte på att göra slut så ska du tveklöst uppvakta henne, det ni tjafsar om får ni ju för fan sätta er ner och snacka ärligt om, helt skilda saker.

EDIT: tips på juste restaurang i GBG ? själklart romantiskt men dock inte löjligt dyrt.....
 
Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
R2 skrev:
...
Chrille: funderar du inte på att göra slut så ska du tveklöst uppvakta henne, det ni tjafsar om får ni ju för fan sätta er ner och snacka ärligt om, helt skilda saker.


SÅ allvarligt är det inte. Lite världskrig har ingen dött av....

Ett förhållande med en människa som man har kännt i 12 år blir lite lustigt ibland.
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top