Motarrrd skrev:Varför inte bara låna en GPS av någon och tejpa fast den med silvertejp nånstans?
Xren går inge tyngre än en husa genom luften! En helt oröd xr650 går lika fort som en bergare (toppfart) Har piskat min husabergare med storförgasare och Bredhängselavgssyem. Men inte vart det någon toppfart högst 180. därimot så gick xr650 fortare o bättre ax med samma trimmning! Kör med sigma 800 cyckel-d.Supermoto skrev:Glöm inte att en XR är stor som en buss...
Jag tror naturligtvis inte heller på allvar att hojen skulle toppat 223 men samtidigt verkar det väldigt svårt (man tvingas ju medvetet skriva felaktig mjukvara) att få en digimätare att gå massor fel. Skulle vara om de medvetet är gjorda att inte visa rätt upp till mer än typ 200. Kanske skulle låna en "cykeldator" som är specad till 300 och kolla skillnaden.
"som gått efter golvdraget"???
Är det jag som är trög nu eller fattar alla andra???
Om jag e korkad så måste du väl vara ännu mer korkad som läser dem????Vroom skrev:MINGVES!
Du måste nog vara den dummaste människan som suttit både på en hoj och bakom ett tangentbord :kocko :kocko :kocko
Snälla gör oss alla en tjänst och sluta posta inlägg här på sporthoj för dom e så korkade att jag nästan börjar gråta
Men lägg av, alla är nybörjare nån gång och alla ser saker på olika sätt. Klarar du inte av det så är det du som har problem.Vroom skrev:MINGVES!
Du måste nog vara den dummaste människan som suttit både på en hoj och bakom ett tangentbord :kocko :kocko :kocko
Snälla gör oss alla en tjänst och sluta posta inlägg här på sporthoj för dom e så korkade att jag nästan börjar gråta
Moget inläggVroom skrev:MINGVES!
Vroom skrev:MINGVES!
Mingves skrev:Så jag fattar inte varför jag inte köpte en 660 förra våren Då hade jag ju inte sålt den och gått 5000kr i förlust.
//Mats
Alltså jag sålde min Triumph speed four som jag hade förra våren. Jag borde köpt en 660 redan då så hade jag besparat mig en förlust på 5000kr som jag fick när den såldes....skoteridioten skrev:Vadå sålt den.. ?
Motarrrd skrev:Fortsätt att skriva såna inlägg Mingves, det finns nog fler här som känner igen sej men inte vågar skriva. Du är inte kass, bara lite försiktig
Det där med bakhjulsåkat sitter mest i huvudet, det mesta går att få upp på bakan. Jag har kompisar som aldrig får upp nåt på bakhjulet av rädsla för att slå över medans dom flyger upp för mej ofrivilligt verkar det som, det är några grejor man gör utan att tänka på det, tajming!
Vågar tyvärr inte åka så långt så jag får nog joina Mingves fan club
Vroom skrev:MINGVES!
SM 570 RR skrev:Hade en moppe som toppade 48 en gång
Grrrrrrr, passare annars smälleret-rex skrev:Som alltid en smula underhållande när det kommer trådar från mingves.
Tyvärr har han ju punkterat en gammal sanning i MC-kretsar;
Rakt fram kan alla gasa!
flipm0de skrev:vågar man inte dra mer än halvgas på en 110 väg så borde man nog inte hålla på o wheela
mingves: du har tydligen den smarta hjärncellen kvar som vi andra inte har... eller så e du en
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|