Chii skrev:Bara jag som tänder på långa tjejer jag är 182 lång min förra tjej var lika lång
Jonathan skrev:Nej nej!. Det är extremt sexigt med långa tjejer.
Känner ett par långa tjejer i min ålder, men dom verkar nästan skämmas för at vara långa då det är lite ovanligt
Undra varför de flesta modeller är långa
Chii skrev:Dom har former därefter kanske, Det värsta som finns är en sån där elak liten spolformad sak som bara gnäller och är tjock, Tänker på finska tjejer här uppe, huvva vilka rivjärn
General E skrev:En kompis hade en söt tjej som inte var så jättesmart. De skulle spela tv-spel ihop, fightingspel. Efter fjärde matchen kom hon på att det inte var hon som spelade sin gubbe utan datorn....
Det höll inte så länge.
Nursey skrev:Krama mig....
tassen skrev:Just nu tänder jag till på ditt söta ansikte, synd att du är så långt borta..
tassen skrev:Just nu tänder jag till på ditt söta ansikte, synd att du är så långt borta..
afflict skrev:Snälla men lite kaxiga pojkar med halvvältränade kroppar, ett leende man smälter av, snygga armar och en fräsh rumpa.
Självklart är insidan väldigt viktig i ett eventuellt förhållande men nu diskuterade vi ju vad vi tänder på, inte vad vi letar efter i en partner.
va?hojbrud skrev:Om du va snabb hade du sett...
afflict skrev:
Om du syftar på bilderna så gav dom mig kalla kårar!HanneZ skrev:Jag tänder INTE på veckade bröst.
Bilder? Va? Vem?Nitrogen skrev:Sängkammarblick!!!!!
Om du syftar på bilderna så gav dom mig kalla kårar!
Vart är stilpolisen när det behövs?!
SKYL DIG KVINNA!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |