Vad tycker du om tjejer som kör hoj?

Vad tycker du om tjejer som kör?

• Antal röstningar
    0

on/offroad

Bannad
Gick med
20 Jul 2008
Hoj
GIXER 1000
Ja - vad förväntar du dig för svar egentligen ?

Då jag bedömer människor som individer & efter deras personliga egenskaper & inte generaliserar i kön är frågan ointressant.

Str3 R

Guest

Tycker inte jag men jag är förstås tjej… Muahaaahahaaa! :)

Om man som tjej kan meka lite själv tycker jag att det är en fördel. Jag vill ju inte vara till belastning för min gubbe och be om hjälp hela tiden så fort det är nåt. Jag enkelmekar själv (bytte bromsar + bromsvätskor i somras på en hoj, rengjorde tanken och bränslesystemet på den andra hojen bl a) men rena motorrenoveringar låter jag hellre proffsen sköta om för riktigt så duktig är jag inte och har heller inget brinnande intresse av just motorrenoveringar. :)

sportbike

Guest
Seriöst då, Jag gillar tjejer som kör hoj därför att:
Dom sitter inte på fiket och skrävlar om hur fort dom kör.
Dom blir (nästan) aldrig arga för att dom blir frånåkta av killar, oftast ler dom bara och så föll den manliga uppvisningen pladask.

Dom vågar fråga hur man gör och vad dom gör för fel ibland, det gör inte en kille, han kan allt, punGt.
Jag har sett tjejer som åker förbi killar så det visslar om det, sen när man stannar och fikar säger dom bara: -Vad mysigt det var här.

Dessutom är dom mjuka och luktar gott, men inte faan förstår jag mig på dom :död

Str3 R

Guest
Seriöst då, Jag gillar tjejer som kör hoj därför att:
Dom sitter inte på fiket och skrävlar om hur fort dom kör.
Dom blir (nästan) aldrig arga för att dom blir frånåkta av killar, oftast ler dom bara och så föll den manliga uppvisningen pladask.

Dom vågar fråga hur man gör och vad dom gör för fel ibland, det gör inte en kille, han kan allt, punGt.
Jag har sett tjejer som åker förbi killar så det visslar om det, sen när man stannar och fikar säger dom bara: -Vad mysigt det var här.

Dessutom är dom mjuka och luktar gott, men inte faan förstår jag mig på dom :död

Ha ha, du har ju kommit på det! Precis så där är det ju. :)

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR

Oj då, här gäller det att hålla tungan rätt i mun;

Ju fler hojåkare vi blir i det här landet, desto bättre för hojsverige. Så alla tjejer som börjar åka hoj är positivt.
Sen är det jäkligt tråkigt på alla banåkningar och kurser, ja allt som har med hojar att göra - det är ju bara massa killar. Klart vi vill har mer tjejer! Och inte bara för utsiktens skull nu, utan vi killar behöver lite mothugg där vi står o tror vi e bäst på allt.
Hyfsat seriöst svar, eller hur Bettskena? :tummenupp

(Kommer jag ur det inlägget helskinnat måste det vara världsrekord....)

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Oj då, här gäller det att hålla tungan rätt i mun;

Ju fler hojåkare vi blir i det här landet, desto bättre för hojsverige. Så alla tjejer som börjar åka hoj är positivt.
Sen är det jäkligt tråkigt på alla banåkningar och kurser, ja allt som har med hojar att göra - det är ju bara massa killar. Klart vi vill har mer tjejer! Och inte bara för utsiktens skull nu, utan vi killar behöver lite mothugg där vi står o tror vi e bäst på allt.
Hyfsat seriöst svar, eller hur Bettskena? :tummenupp

(Kommer jag ur det inlägget helskinnat måste det vara världsrekord....)

vi vänder på steken; du läste mitt inlägg men förstod du det?

peter panflöjt, säg som det är, istället för att trivas i din velourdress - du vill ha tjejen vid grytan. seså.

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
vi vänder på steken; du läste mitt inlägg men förstod du det?

peter panflöjt, säg som det är, istället för att trivas i din velourdress - du vill ha tjejen vid grytan. seså.

Kommer aldrig erkänna som det är just nu. Är snuvig. Jävligt sjuk alltså. Och tjejen tycker lite synd om mig just nu. Skriver jag att tjejer ska stå vid grytan är jag körd. Jag kommer få dö i min ensamhet. Dö snuvig - har du gjort det någon gång?

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Skulle bara kolla allmäna uppfattningen om tjejer som kör! :D ;)

Tackar hjärtligt för denna eminenta tråd, fi faen att frågan så äntligen dryftades men framförallt av en tjej med sådan fräckhet. Har väntat länge men så kliver wheeliegirl in och laddar för fullt, kan inte bli bättre.

God Jul igen då.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...