luka
Vaddå trasigt!? Jag har inte gjort nåt!
Jobbar som drifttekniker på vattenverk och tjänar 18800:- i grundlön + OB och jour. Har en snittlön i år på 25500:- och e nöjd med det! Med tanke på att det e kommunalt!
Som ligger på vadå?sandstream skrev:Driver en nätbutik, www.hembiobutiken.se, ihop med min kollega i Göteborg och har en måndaslön som räcker.
Gillar era bildexempelsandstream skrev:Driver en nätbutik, www.hembiobutiken.se, ihop med min kollega i Göteborg och har en måndaslön som räcker.
jompa V-twin skrev:488 000 kr på året / 12 = 40066 kr på månaden - vår underbara skatt = inte mycket kvar !! (taxeringsår 2003)
myspinnen skrev:223kr per dag minus skatt haha
Du vet att du åker på att betala tebax en del efter ett till två år om man har otur va?Trottel skrev:Studerande med max studielån + tilläggslån, som man kan få om man jobbat haft inkomst ett år innan studierna = ca8500/mån (ingen skatt på det, större skulder däremot).
Köra taxi fre-lörd natt i Sthlm ger ca 1000-1500kr/natt brutto + ett par hundra i dricks. 6 pass i månaden ger ca 8k före skatt, om man orkar/kan jobba nästan varje helg. Det blir inte mkt tid att köra på då... men det kostar med dyra nöjen och dåliga vanor!
Thermal skrev:Jobbar som maskinist, snittar runt 21000 efter skatt när alla tillägg är ihopräknande. Men då ligger det ganska mycket övertid bakom också. Så blir det stopp på den blir det inte lika roliga siffror.
kjuze skrev:Jag håller på med en kul liten sak.
Som vissa av er kanske vet så är jag "ny" hojjåkare.
Detta gör att mina hojjutgifter precis börjat rulla ut så jag har en överblick hur mycket jag gjort av med hittils. Allt är uppskriver i ett dokument, pris och vad jag köpt.
Ska bli kul efter ett år hur mycket allt verkligen kostar, körkort, skinnställ, hojj,bensin försäkring..
Kiosken skrev:Tro mig det vill du inte veta...
snaijk skrev:tänkte detsamma. Sån dynga vill man inte se & får flickvännen tag på det pappret ligger man risigt till
Förvisso, det är ju "bara" pengar....
burner skrev:Säljare brukar få ut mycket, har en polare som säljer försäkringar och ligger på
ca 74000kr-95000kr i månaden.
Ganska så bra då han ej har någon Universitets/Högskole bakgrund
För den lönen så skulle jag nog inte bry mig om jobbet är tråkigt eller ej.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|