Vad tycker du om tjejer som kör hoj?

Vad tycker du om tjejer som kör?


  • Antal röstningar
    0

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
till alla er som har tjejer som kör hoj, hur funkar det, min fru har inte hoj och det e bra för när det vankas mc körning behöver vi inte bråka om vem som ska va hemma med ungen :tungan

kan bara säga att funkar skitbra, det handlar om inställning, vi kör hoj både jag o min sambo och ska det åkas nåt så är det ju bara ta nån släkting eller god vän som kan passa barnet.

Kan ju tillägga att pojken bläddrar mer i hojtidningar än jag själv så intresset har han nog ärvt:)
 
Gick med
29 Sep 2007
Ort
Åkersberga
Hoj
NC30
Blir det bara grabbar skall det mätas balle (även om ingen skulle erkänna det).

:)

:hihi

Innan körningen låter konversationerna så här:

Förare 1
- Nu jävlar ska det bombas utav ba helVetE här asså!

Förare 2
- Haha, lett att de ska bombas!

Vad dom samtidigt egentligen tänker, men inte säger:

Förare 1
- Nu jävlar ska det mätas baLlE här asså!

Förare 2
- Ska fan visa att ja lett haren största ballen här asså!
 

Sparrow

Retard MC
Gick med
4 May 2011
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZX6R -99
+1 på den.

Satt i bilen i påväg genom tingstadstunneln en morogn i Göterborg.

Bredvid mig kom en flicka i tighta jeans, högklackat och skinnjacka,
På en helsvart Ninja.

Jupps, jag höll både på att köra fel och köra in i bilen framför :lol

Tjöra hoj i högklackat?!?!???! Suicide mission. Eller jag kanske bara är för dålig. :crash
 

MartinP

Sporthojsnörd
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
Suzuki GSF 1200
Jag är tjej,ser bra ut,är inte lesbisk och jag kör hoj. Finns ju inget hetare än en man som är grym på hoj. Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj...

Dubbelmoralen visar sitt fula tryne. Du tycker det är hett med män som kör hoj, men om de tycker du är het för att du kör hoj så är de ena jävla äcklel. Logiskt värre :)
 

Pussycat

Försök att tämja mig...
Gick med
11 Dec 2009
Ort
Tyresö
Hoj
07, Yamaha R1, 97, Honda Fireblade, CBR900RR
MEn starta den då? :D

Jag har ju tydligen fått en copycat som redan har startat den.... Kan nån ge mig cred där för att jag var först? :gnissla:gnissla:gnissla

Känns så egotrippat att citera sig själv i den tråden bara för att visa att jag är snabbare, smartare OCH snyggare... För det e jag ju inte ;)

//Chey på hoj - numera bortglömd :gråta
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag har ju tydligen fått en copycat som redan har startat den.... Kan nån ge mig cred där för att jag var först? :gnissla:gnissla:gnissla

Känns så egotrippat att citera sig själv i den tråden bara för att visa att jag är snabbare, smartare OCH snyggare... För det e jag ju inte ;)

//Chey på hoj - numera bortglömd :gråta

Kom igen nu, våga vara ego!!

Do it!!
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Cheyer som kör hoj rockar. PunGt.

Håller man en kursdag på banan blir det alltid trevligare och mer avslappnad stämning i gruppen om det är en chey med, tycker det är samma-samma när det är dags för en tur på gatan.
Blir det bara grabbar skall det mätas balle (även om ingen skulle erkänna det).

:)

Håller med!

Även om jag inte har din erfarenhet av bana så ser jag samma tendenser. Bland de bästa turerna i somras var blandat killar och tjejer. Även om det bara var två av fyra tjejer som körde själva. (Som ju är ämnet för diskussionen.)

Det fenomenet gäller ju även på arbetsplatser. Skicka in ett par av "avvikande kön" och det blir bättre stämning. I alla fall min erfarenhet inom byggbranschen och försvarsmakten.

Kort sagt, kvinnor som kör själva har ett orättvist försprång när det kommer till att fånga mitt intresse kontra körkortslösa.
 
Last edited:

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Så länge det ser ut på detta sättet tummen upp:yoparty
 

Bifogat

  • Best-top-desktop-motorcycles-wallpapers-hd-beautiful-motorcycle-wallpaper-and-pictures-47.jpg
    Best-top-desktop-motorcycles-wallpapers-hd-beautiful-motorcycle-wallpaper-and-pictures-47.jpg
    67 KB · Visningar: 109

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Tjejen kör ju hoj så....Och ut på bana skall hon!
 

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 625 -06
Då jag utgår ifrån att du med "männen här" menar även dig själv, kan jag bara hålla med, läderflator är mer macho/manligare på sina HD´s än den ordinarie skinnställsklädde sporthojs killen. Tveklöst, tack för den djupa insikt du bidragit med.

Jag räknas som pojke med stor snopp.
 

on/offroad

Bannad
Gick med
20 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
GIXER 1000
Det fanns en tjej på MC som förgyllde min dag.

