Vad tänder ni på hos det motsatta könet??

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag vet inte om det finns något särskilt drag hos en tjej som jag finner vara attraktivt även om det ibland känns som att jag är på en evighetslång jakt efter den perfekta jeansröven. Iofs så är Pauline Nordin en av de sexigaste tjejer som synts på tv i år, men jag vet inte exakt vad det är som gör att jag tycker det.

Jag är inte kräsen alls. Alla tjejer får skicka in ett par bilder och sitt CV så får vi se vad som händer sedan. :fyllisar :rolleyes:

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Chii skrev:
Dom har former därefter kanske, Det värsta som finns är en sån där elak liten spolformad sak som bara gnäller och är tjock, Tänker på finska tjejer här uppe, huvva vilka rivjärn
Var till wasa för nått år sen, alla tjejerna var ju svinsnygga! Typ en enda tjockis i hela stan. Det är nog finskan som gör dom ilskna och fula, i wasa kunde ingen finska typ.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Finns det ingen som tänder på feta folkilskna norrbottningar som gillar sprit och tv-spel då? :3freak

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
honkiie skrev:
Finns det ingen som tänder på feta folkilskna norrbottningar som gillar sprit och tv-spel då? :3freak

Där har du din spolformade elaka finska som hatar allt och är alltid sur, Hon älskar dekadenta norrlands gubbar samt hemslöjd

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Mcbrud skrev:
Har haft denna diskution med många killar/tjejer jag träffat och det är alltid lika intressant.
Så vad tänder ni på hos en tjej/kille? Brösten? Händer? rygg??

:tuttar

Stora bröst. Enbart. Även män.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...