maverick_750rr skrev:
Felix: Man bör inte vara tillsammans med tjejen om man anser att hon ska skaffa sig större pectoralis major.
750RR
Eller mindre labia major (såg det på TV3 för 2 månader sedan....)
Håller med dig helt i övrigt!
/F
maverick_750rr skrev:
Felix: Man bör inte vara tillsammans med tjejen om man anser att hon ska skaffa sig större pectoralis major.
750RR
Liwa1 skrev:Men lägg ägg va....jag är tjej och jag har ju spelat i Flipper SM...ska vi ta en omgång eller. Plus att jag kör sporthoj.
Tjejer på hoj är lika coolt som killar. Fast vi är färre. Man måste inte som tjej vara blond (trots att jag är det) och svartmålad för vara cool/tuff.
En tjej på sporthoj med riktig utrustning tycker jag är tufft. Lika så en kille som kan utföra stunt i full skyddsutrustning jämfört mot en grabb som stuntar i jeans och jacka. Vilket är svårast att stunta i och blir då genast coolast...jo, stället tycker jag.
Gaffa-mannen skrev:Var du med på Ericssons banåkning på Gelleråsen förra året? Ok Jin Chun låter lite asiatiskt, och det var med en kort tjej som jag tror kom från Stockholm- eller Gävle-trakten.
I alla fall, den tjejen körde mycket snabbare än mig, och jag blev ännu mer imponerad när hon åkte med på bönpallen med en instruktör. Och han höll inte igen på gasen... Då blev jag riktigt imponerad. Jag hade aldrig vågat.
Jag älskar tjejer på hoj, finns inget sexigare än en brud som drar av sej hjälmen och är blond och svartsminkad och kan köra skiten ut vilken kille som helst... *drooling* Det är bättre än killar på hoj tillochmed...
Jag gillar också tjejer som svankar runt på sina ER6r och blir arga när man inte väntar
HUGA!
Tjejer som svankar på hojar är det värsta jag vet. Ser inte klokt ut.
Jag har alltid gillat tjejer. Det måste vara något genetiskt.
vad är det här för mupptråd?................
stäng tråden nu och gå tillbaka till grytan.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|