Hon låg framför mig vid ett rödljus. Körde en Kawasaki ER-6n, iförd ett skinnställ av Dainese som satt som klistrat på hennes kurviga kropp, på skallen hade hon en Nolan hjälm & på fötterna ett par Alpinestars race stövlar; allt var nyköpt.
Då hon var kort var hon tvungen att stå på tå vid rödljuset,
Hon var bara så jävla söt. Jag låg efter henne i någon km. & njöt av utsikten till jag märkte att jag stressade henne & var tvungen att köra om. Att köra om var lätt då hon körde i knappt styrfart (hade problem att ligga efter).
Antagligen hade hon ett nytt MC kort & var försiktig. Idag blåser hon nog på som oss andra.
Men henne gillade jag. Om du känner igen beskrivningen kan du höra av dig du körde från Thorildsplan över västerbron i våras.(skämt):lol
Jag är gift så det får bli i smyg.
PS. har du ett ställ i latex så skulle du göra en pervers gubbe glad, vi hörs DS.(Dåligt skämt):hihi
 
Last edited:

on/offroad

Bannad
Gick med
20 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
GIXER 1000
Jag är tjej,ser bra ut,är inte lesbisk och jag kör hoj. Finns ju inget hetare än en man som är grym på hoj. Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj...



Censurerat svar på ett - ej så genomtänkt inlägg av en känslig flicka

"Jag är tjej" - ointressant/ ovidkomligt

"ser bra ut" - subjektiv bedömning/ ovidkomlig/totalt ointressant

"är inte lesbisk" - ointressant/ ovidkomligt/ totalt ointressant

"jag kör hoj" - det gör alla på detta forum. Har du en egen hoj isåfall vad???

"finns inget hetare är en man som är grym på hoj" - och..[...]. ? Jämfört med vad ?

"Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj..." - Trist att du tycker det.
Själv tycker jag att det mest avtändande är en som om någon kommer fram för att snacka hoj, blir otrevlig för att hon tror att killen stöter på henne för att hon tror att hon är oemotståndlig.

Jag träffar ofta människor av båda könen som kommer fram till mig för att snacka hoj. Ibland har jag varken lust eller tid, men jag tar mig tid då jag ser dem som bröder & systrar i en MC gemenskap. Ett ex. är om jag ser en utländsk touring hoj med motorfel stående vid motorvägens vägren, då stannar jag & hjälper efter bästa förmåga. Eller en broder med soppa torsk - då hjälper jag denne även om jag är sen till jobbet, ser det som min plikt, det kunde vara jag som stod där.

Lite medmänsklighet & överinseende med dina hoj polare skadar inte. Och om nu någon är förtjust i dig varför inte bjussa på dig själv växla några vänliga ord & avsluta vänligt & bestämt med lite humor istället. Så lovar jag att du glatt en medmänniska. Ger han sig inte måste du givet vis be honom att fara & flyga.
Men jag gillar inte tonen i dit inlägg. Då den vittnar om en omognad & människosyn som du förhoppningsvis kommer att växa ifrån.:tummenupp

Devis - Ju snorkigare en tjej är vid 20 desto desperatare blir hon efter 40. (allmän reflexion & inget påhopp på dig)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jisses, o killar klagar på att tjejer läser in massa i deras texter.

Censurerat svar på ett - ej så genomtänkt inlägg av en känslig flicka

"Jag är tjej" - ointressant/ ovidkomligt

"ser bra ut" - subjektiv bedömning/ ovidkomlig/totalt ointressant

"är inte lesbisk" - ointressant/ ovidkomligt/ totalt ointressant

"jag kör hoj" - det gör alla på detta forum. Har du en egen hoj isåfall vad???

"finns inget hetare är en man som är grym på hoj" - och..[...]. ? Jämfört med vad ?

"Finns inte heller nåt mer avtändande än män som stöter på en för att man är tjej som kör hoj..." - Trist att du tycker det.
Själv tycker jag att det mest avtändande är en som om någon kommer fram för att snacka hoj, blir otrevlig för att hon tror att killen stöter på henne för att hon tror att hon är oemotståndlig.

Jag träffar ofta människor av båda könen som kommer fram till mig för att snacka hoj. Ibland har jag varken lust eller tid, men jag tar mig tid då jag ser dem som bröder & systrar i en MC gemenskap. Ett ex. är om jag ser en utländsk touring hoj med motorfel stående vid motorvägens vägren, då stannar jag & hjälper efter bästa förmåga. Eller en broder med soppa torsk - då hjälper jag denne även om jag är sen till jobbet, ser det som min plikt, det kunde vara jag som stod där.

Lite medmänsklighet & överinseende med dina hoj polare skadar inte. Och om nu någon är förtjust i dig varför inte bjussa på dig själv växla några vänliga ord & avsluta vänligt & bestämt med lite humor istället. Så lovar jag att du glatt en medmänniska. Ger han sig inte måste du givet vis be honom att fara & flyga.
Men jag gillar inte tonen i dit inlägg. Då den vittnar om en omognad & människosyn som du förhoppningsvis kommer att växa ifrån.:tummenupp

Devis - Ju snorkigare en tjej är vid 20 desto desperatare blir hon efter 40. (allmän reflexion & inget påhopp på dig)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top