Vad tjänar svenne svensson?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Hittade du bara på den siffran eller?

Statsskulden är för närvarande 1'113'500'000'000 och minskar för närvarande.

Wiki
Statsskuldens utveckling (miljarder dollar) och som procent av BNP [redigera]2001 5 769,9 (57,4 %)
2002 6 198,4 (59,7 %)
2003 6 760,0 (62,5 %)
2004 7 354,7 (64,0 %)
2005 7 905,3 (64,6 %)
2006 8 451,4 (64,9 %)
2007 8 950,7 (65,5 %)
2008 9 985,8 (70,2 %)
2009 (uppskattat) 12 867,5 (90,4 %)
Skulden förväntas ligga på omkring 100 procent av BNP år 2010 och därefter ligga på den nivån. År 2015 förväntas skulden ligga på omkring 20 000 miljarder dollar (20 biljoner dollar). Uppskattningen baseras på en BNP-tillväxt (efter inflation) på 2,6-4,6 procent årligen. Obama har kritiserats för att inte ha någon plan för att hantera den växande skuldbördan.

Edit:
Hur fan kan den minska om den är större än någonsin? :va

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
ska på arbetsintervju, via proffice, jobbet är Kundtjänst.

vad ska jag säga när löneanspråk kommer upp...:gnissla:va:näsblod
är 24år, med erfarenhet..
helt-tid, och tillsvidare är anställningen.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
ska på arbetsintervju, via proffice, jobbet är Kundtjänst.

vad ska jag säga när löneanspråk kommer upp...:gnissla:va:näsblod
är 24år, med erfarenhet..
helt-tid, och tillsvidare är anställningen.

Du kanske kan ringa facket, som väl har ganska bra koll på lönestatistiken, så att du får ett hum om vad som är rimligt att önska?

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Kundtjänst-vadå?

hon gjorde en snabb intervju via tele, och vill träffas nästa vecka.

det lustiga är att hon sa ej i telefonen var det var någonstans, endast att det är ett kundtjänst jobb, det var väldigt mycket hush hush, enligt henne.. :va

hon skulle berätta mer då vi ska träffas.. :gnissla

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
--VTR--

det lustiga är att hon sa ej i telefonen var det var någonstans, endast att det är ett kundtjänst jobb, det var väldigt mycket hush hush, enligt henne.. :va

Du ska sälja telefonsex.

:gnissla

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

Proffice, bemaning? Kan vara så att de är försiktiga med att avslöja detaljer om deras uppdragsgivare innan de har träffat/skrivit avtal med dig.

Last edited:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n

Det är då du får flygbiljetten till indien för att jobba på Telias kundtjänst för 4 kr timmen:D

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Påminner mig om när jag ringde på ett jobb när jag var ung, inte gammal som nu. Det var också hemligt men det var enligt uppgift "mycket bra" jobb. :rolleyes:

Kirbys gissar jag på. Något sådant lurendrejeri är det, I can smell lurifaxes.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Påminner mig om när jag ringde på ett jobb när jag var ung, inte gammal som nu. Det var också hemligt men det var enligt uppgift "mycket bra" jobb. :rolleyes:

Kirbys gissar jag på. Något sådant lurendrejeri är det, I can smell lurifaxes.

Ja Kirbys kundtjänst vill man ju jobba på, det är väl den och ett vintervikariat på något tågbolag man är sugen på.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ja Kirbys kundtjänst vill man ju jobba på, det är väl den och ett vintervikariat på något tågbolag man är sugen på.

Men deras "fältsälj" var lockande, han som intervjuade mig skulle inte jobba kvar så länge för han skulle köpa en egen "Söderhavsö". :rofl
Jag minns att jag redan som 20-åring var klok nog att under resten av intervjun fundera på om han skulle ha med sin krockskadade Ford Scorpio dit.

Det kommer förresten en dokumentär vilken dag som helst om Tele2-säljarna i köpcentrumen, lär vara minnesvärd. :fakta

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Men deras "fältsälj" var lockande, han som intervjuade mig skulle inte jobba kvar så länge för han skulle köpa en egen "Söderhavsö". :rofl
Jag minns att jag redan som 20-åring var klok nog att under resten av intervjun fundera på om han skulle ha med sin krockskadade Ford Scorpio dit.

Det kommer förresten en dokumentär vilken dag som helst om Tele2-säljarna i köpcentrumen, lär vara minnesvärd. :fakta

Här i stan hade faktiskt Kirby en butik/showroom, polaren min var där och monterade upp en massa eluttag, för alla masiner skulle ju stå ständigt anslutna och lysa med lampan i munstycket :D

När han var färdig frågade han som vanligt "ska jag städa efter mig eller gör ni det själva?" (alla vill inte betala en elektrikers timdebitering för städningen) varpå dom svarade "Klart som fan att du ska städa efter dig, men du får använda våra dammsugare"

Efter att ha gnuggat ner betongdammet i den mörka heltäckningsmattan med deras lyxmodell gick han ut i bilen och hämtade sin gröna runda elektrolux (den som ser ut som bakverket dammsugare), ljudet från den kan väcka dom döda, men betongdamm det har den sugit förr...

Tyvärr blev den städningen en ny påbörjad timme bara för det :D

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...