steffe
"Mannen som talar med whisky"
Pollen upphör när träden blommat ut.
Nepp, gres och gråbopollen är juh förekommande långt in i hjulie
Pollen upphör när träden blommat ut.
Visst ja, det har du ju R1 i.Nepp, gres och gråbopollen är juh förekommande långt in i hjulie
Nepp, gres och gråbopollen är juh förekommande långt in i hjulie
...osså "fotpollen" som spelas/sprids året om!!
Flator....
Jisses, o killar klagar på att tjejer läser in massa i deras texter.
"Jisses, o killar klagar på att tjejer läser in massa i deras texter."
Ursäkta mig men har jag framfört något sådant klagomål.
Exakt vad anser du att jag läser in i texten? Jag kör med raka citat, som jag bedömer utifrån trådens frågeställning, utifrån relevans eller ej.
Att sedan uppträda med hyfs & respekt mot sina med människor män & kvinnor är väl inte för mycket begärt; eller är det ännu ett bevis på den av er definierade rådande könsmaktsordningen; där kvinnor alltid är hjälplösa offer (vad de än gör rätt eller fel) & män alltid förtryckare & våld/täcktsmän?
hahah du e rolig du, av en enda mening så fick du fram könsmaktsordning, hjälplösa offer och förtrycka våld/täcktsmän. Snacka om att läsa in massvis! Keep it coming!
Om den här i mitt tycke rätt tveksamma tråden ska få fortsätta så uppför vi oss mot varandra. Och On/offroad - du är rätt offensiv, ta det lite lugnt snälla.
P
Jag har förvisso inget emot att tjejer kör hoj.
Men kan känna att hojtjejer generellt har ett extra stort behov av att synas och höras. Och att dra uppmärksamheten till sig. Blir ofta alldeles för "grabbiga" för min smak. Fler än en gång har det dessutom visat sig finnas allehanda issues med taskigt självförtroende osv bakom den grabbiga fasaden.
Finns säkert undantag, men skulle jag leta flickvänsmaterial så är inte hojtjejer de första jag skulle leta bland direkt..
För min del så föredrar jag att umgås med folk som det inte ALLTID "händer" nånting omkring, framförallt inte massa drama..
Kan det finnas någon psykologisk anledning, typ att man anpassar sig för att passa in?
Åker ju rätt mkt med en del av er, och det är överlag hur sköna personer som helst.
Men för mig blir "hojtjejer" ofta mer som vilken killpolare som helst, dvs nån som är kul att hänga med och snacka skit, men som man kanske inte skulle va så sugen på att dejta.
tycker detta är rätt intressant och med risk att låta djup så måste jag säga att inom ridsporten som är en tjejdominerad sport/hobby är ofta killarna precis som du beskriver hojtjejer (fast tjejiga då alltså) så det blir liksom tvärsom. När man senare pratade med ridkillarnas kompisar som inte alls hade med hästvärlden att göra så upplevdes dem precis så grabbiga som vilken kille som helst. Kan det finnas någon psykologisk anledning, typ att man anpassar sig för att passa in?
Är det ens värt att tänka så långt som "flickvänsmaterial" på någon som kanske inte alls är som man tror bara för att personen ifråga försöker anpassa sig för att passa in och inte bli utstött? Nu menar jag inte att alla tjejer spelar ett spel för att passa in men det kanske blir en annorlunda personlighet omedvetet?
djupt djupt och jag kanske är helt ute och cyklar men jag är av den tro att allt i den här världen har en anledning och meningen med livet är att vi ska lista ut de anledningarna.
Dubbelmoralen visar sitt fula tryne. Du tycker det är hett med män som kör hoj, men om de tycker du är het för att du kör hoj så är de ena jävla äcklel. Logiskt värre
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|