Vad tycker du om tjejer som kör hoj?

Vad tycker du om tjejer som kör?


  • Antal röstningar
    0

snorky_81

z1000
Gick med
28 Jul 2010
Ort
stockholm, söder om söder
Hoj
Suzuki Bandit 1200s -05
Söta flickor som kör hoj är fantastiskt...
Finns få saker i livet som slår en sådan kombination, mycket vill ha mer.
Dock verkar det sig så illa att antingen är de redan stulna, lesbiska eller kräsna (vilket de har rätt till, de e ju sällsynta)

De finns ingen dejtingsajt för hojåkare..... denna är nog iof en bitvis drivande sådann :)
 

on/offroad

Bannad
Gick med
20 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
GIXER 1000
Att dom är snäppet manligare än männen här.

Då jag utgår ifrån att du med "männen här" menar även dig själv, kan jag bara hålla med, läderflator är mer macho/manligare på sina HD´s än den ordinarie skinnställsklädde sporthojs killen. Tveklöst, tack för den djupa insikt du bidragit med.
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Söta flickor som kör hoj är fantastiskt...
Finns få saker i livet som slår en sådan kombination, mycket vill ha mer.
Dock verkar det sig så illa att antingen är de redan stulna, lesbiska eller kräsna (vilket de har rätt till, de e ju sällsynta)

De finns ingen dejtingsajt för hojåkare..... denna är nog iof en bitvis drivande sådann :)

exakt, sedan kan man ju ta frågeställningen ett steg längre än wheeliegirl; Hur många tjejer, flickvänner, fruar sambos som kör hoj, har Killar som kör hoj?? Det är jag rätt nyfiken på!
 
Last edited:

Jojo77

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 800
Jag är tjej,ser bra ut,är inte lesbisk och jag kör hoj. Finns ju inget hetare än en man som är grym på hoj. Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj...
 

Linda A

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2010
Ort
Trollhättan
Hoj
Honda CBR1000rr
Jag är tjej,ser bra ut,är inte lesbisk och jag kör hoj. Finns ju inget hetare än en man som är grym på hoj. Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj...

Håller med!

Och om det vore så att alla sh-tjejer är manliga så tycker jag synd som de männen som ser ut som jag :lol
 
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
lustig tråd ....

Personligen struntar jag i om det är en tjej eller kille, ful eller snygg, flata eller bög etc...

Har vi ett gemensamt intresse (MC), så räcker det.
 

Torpalasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
Stiga Park
Tycker det är bra med tjejer som kör hoj, men vad är det med alla jäkla bilder i avatarer mm där man står med nån jävla fiskmun? Intellektet höjs ju inte direkt.....


vips så ändrades en bild 2 inlägg upp..... Du tar ju udden av mitt inlägg ;)
 
Last edited:

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Eeehhhh................ kalla mig konstig eller så men hoj eller inte.............. spelar liksom ingen roll :gnissla
 

swlabr

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
1984, Suzuki GSX400FWS; 1996 Honda CBR900RR Fireblade
La en röst, såg sen att tråden är från '03...

Iaf, tjej/kvinna på hoj/moppe/va-faen-för-tvåhjuling-som-helst gör mig varm! Jag tror det är känslan av "ah..kvinna som också tar köra-fordon ett steg längre än trökig bil, snyggt.."

go'jul
 

sportbike

Guest
Tycker det är bra med tjejer som kör hoj, men vad är det med alla jäkla bilder i avatarer mm där man står med nån jävla fiskmun?

Fiskmun eller anknäbb är en normal utveckling av den kvinnliga motorcyklisten, förhindrar imma på visiret i dåligt väder och ger ett inbjudande intryck på caféet.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag är tjej,ser bra ut,är inte lesbisk och jag kör hoj. Finns ju inget hetare än en man som är grym på hoj. Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj...

??
Så det första du frågar killen är varför stöter du på mig?

O han svarar gör att du åker hoj?

Nä, så kan det väl ändå inte gå till? Eller?...
 

Hoppe

Nu +9 hk
Gick med
5 Jul 2008
Ort
Luleå
Hoj
BMW K1200S, Tricolor
"Det är inte svårt att göra om sig till man. Det är bara att bredda käften och använda ena hjärnhalvan" :tungan
 
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Jag är tjej,ser bra ut,är inte lesbisk och jag kör hoj. Finns ju inget hetare än en man som är grym på hoj. Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj...

Jag känner igen problemet.
Ganska jobbigt när tjejer stöter på en hela tiden, när man bara vill köra hoj ...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top