Vad tycker du om tjejer som kör hoj?

Vad tycker du om tjejer som kör?


  • Antal röstningar
    0

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
anja skrev:
bäh, vilken löjlig poll.

att nån är tjej syns ju bara om man stannar, och om man stannar i annat syfte än att tanka är man posör.

Varför skriver du i en poll som du tycker är löjlig då? Har du inte roligare saker att pyssla med ? ;)

Om du inte såg det tidigare, så var det mest på skoj (för att tvinga killarna att svara bra!) ;)

Å du menar att du aldrig stannar för att göra nåt annat än att tanka? hmmm....
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Chrille skrev:
Jag tycker pollen var j-t intressant eftersom Lokkes (och mitt resonemang) ger det hela en ny dimension.

Jag är helt övertygad om att om man gjorde en olycks-statistik över svåra mc-olyckor där könet på föraren framgick så hade det visat att tjejer kör bättre än killar.

...

:bow :D :tummenupp :rock
 

Seizure Later

Directors cut...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås, Nitta
Hoj
ingen just nu
Dom fleste MC-burna tjejer jag känner (inte alla dock) kör bättre än killarna. Inte lika snabba alltid, men bättre.
Att vara snabb på gatan handlar bara om att vara dödsföraktande eller at ha tur.
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Seizure Later skrev:
Dom fleste MC-burna tjejer jag känner (inte alla dock) kör bättre än killarna. Inte lika snabba alltid, men bättre.
Att vara snabb på gatan handlar bara om att vara dödsföraktande eller at ha tur.

Jag har alltid tur!
 

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oslo/Karlstad
Hoj
KTM Duke - 01
Re: Re: Re: Vad tycker du om tjejer som kör hoj?

anja skrev:
varför skulle vi?
*fnyser*

Om du besökte mig så skulle du förstå :tummenupp Accepterar du att jag kör båge och ibland slår på partaj med polarna, så har du en kanon kille :fakta Om inte så "make like a banana and split"
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Re: Re: Re: Re: Vad tycker du om tjejer som kör hoj?

Pappsen skrev:
Om du besökte mig så skulle du förstå :tummenupp Accepterar du att jag kör båge och ibland slår på partaj med polarna, så har du en kanon kille :fakta Om inte så "make like a banana and split"

wow.
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
gulsvartkawwa skrev:
Tjejer kan inte spela flipper.....

Gammal sanning. Vad det har med det här o göra vete fan.



Men lägg ägg va....jag är tjej och jag har ju spelat i Flipper SM...ska vi ta en omgång eller. Plus att jag kör sporthoj.

Tjejer på hoj är lika coolt som killar. Fast vi är färre. Man måste inte som tjej vara blond (trots att jag är det) och svartmålad för vara cool/tuff.

En tjej på sporthoj med riktig utrustning tycker jag är tufft. Lika så en kille som kan utföra stunt i full skyddsutrustning jämfört mot en grabb som stuntar i jeans och jacka. Vilket är svårast att stunta i och blir då genast coolast...jo, stället tycker jag.
 

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös :-(
Liwa1 skrev:
Men lägg ägg va....jag är tjej och jag har ju spelat i Flipper SM...ska vi ta en omgång eller. Plus att jag kör sporthoj.
Dam-SM räknas ju inte riktigt i flippersammanhang. Dessutom ska man ju kunna hantera en multikula samtidigt som man har en dubbel special i vänsternäven och en stor cola fastklämd mellan bena.
Tjejer = Sporthoj JA, Flipper NEJ.
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Liwa1 skrev:
Men lägg ägg va....jag är tjej och jag har ju spelat i Flipper SM...ska vi ta en omgång eller. Plus att jag kör sporthoj.

Tjejer på hoj är lika coolt som killar. Fast vi är färre. Man måste inte som tjej vara blond (trots att jag är det) och svartmålad för vara cool/tuff.

En tjej på sporthoj med riktig utrustning tycker jag är tufft. Lika så en kille som kan utföra stunt i full skyddsutrustning jämfört mot en grabb som stuntar i jeans och jacka. Vilket är svårast att stunta i och blir då genast coolast...jo, stället tycker jag.

Håller med dig totalt!! :rock
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
gulsvartkawwa skrev:
Dam-SM räknas ju inte riktigt i flippersammanhang. Dessutom ska man ju kunna hantera en multikula samtidigt som man har en dubbel special i vänsternäven och en stor cola fastklämd mellan bena.
Tjejer = Sporthoj JA, Flipper NEJ.


Lägg dubbla ägg eller dina P...kulor, för det var fan inte något Dam SM i Flipper, det var blandad kompott.


:p
 

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
John Holmes skrev:
Kvinnor har inget på hojar att göra, inte ens på bönpallen (om man nu har någon).
Lika lite som vi män har vid spisen att göra. :D

Hm, om det vore fler tjejer här nu skulle du vara död. :crash :bow
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Originally posted by John Holmes
Kvinnor har inget på hojar att göra, inte ens på bönpallen (om man nu har någon).
Lika lite som vi män har vid spisen att göra.


John skrev:
Hm, om det vore fler tjejer här nu skulle du vara död. :crash :bow


Nä, hur kan man döda någon som inte existerar????
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Liwa1 skrev:
Lägg dubbla ägg eller dina P...kulor, för det var fan inte något Dam SM i Flipper, det var blandad kompott.


:p

:eek: verkar som gulsvart tagit sig vatten över huvet. :D

Börjar snart dra ihop sig till en flipper-duell, bevittnat av en oberoende sporthoj-jury!:rock
 
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
utan motor, med vanliga trampor anno 1994
Jag har bara en önskan! Att jag hittar en hoj som jag når ner på. Vilket fånigt problem jag har. :rodnar Det är knappt jag når backen med tåspetsarna ju. :(

Annars finns det inget roligare att träffa andra tjejer som också kör.
 

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lessebo Kommun
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Det finns ärligt talat inget vackrare, snyggare, sexigare, finare, härligare än en go tjej i ett tight raceställ, gärna uppknäppt lite lagom... fast inte för avslöjande :tummenupp :tummenupp :tummenupp






edit: Om dom kör eller inte skiter jag i, bara dom har stället på sig... :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top