Gabor
Guest
Mille-R skrev:Aha, jag förstår.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=118841
Det var ju inte särskilt modigt, mest fjantigt.
bilden är fejkad i fotoshop
Mille-R skrev:Aha, jag förstår.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=118841
Det var ju inte särskilt modigt, mest fjantigt.
sharpedge skrev:Har detta blivit någon slags dold avancerad knullkontakttråd![]()
![]()
eisbaer skrev:Varför får jag ingen kontakt då??
5-56Halogen skrev:Har du kollat alla anslutningar? Ibland glappar det. Testa elektronikspray, det kan hjälpa.
ktmjacke skrev:Tjaaa, ska väl va en redig bullmuff då,en redig hästmule som försiktigt nosar efter moroten. Ingen sån där tvärställd hamburgare som köttet är på väg att trilla ur.
ktmjacke skrev:Enligt hur jag tolkar rubriken på den här tråden så undrar trådskaparen vad man tänder på hos det motsatta KÖNET.I mitt fall blir det ju vaginan då.
Tjaaa, ska väl va en redig bullmuff då,en redig hästmule som försiktigt nosar efter moroten. Ingen sån där tvärställd hamburgare som köttet är på väg att trilla ur.Nä slätt o fint ska d va.Fast jag har aldrig nekat nån p,g,a detaljer i den regionen.
ktmjacke skrev:Enligt hur jag tolkar rubriken på den här tråden så undrar trådskaparen vad man tänder på hos det motsatta KÖNET.I mitt fall blir det ju vaginan då.
Tjaaa, ska väl va en redig bullmuff då,en redig hästmule som försiktigt nosar efter moroten. Ingen sån där tvärställd hamburgare som köttet är på väg att trilla ur.Nä slätt o fint ska d va.Fast jag har aldrig nekat nån p,g,a detaljer i den regionen.
Du är ju snuskigktmjacke skrev:Tjaaa, ska väl va en redig bullmuff då,en redig hästmule som försiktigt nosar efter moroten. Ingen sån där tvärställd hamburgare som köttet är på väg att trilla ur.
HanneZ skrev:Inga höga krav där inte....
(Svarar mest för att tråden va rolig och att den verkar ha dött)
eisbaer skrev:Varför får jag ingen kontakt då?? Mattias lovade att jag skulle få ragg![]()
General E skrev:Jag brukar tända-på håret.![]()
Mirran skrev:den var bra..
Tycker ändå att det är personligheten som är det allra viktigaste![]()
tassen skrev:Skitsnack, ett välhängt paket är det som gäller, då blir ni tjejer helt blöta i trosorna, så det så...![]()
![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |