Vad tycker du om tjejer som kör hoj?

Vad tycker du om tjejer som kör?

• Antal röstningar
    0

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Emmi skrev:
Jag älskar tjejer på hoj, finns inget sexigare än en brud som drar av sej hjälmen och är blond och svartsminkad och kan köra skiten ut vilken kille som helst... *drooling* Det är bättre än killar på hoj tillochmed... :tummenupp

Hmm... Emmi.... måste man vara blond... elller gills det om det blonda har inslag av rött.... ;) ;) annars så stämmer det... :hej

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Ok Jin Chun skrev:
Jag har bara en önskan! Att jag hittar en hoj som jag når ner på. Vilket fånigt problem jag har. :rodnar Det är knappt jag når backen med tåspetsarna ju. :(

Äh.... det är en teknikfråga...jag når inte heller ner ordentligt... men det är ju bara när man står still som det är lite knöligt... sen blir man ett med hojen...

Seså... köp dig en nu... du lär dig... man får tänka sig för lite mer när man stannar bara... :rolleyes: :)

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Bara jobbigt med tjejer i skinnställ - jag har så jäkla svårt att koncentrera mig på körningen och sedan hålla fingrarna i styr när det är dags för en glasspaus... <djup suck> ;)

Har för mycket hormoner gissar jag :D

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Det är bara positivt med fler tjejer som kör hoj. Och vad gäller om dom kör bättre eller sämre, så beror det nog på personen själv, inte vilket kön hon eller han har. Möjligen kan avsaknaden av testosteron göra att tjejer inte kör lika idiotiskt som en del unga män bevisligen gör. I så fall är det också ett plus.

/Micke

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
tjejer på mc är en trafikfara man vrider ju nacken ur led å kör i diket bara för man tittar på dom

MER TJERJER PÅ MC TACK

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Emmi skrev:
Jag älskar tjejer på hoj, finns inget sexigare än en brud som drar av sej hjälmen och är blond och kan köra skiten ut vilken kille som helst...

Yyyyyyyyyyyyyyyyyyl! Så ÄR det (för det mesta)

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
utan motor, med vanliga trampor anno 1994
Madhonda skrev:
Äh.... det är en teknikfråga...jag når inte heller ner ordentligt... men det är ju bara när man står still som det är lite knöligt... sen blir man ett med hojen...

Seså... köp dig en nu... du lär dig... man får tänka sig för lite mer när man stannar bara... :rolleyes: :)

Vi får se om jag inte har en som jag kan prova på till helgen. Håll tummarna för mig så att det blir fint väder så pojken kan köra upp den från Halmstad. :)

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Penelope
Det är ju lite smått tråkigt för oss singlar att tjejerna här e upptagna...men ni tjejer kanske har systrar eller kompisar som ni skulle kunna bjuda in i forumet så kan vi ju fixa en parklubb istället det klingar ju lite bättre! vi e ju trots allt nästan normala o trevliga grabbar! :öl :crash

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Bikerbitch skrev:
Är dunderkåt en folksjukdom såhär på vårkanten?

Om du faktiktiskt lyckats undgå det så är dunderkåt en kronisk sjukdom hos 95% av den manliga befolkningen...... Men det kan hända att den %-en ökar till 99,9 såhär på vårkanten.... :p

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Xraptor skrev:
Det är ju lite smått tråkigt för oss singlar att tjejerna här e upptagna...men ni tjejer kanske har systrar eller kompisar som ni skulle kunna bjuda in i forumet så kan vi ju fixa en parklubb istället det klingar ju lite bättre! vi e ju trots allt nästan normala o trevliga grabbar! :öl :crash

Tror du inte töserna blir lite nervösa när dom ser vad som står under alla dina posts..?

Även om vi killar påstår att hon och den är si och så, hon har för stor/liten rumpa osv.. tänk själva på hur vi ser ut.. Fan de flesta snubbar ser ju rätt kassa ut, jämfört med de flesta tjejer, som faktiskt ser bra ut.

Fast en sak har jag alltid undrat över... nästan ALLA killar är singel, nästan INGA tjejer är det, hur går det ihop matematiskt???

/Felix, som gillar tjejer som kör hoj.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Lokke skrev:
Om du faktiktiskt lyckats undgå det så är dunderkåt en kronisk sjukdom hos 95% av den manliga befolkningen...... Men det kan hända att den %-en ökar till 99,9 såhär på vårkanten.... :p

Hur är det med den kvinnliga befolkningen då?
Jag är inte mycket bättre än den manliga :rolleyes:

Ang singellivet. Ni kommer ju gräma er över att ni skaffat tjej sen när hon vägrar åka båge o hatar allt med bågelivet ;)
Jag har en del tjejkompisar. Tänkte försöka ragga med några på sporthojs festen..! oavsett om det blir "tömma o glömma" så blir det ju iaf fler brudar.. Bra förslag?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Felix skrev:

Fast en sak har jag alltid undrat över... nästan ALLA killar är singel, nästan INGA tjejer är det, hur går det ihop matematiskt???

/Felix, som gillar tjejer som kör hoj.

Dom snygga killarna har redan tagit dom snygga brudarna ;)

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Hur är det med den kvinnliga befolkningen då?
Jag är inte mycket bättre än den manliga :rolleyes:

Det är bara det att skulle den kvinnliga befolkningen va lika, så behöver man inte va nån större matematiker att lista ut att det inte skulle bli mycket jobb gjort....

95% manligt + 95% kvinnligt = 5% av befolkningen som arbetar, resten....ehem...underhåller varandra.

....för att inte tala om våren... :skrämd

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Lokke skrev:
Det är bara det att skulle den kvinnliga befolkningen va lika, så behöver man inte va nån större matematiker att lista ut att det inte skulle bli mycket jobb gjort....

95% manligt + 95% kvinnligt = 5% av befolkningen som arbetar, resten....ehem...underhåller varandra.

....för att inte tala om våren... :skrämd

Jag tycker våren minsann är en härligt tid.
Jag arbetar ju nästan aldrig. Går bara i skolan så jag har all tid över till att underhålla o att bli underhållen :tummenupp
// Dunderkåt

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Felix skrev:
Tur att man är ihop men en snygg tjej, då är man kanske lite småsnygg själv?

Inte nödvändigtvis, det kan också va ett tecken på dålig smak av nåndera part...... ;)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln