Vad tycker du om tjejer som kör hoj?

Vad tycker du om tjejer som kör?


  • Antal röstningar
    0

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
maverick_750rr skrev:

Felix: Man bör inte vara tillsammans med tjejen om man anser att hon ska skaffa sig större pectoralis major.

750RR

Eller mindre labia major (såg det på TV3 för 2 månader sedan....)
Håller med dig helt i övrigt!
/F
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Liwa1 skrev:
Men lägg ägg va....jag är tjej och jag har ju spelat i Flipper SM...ska vi ta en omgång eller. Plus att jag kör sporthoj.

Tjejer på hoj är lika coolt som killar. Fast vi är färre. Man måste inte som tjej vara blond (trots att jag är det) och svartmålad för vara cool/tuff.

En tjej på sporthoj med riktig utrustning tycker jag är tufft. Lika så en kille som kan utföra stunt i full skyddsutrustning jämfört mot en grabb som stuntar i jeans och jacka. Vilket är svårast att stunta i och blir då genast coolast...jo, stället tycker jag.

Dessutom är jeans och jacka så fult så man bara vill :zpy
 
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
utan motor, med vanliga trampor anno 1994
Gaffa-mannen skrev:
Var du med på Ericssons banåkning på Gelleråsen förra året? Ok Jin Chun låter lite asiatiskt, och det var med en kort tjej som jag tror kom från Stockholm- eller Gävle-trakten.

I alla fall, den tjejen körde mycket snabbare än mig, och jag blev ännu mer imponerad när hon åkte med på bönpallen med en instruktör. Och han höll inte igen på gasen... Då blev jag riktigt imponerad. Jag hade aldrig vågat. :tummenupp :bow

Nä, nu var det ju inte jag som var på Gelleråsen förra sommaren. Skit också. Det hade inte varit fel. Jag håller på att lära mig köra, så jag har en bit kvar kan man säga, men jag kämpar på.
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Jag älskar tjejer på hoj, finns inget sexigare än en brud som drar av sej hjälmen och är blond och svartsminkad och kan köra skiten ut vilken kille som helst... *drooling* Det är bättre än killar på hoj tillochmed... :tummenupp

Hur kunde en sån här tråd på SH bara glömmas bort? :va

Och för att hålla mig till ämnet, svara på pollen och samtidigt göra årets trådlyft: Jag beundrar tjejer som kör hoj. Min fru är en av dom :D :Bugar
 

sportbike

Guest
Jag gillar också tjejer som svankar runt på sina ER6:eek:r och blir arga när man inte väntar :)
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Jo jag bara älskar tjejjer som på sin ducatimonster gnäller över att man är en spårtjuv fast hon uppenbarligen inte platsar i snabba gruppen envist hänger sig kvar och vinglar över hela banan för att ingen ska kunna köra om.. Skämt osido det finns riktigt coola tjejjer på hoj och det finns riktiga sopprötter precis som på den manliga sidan... !
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Satt och läste och funderade på mitt svar när jag såg att postningen är från 2003 och flera av dessa som då skrev idag kanske lagt av med hojkörning eller som medlemmar på SH.Men skit samma ...

Tjejer på mc är ju ... roligt.Frågan i sig själv är ju ganska egendomlig när man återigen i dessa sammanhang pekar ut en könsgrupp som något annorlunda på hoj.Om det är en yngre man / kvinna eller gammal farbror eller en sjuttioårig tant på en mattsvart Harley spelar väl inte den minsta roll när de delar ett gemensamt intresse för ett färdmedel som just mc.Vad jag då har betydligt svårare för i dessa sammanhang är de som påstår sig vara mc intresserade med en hoj i garaget som de aldrig kört en meter med.Dessa mc individer har alltid fascinerat mig på ett kryptiskt sätt.Gjordes ju någon undersökning för en tid sedan av en mc tidning om vilka mc som folk färdades på i förhållande till sina yrken.En kvinna som var något i stil med försäljningschef hade minsann en riktig race Ducati men hade aldrig kört en meter med den på många år när hon tyckte bilen var bekvämare.Det är väl för f_n inga mc människor oavsett om de är kvinna eller man.
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Jag förstår inte frågan. Det finns människor som gillar att köra hoj och det rockar alltid punGt.:yoparty
 

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
Bandit -09
Tjejer är ytterst lämpade i läderklädsel. Så skinnställ är perfa! ;)
 

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Min framtida fru/tjej kommer vara en hojtjej... Inget annat är acceptabelt!!! :krama
 

GasRasare

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2010
Ort
Norr om Uppsala
Hoj
GSXR 1100 -86
Läääder!:tummenupp
Vet att tråden är gammal men den osar bekräftelsebehov något enormt.:tuttar
Vrider alltid nacken ur led när jag ser cheyor i ställ.
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
vad är det här för mupptråd?

två saker med tjejer, vad gäller att kopplas ihop med hojar:

1. sh-tjejer ser ut som killar.

2. tjejer kör inte hoj, de har hoj.

stäng tråden nu och gå tillbaka till grytan.
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
vad är det här för mupptråd?................
stäng tråden nu och gå tillbaka till grytan.

Håller faktiskt med, om det inte varit för att det var en tjej som skapade tråden hade den nog stängts ned.... lite onödig kan tyckas.

Ju fler tjejer som kör hoj desto bättre. På alla sätt.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top